Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • hobizoli

    nagyúr

    válasz batai15 #182417 üzenetére

    LPG rendszereket jol be kell allitani es akkor meg jobban is megy vele az auto
    kcal egyenertekre kene kiszamolni csak azt nem csinaljak meg rendesen
    az LPG oktanszama 102-105 kozott van szoval nagyobb elogyujtassal tud mukodni vele a motor
    de az energiat akkoris be kell vinni hozza mennyisegben, nincs mese

    ha az nem tortenik meg akkor erdozik gyengebbnek az auto
    ha jol emlexem 20-25%-l ker tobbet a motor LPG-bol, itthon meg mar a +10%-ra is huzgaltak a szemoldodkuket sokan
    magyarul ha nem annyit adsz neki, akkor ugyanugy "Lean" AFR keverekkel jarsz, mint benzinnel is
    ----
    E85-nel is ez volt a lenyeg csak mas %-kkal
    ott 1.46x a szorzo alapbol es padlgaznal nem 0.84-re kell dusitani, mint a benzinnel, hanem 0.72-re
    ha igy csinalod ugyanaz a motor (turbomotorral haszanltuk) 40-50loerovel erosebb ugyanakkora toltonyomasnal, mint benzinnel, mert nagyobb elogyujasi szoggel tud mukodni a motor az uzemanyag magasabb kompresszioturese miatt (ami az oktanszamabol jon)

    több drón kell ;P

Új hozzászólás Aktív témák