Hirdetés

Aktív témák

  • proof88

    addikt

    válasz #37088 üzenetére

    de nem értelek félre, válaszoltam: szerintem túlkormányzottabb lesz. :) Ha elöl van több súly, az autó kanyarban tolja az orrát, miközben lassítasz, de legalább stabil. De kigyorsításnál jól kanyarodik mert bőven marad terhelés az első kerekeken, hiába van hátulra súlyáthelyeződés. A farnehéz autó farolósabb, fékezésnél kifarolhat, meg kell fogni, de kigyorsításnál stabilabb, csak nehezebben fordul. Szerintem itt a versenyző mit szeret, az is sokat számít. Szerintem azért kell több leszorítóerő hátulra (avagy kevesebb előre) megtankolt állapotban, mert fékezéskor illetve gyors irányváltásoknál farolósabb a kocsi. Mert az addig oké hogy ha több súly van hátul akkor több súly nehezedik a kerekekre tehát jobban tapadnak, na de ha megcsúszik a háta akkor nehezebb megfogni azt ami hátul van. És gyors irányváltásoknál bizony megcsúszhat, még ha egy pillanatra is. Fékezéskor is, ha megcsúszik, akkor nehéz megfogni a hátát, ilyenkor több leszorítás kell hátra vagy kicsit előrébb tolni a súlyeloszlást és akkor ennyi.

    Én így gondolkodok, én ezt tapasztaltam szimulátorból, ha hülyeséget írtam, bocs. :D

    szerk.: esőben meg nem tudom mi a helyzet. Mivel ott cserélni kell gumit, ezért a gumi is befolyásholat. Az eső gumi megboríthatja az egyensúlyt. Pl azért is lehet, mert eltérően melegednek fel az eső gumik a kocsin a slickhez képest, vagy azért is mert a slickhez képest eltérő mértékben csökken/nő a bordák felülete elöl-hátul. Vagy nem tudom. :D

    [ Szerkesztve ]

Aktív témák