- iPhone topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Eleglide C1 - a középérték
- Milyen okostelefont vegyek?
- Android szakmai topik
- DIGI Mobil
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
Hirdetés
-
A legtöbb amerikai szerint a TikTok egy őket befolyásoló eszköz
it Egy felmérés szerint a legtöbb amerikai osztja azon véleményt, hogy a TikTok egy őket befolyásoló eszköz.
-
A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
ph A vállalat többek között egy slim profilos léghűtővel, egy helytakarékos táppal és egy ITX-es házzal adott magáról életjelet.
-
Nyár végén jön az idei THQ Nordic Digital Showcase
gp Az új bejelentések mellett újabb részleteket kapunk a Gothic Remake-ről és a Titan Quest II-ről is.
Aktív témák
-
zolisx4
őstag
válasz horvathd #11242 üzenetére
(F1világ.hu) - A csapatvezetők megegyeztek abban, hogy egy újabb stratégiai elemet vonnak be a versenyekbe az idei évben, és az élmenőket arra kényszerítik, hogy ugyanazzal a gumival rajtoljanak el, amivel legjobb idejüket teljesítették az időmérő utolsó etapjában.
Ez vonatkozik erre az esetre is ha az eső gumival futották a legjobb időt Q3 akkor azzal kell rajtolni.
Akkor átfogalmazom ,F1világ.hu szerint kell igy indulni ,én csak amit olvastam azt linkeltem,de tévedtem ,és az is aki a cikket irta le[ Szerkesztve ]
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz horvathd #18453 üzenetére
Hát pedig ezek szerint mégis lehet, ha a RB-nak nem kell a szárnyon módosítani. A linearitása meg teljesen mindegy, amíg az előírt statikus teszteken átmegy...
A vége az lesz, hogy a szárnyak végébe is raknak fadarabokat, mint a kocsi ajlára, és ha túlságosan elkopik, akkor bukó...
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
Flashcash
Közösségépítő
válasz horvathd #18453 üzenetére
A hajlékonysági tesztnél a terhelés az első szárny oldallapjára (endplate) hat, így nem lehetséges olyan szárnyat alkotni, ami ezen a teszten átmegy, de az orrkúphoz közelebb ható erő miatt jobban lehajlana.
Pedig szerintem pont megfogalmaztad azt amit a RedBull állít magáról.
Bodywork may deflect no more than 10mm vertically when a 500N load is applied vertically to it 800mm forward of the front wheel centre line and 795mm from the car centre line. The load will be applied in a downward direction using a 50mm diameter ram and an adapter 300mm long and 150mm wide. Teams must supply the latter when such a test is deemed necessary.
A szabálykönyv alapján adaptert használnak, tehát nem csak a két végpontot terhelik. A valóságban ezek szerint csak megoldották, hogy a statikus teszteknek megfelelnek, de menet közben a szárnyon keletkező leszorítóerők meg tudják hajlítani a szárnyat olyan mértékben, hogy akár 8cm-ről is leér az aszfaltra.
Továbbá a korábbi 50kg / 10 mm-es tesztet is elvégzik, így a linearitásra is lehet következtetni.
2db. mérési pont ezek szerint kevés egy ilyen teszt elvégzéséhez, de lehet hogy maga a tesztmódszer alkalmatlan. Hiszen fix ponton statikusan terhelnek egy szárnyat, ami menet közben a szélterhelés hatására teljesen másképp viselkedhet, a teszt itt a valóságot a szélterhelés hatását nem tudja visszaadni. -
adman
tag
válasz horvathd #18456 üzenetére
én azt is el tudom képzelni, h a szárny dőlésszögétől függ h mennyire hajlik a szárny. ha a teszt alatt nem változtatják a szárny dőlésszöget, akkor csak annyit kell csinálni, hogy az egyik végállásban az állítható rész teljesen merevvé teszi a szárnyat, a másik végállásban pedig engedi hajolni (teszt ill verseny). mondjuk asszem csak minimálisan állítható a szárny (10 fok?) de szvsz erre elég lehet
[ Szerkesztve ]
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz horvathd #18458 üzenetére
Én értelek, de hiába soroljuk hogy miért nem lehetséges, ha már egyszer megcsinálták...
