- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Xiaomi Smart Band 8 - folyamatosan
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Mobil flották
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Fotók, videók mobillal
- Xiaomi 13 Pro - szerencsés szám
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- MG5 menetpróba
Hirdetés
-
Steet Fighter 6 - Így harcol Akuma
gp A sorozat legútóbbi részének DLC karaktere alig több mint egy hét múlva érkezik a játékba.
-
A Corsair égisze alá kerül a Fanatec
ph A szimulátorrajongók körében nem épp ismeretlen név követi a a Drop, az Elgato, az Origin PC és a SCUF Gaming által kitaposott ösvényt.
-
Nálunk is telepíthető a One UI 6.1 a Galaxy S22-re
ma Gyorsan rendbe szedte a frissítést a Samsung, Dél-Koreában újra elérhető, itthon pedig először.
Aktív témák
-
hunnylander
őstag
Whitmarsh elmondta, hogy nem teljesen így van mert minden cockpiton vannak nyílások, konfigurálható panelek, szereléshez, hűtéshez stb.
De ezt csak mellékvonalként. Könnyen lehet, hogy a sötétben tapogatóznak a riválisok és annak a hűtőnyilásnak köze sincs az egészhez. A pilóta feje fölött megy be a levegő és a hátsó szárny hátsó felületén kinyíló kapillárisokon kiáramolva hoz létre egy határréteget. (Ezért is lehet szabályos, mert a szárny nincs átvágva.) Ha egyáltalán van vezérelve a dolog, fluidika és a változó sebesség is változtathatja a légáramlást.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
#70869248
törölt tag
Sztem ez egyenesre vonatkozik, és a vezetett légáramnak csak terelő hatása létezik, azaz a célterületen, nagy sebességnél kialakult hullámokat manipulálják vele valamilyen szinten.
Egyenesben nincs különösebb dolga, se nagy 'géje' a versenyzőnek...ez elvileg egy apró adalék a jobb sebesség eléréséhez. -
attisx
addikt
Végülis, józanparasztiésszel átgondolva: nagyobb sebességnél nagyobb nyomás keletkezik a cápauszonyban, ami X erővel fújja a szárnyat, így létre jön a megfelelő ellenáramlás csökkentve a légellenállást. Míg alacsonyabb sebességnél, értelemszerűen kisebb nyomás keletkezik, azaz gyengébb a "fújt szárny effektus". Lehet az egész "térdszelepes" pletykát belülről terjesztették el, had agyaljanak a többiek, nem mintha azok ilyen fórumos találgatásokra hagyatkoznának...
hunny:
[ Szerkesztve ]
Rossz a helyesírásom?! Vedd úgy, hogy mobilról írtam... :D
-
-
hunnylander
őstag
Csináltam egy screenshot-ot a 'reklámvideóból'.
Hely(ezés), Kör, (Kör)idő, Távolság, Sebesség, Gáz (mértéke %), Fék (mértéke %), Sebességi fokozat, Motor fordulatszám, Oldalirányú (G-) erő, Egyenesvonali (G-) erő
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
venember83
nagyúr
A középső szektorban kapott sokat Massától és Vetteltől, ott nézett el valamit, a többi szektorban kb. ugyanazt autózta, tuti, hogy szuperlágyon van.
Peat: Ha versenyen elveri a brazilt, akkor nagyon nem fogja érdekelni.
madstunt: Utolsó szektorban szinte üres tankkal megy mindenki, mivel a versenyt úgyis teletankkal kezdi.
[ Szerkesztve ]
-
ronaldo
őstag
De az is lehet, hogy Q2 és Q3 közötti szünetben valami miatt megint retkes lett a pálya (azon a tájon ez nem meglepő) és ez is belejátszhatott a végeredménybe.
Másrészt meg... kezdem azt érezni, hogy a szabályok alkotásával sikerül mindig egyre szarabbra csinálniuk az egészet. Ezzel a Q3-as alapötlettel még üthettek volna, de megint sikerült pont egyel több szabadsági fokot lekötniük a lebonyolítással kapcsolatban, mint amennyit szabadott volna. Hogy miért kell ugyanazzal a gumival elrajtolni... Ez sosem a jó időt fogja ösztönözni, mert az aktuális keményebb keverék kb. 6-7 tizeddel lesz lassabb, mint a lágy (már ha egyáltalán így lesz), de versenyen sokkal jobban megéri. Mivel telitankkal kb. 10 kör és vége a lágynak, ami alatt még nem is biztos hogy gyorsabbak lesznek, nemhogy 1 kerékcserényi időt ki tudjanak autózni..
Ez a telitankos megoldás egy rakat szar lesz, kb. 15-20 perc igazi versenyre lehet majd számítani (rajt és az azt követő 1 kör, meg amikor majd az egyik lágy-kemény a másik kemény-lágy cserét hajt végre, és az első 1-2 körben egymásra ugranak).
Persze azért leülök és megnézem majd a futamokat, ahogy már nagyon sok éve, de míg régebben meghaltam volna ha lemaradok egy futamról/időmérőről, most már nem különösebben zaklat. Az még hagyján, hogy a sport kiveszett már ebből a sorozatból, de hogy a józan ész is...
-
Oliverda
félisten
-
hunnylander
őstag
Nagyon védi a szakmáját, érthetően a jövőben is aerodinamikai szakemberként akar dolgozni az F1-ben és nem csökkentett aeroval. Csak részben van igaza. Minden területnek kell áldoznia a megoldásért, ő mindent ráken a gumikra meg a kevés vezetői hibára.
Amiben igaza van; a fékutak tényleg nagyon rövidek, sokan követelik a közúti közlekedésre releváns féktárcsákat egy hosszabb, előzéshez kedvezőbb fékútért plusz az F1-es fejlesztések közútra hasznosíthatóságáért. Ezt támogatom én is, acél féktárcsákat az F1-be!
A másik, ami Bahreinben is probléma, hogy csak egy szűk íven kivételesen jó a tapadás. Olyan előzési pontok kellenének, ahol akár meg mesterségesen is felgumiznák a felületet, hogy egy széles sávban legyen terület az előzni próbálónak is elegendő tapadást találni.
Szerintem egy csomó területen sok kicsi sokra megy módon van a hiba, tehát ha több területen javítanának, az aero szakembereknek is csak egy minimális aero nyirbálást kéne elszenvedniük, ami már jövőre is megvalósulhat a diffúzorok 'visszavágásával'.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
Oliverda
félisten
Ahogy említik is az aktív felfüggesztést 1994-ben betiltották. Máshogy nem tudom hogy hogyan lehetne menet közben állítani a hasmagasságot.
"A német szaklap (Auto Motor und Sport) egységes diffúzort írna elő, és visszahozná azt a szabályozást, amelynek értelmében az első légterelőnek egységet kell alkotnia az orrésszel. Ezen kívül meghatároznák a keréktáv maximális méretét, és kötelezővé tennék a szélesebb, keményebb gumik használatát. A hetilap további javaslatai között szerepel a rajtot segítő szoftverek, a GPS és a telemetria használatának betiltása. A kerékcserét végző szerelők számát hatra csökkentenék, ugyanakkor nem tennék kötelezővé a kiállásokat."
A rajtot segítő kütyük nem lettek már betiltva pár éve? A GPS és a telemetria szerintem nem sok vizet zavar az előzésekben. A többi jó ötletnek tűnik.
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
hunnylander
őstag
Lyuly, az a hozzászólás: ez tetszik, és mit ír a szabálykönyv! Nyilván nem ellenzi ezt, mert akkor nem csinálnák! A fejlesztés erről szól!
A BBC bokszutca riportere (Ted Kravitz) már pedzegette. Tudni véli, hogy az idei Red Bull autóknak azért nagyobb és másabb kialakítású az orrdudora, mert abban van a hasmagasság-állító mechanizmus.
A hasmagasság állítása nem tiltott, álló autón. Mozgásban lévő autón viszont tilos, és valószínűleg parc fermé állapot alatt is tilos. Ez utóbbi meg a Q1-es első körre való kigördüléstől a verseny rajtjáig tart.
A Ferrarinak, Red Bullnak már van hasmagasság-állító megoldása (Brundle szerint), de a McLarennek még nincs (vagyis Bahreinben még nem volt).
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
Oliverda
félisten
A kiskép "képes" IMG-s linkje legyen a nagykép "linkes" linkjének a neve.
Aszondták hogy Májkülnek ez a 250. versenye és az 50., 100., 150., 200. versenyeit megnyerte. Azért nem sírnék ha megszakadna a sorozat.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
Aktív témák
- Android másképp: Lineage OS és társai
- Parci: Milyen mosógépet vegyek?
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Kerékpárosok, bringások ide!
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Egér probléma
- Filmgyűjtés
- LEGO klub
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- Ubuntu Linux
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen