Hirdetés
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
-
Mégse száll ki a Meizu?
ma Egyelőre nem úgy tűnik, mintha ne maradt volna azért valamicske erőforrás az AI mellett a mobilokra is; újabb Meizu készülék tűnt fel.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
Aktív témák
-
wildrain
addikt
-
wildrain
addikt
válasz #70869248 #701 üzenetére
Ezt nem is kellett volna leírnod, hiszen ott van az én hsz-emben is:
mivel Massa pihenőn van - na nem mintha sok köze lett volna a tavalyi első helyéhez
Vagyis szerintem is, ő csak végigment, aztán egyszer csak első lett. De az eredménytáblán ő szerepel legfelül, így ha azt nézzük, hogy kinek hány első helye van ezen a pályán, akkor sajna Massának lesz egy, és nem Hamiltonnak...[ Szerkesztve ]
-
wildrain
addikt
Fisichellával kapcsolatban van nyilatkozat arról, hogy tényleg tesztpilóta lesz a Ferrarinál, vagy csak tartalék pilóta lesz? Csak azért kérdem, mert az utóbbi nem zárja ki, hogy a Force Indiánál marad versenyzőként.
-
wildrain
addikt
válasz hunnylander #805 üzenetére
Egyáltalán nem egy kutya, mert tartalék pilótaként elvileg még versenyezhet más csapatnál, és ha be kell ugrani a Ferrarihoz, akkor beugrik hozzájuk.
Nem mondom, hogy így lesz, mert még sehol sem olvastam arról, hogy versenyezne valahol, de ha ők még csak tartalékpilótaságról nyilatkoznak, akkor az elvileg nem jelenti azt, hogy visszavonul, és nem fog vezetni. -
wildrain
addikt
válasz Oliverda #841 üzenetére
Ha át is megy a Ferrarihoz, idén még nem fogja tesztelni, legalábbis nem felmatricázott cuccban, ahogy annak idején a McLarent is csak különengedéllyel, szponzortalanul vezethette.
Igaz, hogy a szponzor nélküli overallon fent lehet a zászló, de nem feltételezem, hogy most kellene legyártani egy hónapok múlva esetlegesen használandó cuccot.Egyébként értettem a szmájli jelentését is, nem is igazán neked szólt a komment, hanem azoknak, akik ebből a dologból arra gondolnak, hogy Alonso érkezik. Érkezik szerintem, de ennek a ruhás dolognak semmi köze hozzá.
-
wildrain
addikt
válasz Motion_Blur #906 üzenetére
Nemtom, szerintem erre simán fel lehet menni, még talán egyszerűbb is rajta maradni, mert nem ráz, egyenes a felülete a haladás irányába.
-
wildrain
addikt
Én a domborúra tenném a kereket, így a rázós rész a két kerék közé esne. Ha régebben kibírták az autók azt, hogy a levegőbe dobta őket a rázókő, mint a Motion által linkelt képen Hamilton autóját, akkor most is meg lehet mászni a domború részt, sőt szerintem inkább könnyítették a kanyarvételt, mert eltűnt a rázóssága. Esetleg a magassága lehet gáz, de majd meglátjuk hétvégén, hogy használják-e vagy sem.
-
wildrain
addikt
Fisichella jövőre is versenyezhet, ha engedi a Ferrari
Valakivel vitatkoztam erről, hogy akkor befejezi-e a pályafutását vagy sem. Hát itt a válasz. -
wildrain
addikt
Hát ha tényleg így értetted, akkor elég felületesen olvastál, ugyanis már a témaindító hsz-emben is teljesen egyértelműen fogalmaztam.
-
wildrain
addikt
válasz hunnylander #933 üzenetére
Mit keres egy üzemi konyhán két versenyautó?