A legegyszerűbb érv, hogy a szárnyon keletkező leszorítóerők eredője nagyobb, mint amivel a statikus teszteket végzik. Az írás alapján a statikus teszt csak lefele ható erővel operál. Mi van, ha a hátraható erőket is valahogy lefele irányítják?
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
adman
tag
válasz horvathd #18458 üzenetére
Ezt igen valószínűtlennek tartom, mert csak a leghátsó szárnylap dőlésszöge állítható,...
nézd meg a 18455-öt, a hátsó elemek a hajló szárnyvégek nagyrészét lefedik
...és ez nem tudom, hogyan befolyásolhatja az alatta/előtte lévő többi lap lehajlásának nagyságát, olyan szinten, hogy egyik végállásban ezt megakadályozza.
most nincs időm lerajzolni, meg nehéz elmagyarázni... de pl ha fogsz egy papírlapot az egyik oldalánál, akkor a papír lehajlik, de ha úgy fogod, hogy a szélébe beleraksz egy pici ívet/törést, akkor nem hajlik le. én valahogy így tudom elképzelni. -
Male
nagyúr
válasz horvathd #18456 üzenetére
Csinálsz egy merevítést, ami nem a tesztelési ponton van, hanem jóval beljebb... mindezt olyanra, hogy X erő hatására meghajlik kicsit... mégpedig úgy, hogy a merevítés megszűnik, és a teljes szárny elhajolhat.
Csak próbáld ki, pl egy papírlapot L alakúra hajtasz... utána már nem hajlik le magától. Viszont ha a felhajtott részt a szél lehajtja, az egész hajlik újra... a szél megszűnik, visszaemelkedik a felhajtott rész, és ismét merev a szerkezet.
Nyilván nem ilyen egyszerű egy szárny esetén megoldani, de biztos, hogy meg lehet. (...és ha ez a legalsó elem belső része, azt szinte biztos vagyok benne hogy nem nézik meg) -
MPowerPH
félisten
válasz horvathd #20938 üzenetére
Van. IM után már nincs motorcsere. Szabadedzéseken lehet variálni a motorokkal büntetlenül. Egyébként ki tudja hány km volt azokban a motorokban, amik megálltak. Ilyenkor csak a nagyon elhasznált motorok mennek az autókba, csökkentette teljesítménnyel.
Remélem a megszokott módon fog menni minden, szabadedzéseken mindig nagy rbr fölény, majd im-en ez elolvad pont annyira, hogy Alonso be tud zavarni. Futamon szerintem meglesznek fogva.
Én nem aggódnék a motorok miatt, a Ferrari erőforrások gond nélkül elmennek 2000km fölött is, és a 2 futamos motorokban nincs annyi km. Szóval Push it Fernando
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Oliverda
félisten
válasz horvathd #22590 üzenetére
Ezzel valszeg kevesebb lesz az uszonyos autó.
Úgy látom, hogy passzív F-duct sem lehet már a szabályok szerint.
"Ban on Double Diffusers (DDD) and Open Exhaust Blown Diffusers (EBD)"
Na, a fújt diffúzort is elmeszelték?
A trükkös keréktárcsáknak és a Mercedes jó ronda légbeömlőjének is lőttek.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
hunnylander
őstag
-
D.Orion
veterán
válasz horvathd #23085 üzenetére
Köszi.
Közben találtam egy magyar oldalt ami ír ezt azt élőben a tesztről. Kint a főoldalán meg hír formában érhető el pár info.
Nem honi oldal pár képpel és infokkal. Ferrari-n és Force Indian miért vannak azok a batár nagy "antennák" ?
-
Motion_Blur
félisten
válasz horvathd #40571 üzenetére
Beletartoznak. A orrkúpon simán hozzá lehet igazítani a magasított részhez, magyarul átívelni a törést
wildrain: így ránézésre szerintem még veszélyesebbek ezek a nózik, sokkal ék-szerűbbek..
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
Aktív témák
- CASIO órák kedvelők topicja!
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Milyen NAS-t vegyek?
- Milyen monitort vegyek?
- HP ProLiant MicroServer Gen8
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- További aktív témák...