- iPhone topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Eleglide C1 - a középérték
- Milyen okostelefont vegyek?
- Android szakmai topik
- DIGI Mobil
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
Hirdetés
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Premier előzetest kapott a V Rising
gp Napokon belül befut a teljes PC-s kiadás, az év során pedig megkapjuk a PlayStation 5 változatot.
-
Az üzleti chatbot lehet az új fejőstehén
it Üzleti chatbotot indított az Anthropic, azt reméli, hogy sok pénz folyik majd be a cégektől.
Aktív témák
-
horvathd
aktív tag
A Renault megvált a Briatore, Symonds párostól! [link]
Lassú voltam.
[ Szerkesztve ]
"The Kid just rages for a while."
-
horvathd
aktív tag
válasz Motion_Blur #2855 üzenetére
Én úgy tudom, hogy ugyanúgy 3 szakaszos lesz jövőre mint idén, utolsóban marad tíz autó, a első kettőben kiesik 8 (vagy 9, ha lesz Sauber).
Annyi lesz a különbség, hogy a 3. szakaszban is üres tankkal fognak menni.[ Szerkesztve ]
"The Kid just rages for a while."
-
horvathd
aktív tag
válasz Motion_Blur #5022 üzenetére
Valószínűleg erőmérők, amikkel a keletkező leszorítóerőre tudnak következtetni.
"The Kid just rages for a while."
-
horvathd
aktív tag
Red Bull fékek: [link]
"The Kid just rages for a while."
-
horvathd
aktív tag
válasz zolisx4 #11239 üzenetére
Az FIA szabályok szerint nem kell azonos abronccsal indulni a jelen esetben:
"25.4 d) At the start of the race each car which took part in Q3 must be fitted with the tyres with which the driver set his grid time. This will only be necessary if dry-weather tyres were used to set the grid time and if dry-weather are used at the start of the race."
Azaz csak akkor kell ugyanazzal indulni, ha az időmérőn slick gumival érték el a legjobb idejüket, és a versenyt is slick gumival kezdik.
"The Kid just rages for a while."
-
horvathd
aktív tag
válasz Oliverda #11666 üzenetére
Itt szerintem egész jó leírásokat lehet olvasni az aktuális fejlesztésekről: http://scarbsf1.wordpress.com
"The Kid just rages for a while."
-
horvathd
aktív tag
válasz hunnylander #12763 üzenetére
Valószínűleg az újságban tükrözték a képet, ezért került a jobb oldalra a nyílás.
"The Kid just rages for a while."
-
horvathd
aktív tag
Működő, angol nyelvű stream: [link]
"The Kid just rages for a while."
-
horvathd
aktív tag
A www.f1hirek.hu nektek is vírusos?
"The Kid just rages for a while."
-
horvathd
aktív tag
válasz Incubus #18288 üzenetére
A kocsik maximális szélességét 1998-ban csökkentették 2 méterről 1,8 m-re.
Korábban szerintem ezért tudtak könnyebben előzni az autók, mert sokkal kezdetlegesebb volt akkoriban az aerodinamika, így nem volt akkora leszorítóerjük a szárnyaknak, kevésbé zavarta őket, hogy a szélárnyékban az első autó felkavarta a levegőt.
"The Kid just rages for a while."
-
horvathd
aktív tag
válasz Flashcash #18452 üzenetére
A hajlékonysági tesztnél a terhelés az első szárny oldallapjára (endplate) hat, így nem lehetséges olyan szárnyat alkotni, ami ezen a teszten átmegy, de az orrkúphoz közelebb ható erő miatt jobban lehajlana.
Továbbá a korábbi 50kg / 10 mm-es tesztet is elvégzik, így a linearitásra is lehet következtetni.
"The Kid just rages for a while."
-
horvathd
aktív tag
válasz Flashcash #18455 üzenetére
De az adapter is csak az oldallapra fekszik fel, így a rá ható erő távolabb van a rögzítési ponttól, mint a menet közben fellépő leszorítőerő eredője. Ezért a sima lehajlás tesztelésére szerintem megfelelő ez a módszer.
A 50 és 100 kg-os teszttel összesen már három pontot kapnak, mert 0 erő hatására 0 a lehajlás.
Mivel nem tudom, hogy a szárny melyik része tud 8 cm-rel lejjebb kerülni, ezért egyet tudok elképzelni, hogy a szárny a leszorítóerő hatására a felfüggesztés és az szárnylapok között el tud csavarodik, így az egész szárny hátsó része közelebb kerülhet a talajhoz.
"The Kid just rages for a while."
-
horvathd
aktív tag
Ezt igen valószínűtlennek tartom, mert csak a leghátsó szárnylap dőlésszöge állítható, és ez nem tudom, hogyan befolyásolhatja az alatta/előtte lévő többi lap lehajlásának nagyságát, olyan szinten, hogy egyik végállásban ezt megakadályozza. (Leszámítva az evidens okot, miszerint kisebb dőlésszög -> kisebb leszorítóerő -> kisebb lehajlás.)
"The Kid just rages for a while."
-
horvathd
aktív tag
válasz hunnylander #22431 üzenetére
A Mercedesnél várható volt, hogy Schumacher kapja az alacsonyabb, páratlan rajtszámot, de a McLarennél miért kaphatta Button a 3-ast?
[ Szerkesztve ]
"The Kid just rages for a while."
-
horvathd
aktív tag
Egy jó angol nyelvű összefoglaló, az autókat érintő szabályváltozásokról: [link]
"The Kid just rages for a while."
-
horvathd
aktív tag
Elemzés az új Ferrariról: [link]. Eszerint a hátsó szárny már az idei fejlesztés.
"The Kid just rages for a while."
-
horvathd
aktív tag
válasz hunnylander #22963 üzenetére
Nem ugyanaz a kép, de ugyanaz a beállítás: [link]
"The Kid just rages for a while."
-
horvathd
aktív tag
Az hivatalos oldalon (már) nem szerepel, hogy a Brawn GP is használta volna a KERS-t.
The technical specification of the MGP W02 includes the KERS (Kinetic Energy Recovery) system which returns to the sport after a one-year absence. The Mercedes KERS system was the first to win a Grand Prix during the 2009 season when KERS made its debut in Formula One.
"The Kid just rages for a while."
-
horvathd
aktív tag
válasz GypsFulvus2 #35593 üzenetére
Első posztban találsz linkeket, vagy töltsd le a BBC Playert: [link]
"The Kid just rages for a while."
-
horvathd
aktív tag
válasz Avicularia #39851 üzenetére
Valami olyasmi rémlik,hogy a lakosság x%-ának tudnia kell fogni azt a csatornát amin adják.
A magyar médiatörvény szerint.
"The Kid just rages for a while."
-
horvathd
aktív tag
Egy gyors elemzés róla: [link]
"The Kid just rages for a while."
-
horvathd
aktív tag
Nekem csak a kérdés, hogy meddig tart a monocoque? Az első felfüggesztés alkatrészei beletartoznak?
"The Kid just rages for a while."
-
horvathd
aktív tag
válasz Oliverda #42799 üzenetére
From 2011, helmets will feature a new Zylon strip across the top of the visor to enhance protection significantly. The strip, which is 50mm tall across the full width of the visor, overlaps the top 25mm of the visor itself and extends 25mm above the helmet shell edge. The strip adds about 70 grammes to the helmet, but doubles the impact performance of the visor.
"The Kid just rages for a while."