-
wildrain
addikt
válasz #70869248 #945 üzenetére
Nem semmi az egész ügy, de már megint olyasmi alakul ki, mint a Schumacher-Monaco esetben:
Piquet állításait alátámasztani látszanak a telemetriai adatok is. Ezek a jelek szerint azt mutatják, hogy a kicsúszása előtti pillanatban a brazil versenyző egyáltalán nem emelte el a lábát a gázpedálról, amikor kigyorsítás közben elkezdtek kipörögni a Renault kerekei, holott ezt a korábbi körökben megtette, mivel ott a pályaviszonyok miatt a gumik rövid időre mindig vesztettek a tapadásukból.
Az, hogy valaki kicsúszik, és utána elkezdik nézni a telemetria adatait, amiben rátalálnak a kicsúszás közvetlen okára, nem jelent szándékosságot. Lehet, hogy az, de az is lehet, hogy egyszerűen elbénázta, éppen kihagyott egy pillanatig, mert egy olyan fajta versenyző, aki hajlamos erre, és nem vette vissza a gázt. Nyilvánvaló, hogy minden olyan kicsúszás után, amiben a versenyző a hibás, meg lehet találni a telemetria adatok közt a hibát, ha összehasonlítják az előző körök adataival.
De ez alapján szándékosnak találni a kicsúszást elég igazságtalan... -
wildrain
addikt
válasz #70869248 #966 üzenetére
Természetesen megvan ez a különbség a két eset között, de az, hogy a telemetrián látszik, hogy hol hibázott, még mindig nem jelenti azt, hogy szándékosan nem emelte fel a lábát a gázról.
Szóval ha azt feltételezzük, hogy valami oknál fogva Piquet be akarja sározni a volt csapatát (és vele együtt magát is), akkor persze így utólag jó bizonyítéknak látszik a saját hibája a telemetrián. De a dolog önmagában továbbra sem jelent szándékosságot, esetleg egy véletlen egybeesést a külső körülményekkel, ahogy MS monacoi parkolásakor.
Az persze világos, hogy ha van még ezen kívül x db másik bizonyíték, ami egybevág, akkor ezt is be lehet tenni a sorba, de önmagában édeskevés, és főleg nem fogja azt bizonyítani, hogy a Renault utasította rá.
-
wildrain
addikt
válasz #70869248 #1024 üzenetére
Nekem is úgy rémlik még év elejéről (valaki egy KERS-es csapattól nyilatkozta), hogy a KERS egyetlen nagy sebességről alacsonyra lassulós féktávon majdnem teljesen (vagy teljesen) feltölthető.
Szóval legrosszabb esetben is azt tudom elképzelni, hogy ha valaki a Parabolicából kigyorsítva elnyomja az egészet, akkor a sikán után csak pár mp-et tudja nyomni. De alapesetben nem is kell többet, esetleg akkor, ha előzni szeretne. -
wildrain
addikt
válasz Motion_Blur #1052 üzenetére
Én megmondtam...
-
wildrain
addikt
[ Szerkesztve ]
-
wildrain
addikt
válasz Motion_Blur #1061 üzenetére
Én most néztem az a5-ön a képeket, ott Kova is meglovagolta, meg az egyik Williams, már nem tudom, melyik. De a többiek tényleg elkerülték, habár nem mindenkit kaptak le abban a sikánban. Fizikó meg az egyik Brawn is szépen kikerülte.
De aztán lehet, hogy nem lesz jelentősége, mert a pattogással veszítenek annyit, amennyit a többiek a kerüléssel.[ Szerkesztve ]
-
wildrain
addikt
válasz hunnylander #1127 üzenetére
De Lewis Q3 körök alapján, körönként fél másodpercet verhet Kimire az első tankolásig.
A Ferrarinak elvileg sokkal jobb lesz a versenytempója, mint az időmérős, úgyhogy én inkább arra számítok, hogy Sutil lerajtolása után ott fog loholni Hamilton hátsójában, vagy ha le is marad, csak minimálisan.
Már az is jól mutatja ezt, hogy az üzemanyagkorrigált időkben csak 2 tizeddel volt lassabb Kimi, és a versenytempó legalább 2 tizeddel gyorsabb lesz.[ Szerkesztve ]
-
wildrain
addikt
Mennyi időhátrányt jelenthet egy boxkiállás kétkiállásos taktika esetén?
-
wildrain
addikt
válasz hunnylander #1162 üzenetére
Motion: Szerintem a sebességveszteségből nem jön össze még 10 mp, inkább csak 5.
Úgy számolom, hogy nagyjából 15-17 mp-et kell kiautózniuk az első etapban ahhoz, hogy legyen esélyük legyőzni az egykiállásosokat. Nehéz lesz, de talán nem lehetetlen.De a SC az rossz lehet az egykiállásosoknak is, attól függ, hogy mikor érkezik.
Egyébként szerintem Kovalainen nem véletlenül olyan optimista, mert ha végre normális versenytempóra lesz képes, akkor még győzhet is, ha az egykiállás lesz a célravezetőbb.
[ Szerkesztve ]
-
wildrain
addikt
válasz #70869248 #1164 üzenetére
Néztem a5-ön a 2007-es boxkiállásokat, és 28-30 mp volt a boxban töltött idő (vonaltól vonalig) a kétkiállásosoknak, és 32 körül volt az egykiállásosoknak. Ehhez még plusz a lassítás-gyorsítás a vonalig/vonaltól, ahogy Motion is írta.
A kétkiállásosok második kiállása a 40. kör körül lesz, tehát az egyik boxkiállás 35 mp-ét 40 kör alatt kell összehozni. Ebből kb. 16 mp esik az első 19 körre. De lehet, hogy többre is szükség lesz majd, mert a mezőnybe fognak érkezni az első pit után, és az nagyon rizikós lesz majd, hogy ki mögé ragadnak be.
-
wildrain
addikt
válasz #70869248 #1175 üzenetére
Szerintem a Roggiánál fognak előzni a legtöbbet, mert az a legkönnyebb. Csak annyi kell hozzá, hogy a célegyenes végén nagyjából közel legyenek, aztán el kell nyomni a teljes KERS-t a kigyorsításon. Baromi lassan jönnek ki abból a sikánból, olyan, mint a rajtnál: esélytelen bárki, aki nem KERS-es autóban ül.
-
wildrain
addikt
Elég furán csúszott ki Hamilton, kicsit olyan amatőr módon. Szerintem nem elképzelhetetlen, hogy defektet kapott...
-
wildrain
addikt
válasz Vistaboy #1228 üzenetére
Liuzzi-t is nagyon sajnáltam, szerintem még Raikkonen-re is veszélyes lett volna
Nem kell bekajálni a hülyeséget, amit a kommentátorok mondanak. Liuzzi pont Kimi előtt volt, és éppen a boxkiállása következett, amire Kimi még ráhúzott volna jópár gyors kört, miután kimegy egy Liuzziénál jóval rövidebb kerékcserére. Esélye sem lett volna az olasznak.[ Szerkesztve ]
-
wildrain
addikt
válasz mefistofeles #1255 üzenetére
Tudod, én nem vagyok Hamilton szurkoló még kicsit sem, de csak gratulálni tudok azoknak, akik ebben a helyzetben azon sírnak, hogy egy versenyző tolta neki, és megpróbálta kihozni a legjobbat a helyzetéből.
Komolyan azt állítjátok, hogy jobb egy olyan versenyt nézni, amiben mindenki csak mérlegel, és beletörődik? Ez most így jött össze, hibázott, aki nem hamiltonos, az örüljön neki, aki meg Hamiltonos, az meg bánkódjon a hiba miatt, de ne az miatt, hogy tolta neki az utolsó körben is. Arra inkább büszke lehet (a hibájára nem).[ Szerkesztve ]
-
wildrain
addikt
Azért erre ne vegyél mérget.
Én is nehezen hiszem, hogy azok után, hogy a Brawn hihetetlen előnnyel rendelkező autóját idény közben, tesztelés nélkül is beérte a McLaren és a Ferrari, plusz mindkét nagycsapat már a jövő évi autójára koncentrál, miközben a Brawn kénytelen év végéig fejleszteni, megint megismétlődik az idei év, és a Brawn a topon tud kezdeni... Igencsak meglepődnék. Ráadásul most nem lesznek KERS-féle zavaró tényezők sem. -
-
wildrain
addikt
válasz Oliverda #1449 üzenetére
És aztán mit kell találnom? Hogy összeborult a csapat pénzügyileg és teljesítményileg annak ellenére, hogy a Ligier-lendület még elég jól vitte őket első évben?
Talán ha Panis nem töri el a lábát... de hát sajnos eltörte, Prost bácsi meg erőltette a francia vonalat, pedig talán kicsit lazíthatott volna rajta, és akkor másképp alakul pár dolog. -
wildrain
addikt
Én a bizonyítékokat hiányolom egy kicsit. Mert ugye az, hogy a Renault beismerte, az olyan, mintha tanúként állítaná valakikről (Briatore+Symonds+Piquet), hogy ők követtek el valamit. Piquet ugyanúgy tanú, a telemetria önmagában nem bizonyít semmit, csak Piquet hibáját, a rádióbeszélgetésben pedig semmi konkrét nincs...
Nem kétlem, hogy bűnösek, de valahogy nem látom a mindent eldöntő, cáfolhatatlan bizonyítékot. -
wildrain
addikt
Ebben az a vicces, hogy a cikkíró maga linkeli be a Belga számát, ami éppen arról szól, hogy mindegy, mit, hogyan csinál az ember, az valakinek nem jó.
Hát éppen ilyen a versenyzők viselkedése is: ha valaki szókimondó néha-néha, még akkor is, ha trágár szavakat használ, vagy valakit megsért vele, akkor az a baj, ha meg csendes, mindig polkorrekt módon beszél, és robotszerűen, szenvtelenül nyilatkozik, akkor meg az a baj.Oké, hogy direkt provokatív az írás, de azért ezt az alap konfliktust, ami a cikk létezésének értelmét is kétségbe vonja, nem ártott volna észrevenni.
-
wildrain
addikt
válasz Motion_Blur #1732 üzenetére
legalább elköszönnénk Rubens papától
Na, az lenne csak a szép, ha pont az idei világbajnokot tennék lapátra... -
wildrain
addikt
válasz Oliverda #1946 üzenetére
"Ami a vezethetőséget illeti, talán a Ferrari motorjai valamivel jobbak"
Év elején Barrichello mondta, hogy a Mercedes motor a vezethetőség terén álomszerű a Hondához képest, mert minden fordulaton egyenletesen jön az erő. Jól kiszámítható, érezhető a teljesítmény. Ha ennél még a Ferrari is jobb, akkor milyen lehetett a Honda?
-
-
wildrain
addikt
Ahhoz gyorsnak is kéne lennie, nemcsak nehezebbnek, de sajnos nem úgy tűnik, hogy az lesz. De az tény, hogy Buttont és Nakajimát lerajtolva elég sok lehetősége lesz az előbbre jutásra, mert akkor csak könnyebbek maradnak előtte. Egy ilyen rajtra meg asszem van esély a KERS miatt.
-
wildrain
addikt
válasz hunnylander #2099 üzenetére
Csak a magassarkú miatt magasabb, egyébként pár centivel alacsonyabb, ha minden igaz.
Aktív témák
- DELL Latitude 5590 5501 FHD IPS 15.6 gyári magyar billentyű világító opc i5-8250u i5-9400H 8GB 256GB
- Intel QuadCore i3-8100T - SR3Y8 - 3.1 GHz - 6MB - 35W - UHD Graphics 630 - LGA1151 v2
- IBM Model M membrane (fólia) kerestetik
- Hegel H120
- Új 480GB SanDisk SSD PLUS 2,5" , és egy használt 100/100% 500GB Samsung 2,5" 870 EVO SSD