Hirdetés

Aktív témák

  • proof88

    addikt

    válasz #37065 üzenetére

    szerintem hátul. Azért gondolom ezt, mert rFactorban :D is akkor érzem semlegesnek az autót, ha hátul valamennyivel több leszorítóerő van, mint elöl (ez persze nem jelenti feltétlenül azt, hogy hátul nagyobb érték is van beállítva szárnyhoz, mint elöl). És a súlyeloszlás az mindig olyan hogy hátul több súly van. De pl ha a 2 végletet nézzük, hogy 43:57 elöl:hátul az eloszlás, akkor érzem féktávon inkább túlkormányzottnak az autót, meg kanyarba rántásnál is könnyebben befordul, de kicsit farolósan viselkedik a háta. 47:53-as eloszlásnál meg olyan szinten alulkormányzott lesz, hogy nem használom. :D Persze ilyenkor az segít, ha hátul csökkentem a leszorítóerőt.
    Feltételezem persze, hogy hátul van a benzin tartály. De dokarnál lehet az igazság, ezt sztem minél inkább középre próbálják rakni hogy minél kevésbé befolyásolja a mennyiség a kocsi viselkedését.
    De ebbe az egészbe beleszól a gumi is, az felülbírálhatja az egészet, hogy kopik, melegszik, persze boxkiállásnál cserélik, szerintem olyankor azért is szoktak kicsit nagyobb szárnyat állítani elöl, de nem biztos ...

    [ Szerkesztve ]

Aktív témák