- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Júniusban Magyarországra érkezik a Tecno, a fejlődő piacok egyik kedvenc márkája
- Android szakmai topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
Hirdetés
-
Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
ma Renderképek mutatják meg a Samsung júliusban megjelenő új felső kategóriás okosóráját.
-
Beszáll a kézikonzolok világába a PC-s házairól elhíresült az Antec
ph Csak éppen nem saját fejlesztésű dizájnnal, hanem korábbi koncepció átnevezésével.
-
Készül a Warhammer 40,000: Mechanicus 2
gp A folytatás PC-re és konzolokra készül, a megjelenési dátum egyelőre nem ismert.
Aktív témák
-
Oliverda
félisten
Nekem is pont ilyen érzésem volt amikor őket hallgattam.
Én örülnék, ha a Sky UK beszállna, de csak azért mert idehaza a BBC nem (pontosabban csak baromi nehezen) fogható a Sky UK-val ellentétben.
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
[CS]Blade2
addikt
"A McLaren eredetileg Jensont várhatta, mivel azonban a kör során ismét helyet cseréltek, és Lewis került az élre, úgy döntöttek, mégis inkább őt hívják ki a bokszba. Ez logikus döntés volt, hiszen neki még mindenképpen ki kellett állnia egyszer, míg Jensonnak adtak ezzel egy újabb kör haladékot arra, hogy letisztuljon, milyen időjárásra lehet számítani a továbbiakban.
"A rádión szóltak, hogy 'ebben a körben gyere be interekért!', de aztán az utolsó előtti kanyarban azt mondták, 'Lewis bejön, maradj kint, maradj kint!'" - mesélte Jenson." -
DEV_NULL
őstag
Azért ez így nem igazán helyes, Schumi nem alkotott semmi kimagaslót azon a versenyen. A rajt utáni pár körben jött előre a kiscsapatokat simán előzve a 16. helyere, aztán ott beragadt Button mögé vagy 15-20 körre, ott összeszedett az élen álló Alonsohoz képest 1perc hátrányt, majd nagy nehezen megelőzte. Onnantól kezdve csak az eggyel kevesebb boxkiállásnak és a rengeteg kiesőnek köszönhette az előrelépését, a körét pedig úgy vette vissza, hogy Alonso elkezedett spórolni már vagy 20 körrel a vége előtt, mert kiesett az őt üldöző Webber és Raikkonen is, Montoya pedig nagyon messze volt már tőle, így Alonso simán elengedte Schumachert. Felzárkózásról szó sem volt, mert majdnem egy perces hátrányban ért célba. A 4. Barrichello és a 3. Coulthard is szinte ekkora hátrányban volt, egyedül a 2. Montoya állt jobban a maga kb 15 másodperces hátrányával.
[ Szerkesztve ]
-
TESCO-Zsömle
félisten
A pontszámok nem adják vissza a csapat teljesítményét, mert olyan dolgok is befolyásolják, mint a büntetések, vagy hogy az autót felöklelik...
Rosberg idén kétszer nullázott baleset miatt. Schumi számláján egy baleset és két technikai hiba áll. (A balesetet mindhárom alkalommal elszenvedték, nem okozták.)
Tavaly összesen 2* estek ki baleset miatt és 2* technikai okokból...
Ez persze egy sima átlagvonásból nem derül ki...
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
D.Orion
veterán
Egye fene, fizetem az ügyvédjét annak aki elintézi, hogy a kalocsai mintás nyerjen.
f1lááájvon megint mi ez az Iceman back? Nem kéne már bannolni a netről ezt a szennyláda szar oldalt(eme ügyvédet is megszponzorálom )? Komolyan mondom hihetetlen, hogy mennyi gyökér van aki bármilyen f1nyál hírt elhisz, mintha csak a Blikk-et olvasná. Vagy lehet, hogy a többségnek ott az is a napi hírforrás? Van néha egy-egy jó megérzése az oldalnak, de 99.99%-ban szenny az egész.
Bocsánat ha valakit itt ezzel megsértettem, de mind tudjuk, hogy hogyan kell kezelni azt az oldalt.
-
rocket
nagyúr
-
Nowhereman
őstag
Az egészben az a röhej, hogy a szavazatszámláló valszeg az IP mellett a beérkezés idejét is rögzítette - lévén erre is hivatkoztak. Ha meg van az adatkupac nem lett volna gyorsabb percek alatt összeütni egy progit ami a szabálytalannak ítélt szavazatok kihagyásával számolt volna, ahelyett hogy röhejessé teszik magukat sorsolással meg újraszavazással.
Utánam a kondenzcsik!
-
proof88
addikt
szerintem hátul. Azért gondolom ezt, mert rFactorban is akkor érzem semlegesnek az autót, ha hátul valamennyivel több leszorítóerő van, mint elöl (ez persze nem jelenti feltétlenül azt, hogy hátul nagyobb érték is van beállítva szárnyhoz, mint elöl). És a súlyeloszlás az mindig olyan hogy hátul több súly van. De pl ha a 2 végletet nézzük, hogy 43:57 elöl:hátul az eloszlás, akkor érzem féktávon inkább túlkormányzottnak az autót, meg kanyarba rántásnál is könnyebben befordul, de kicsit farolósan viselkedik a háta. 47:53-as eloszlásnál meg olyan szinten alulkormányzott lesz, hogy nem használom. Persze ilyenkor az segít, ha hátul csökkentem a leszorítóerőt.
Feltételezem persze, hogy hátul van a benzin tartály. De dokarnál lehet az igazság, ezt sztem minél inkább középre próbálják rakni hogy minél kevésbé befolyásolja a mennyiség a kocsi viselkedését.
De ebbe az egészbe beleszól a gumi is, az felülbírálhatja az egészet, hogy kopik, melegszik, persze boxkiállásnál cserélik, szerintem olyankor azért is szoktak kicsit nagyobb szárnyat állítani elöl, de nem biztos ...[ Szerkesztve ]
-
proof88
addikt
de nem értelek félre, válaszoltam: szerintem túlkormányzottabb lesz. Ha elöl van több súly, az autó kanyarban tolja az orrát, miközben lassítasz, de legalább stabil. De kigyorsításnál jól kanyarodik mert bőven marad terhelés az első kerekeken, hiába van hátulra súlyáthelyeződés. A farnehéz autó farolósabb, fékezésnél kifarolhat, meg kell fogni, de kigyorsításnál stabilabb, csak nehezebben fordul. Szerintem itt a versenyző mit szeret, az is sokat számít. Szerintem azért kell több leszorítóerő hátulra (avagy kevesebb előre) megtankolt állapotban, mert fékezéskor illetve gyors irányváltásoknál farolósabb a kocsi. Mert az addig oké hogy ha több súly van hátul akkor több súly nehezedik a kerekekre tehát jobban tapadnak, na de ha megcsúszik a háta akkor nehezebb megfogni azt ami hátul van. És gyors irányváltásoknál bizony megcsúszhat, még ha egy pillanatra is. Fékezéskor is, ha megcsúszik, akkor nehéz megfogni a hátát, ilyenkor több leszorítás kell hátra vagy kicsit előrébb tolni a súlyeloszlást és akkor ennyi.
Én így gondolkodok, én ezt tapasztaltam szimulátorból, ha hülyeséget írtam, bocs.
szerk.: esőben meg nem tudom mi a helyzet. Mivel ott cserélni kell gumit, ezért a gumi is befolyásholat. Az eső gumi megboríthatja az egyensúlyt. Pl azért is lehet, mert eltérően melegednek fel az eső gumik a kocsin a slickhez képest, vagy azért is mert a slickhez képest eltérő mértékben csökken/nő a bordák felülete elöl-hátul. Vagy nem tudom.
[ Szerkesztve ]
-
Integra
titán
emlékeim szerint a rezső is azt tanította, hogy soha, semmilyen körülmények között nem mozdíthatom meg a sérült motorost, csak a roham mentős orvos. hiába érek oda elsőnek, nem foghatom meg, nem érhetek hozzá, mert jogilag is felelősségre vonható leszek a haláláért, mert nem vagyok szakképzett orvos.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
Aktív témák
- A PC-ből az asztalunkra is kilép a Noctua
- EAFC 24
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Horgász topik
- Vicces képek
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- Diablo IV
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Azonnali processzoros kérdések órája
- További aktív témák...
- Microsoft Surface Pro 6 12.3" 2736 x 1824/i5 8350u/
- Legjobb ÁR!!!HP EliteBook 640 G9 Ezüst (14" / Intel i5-1235U / 16GB / 512GB SSD / Win 11 Pro)
- HP Probook 340S G7 i5-1035G1/8GB/256SSD/Windows 11
- MSI MAG274QRF-QD QLED Gamer Monitor!27"/2k/165hz/1ms/Freesync-Gsync/Type C/Konzolhoz is/Beszámítás!
- Sennheiser Epos H3 White Gamer Fejhallgató Eladó!
- Kingston Fury HyperX CL 16 DDR4 memória 2x8GB 3200mhz Alza Garanciával
- Kingston Fury Beast Black CL16 DDR4 memória 8GB 3200mhz Alza Garancia
- Honor 50 - 5G - Posta az árban
- Microsoft Surface Pro 4 12" Touch i5-6300U/8GB/256GB NVME SSD/webcam/2736x1824
- Új! - Garmin Venu 3S - kijelző védő fólia - 18mm Quick Release textil óraszíj
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen