Hirdetés

Aktív témák

  • Dolby

    senior tag

    válasz Old Eagle #847 üzenetére

    Ezt inkább a személyes kudarcának tudom be, mert csak a pénzről tudott beszélni.

    Ha egy tanácsadóban az ügyfél konkrétan azt is meglátja már hogy mi a gondja vele az nagy probléma. Általában "csak" annyit tudnak hogy nem volt szimpatikus, de olyan apróságokból tevődik össze a szimpátia hogy nem nagyon szokták tudni miért volt az, vagy miért nem volt. Mivel te konkrétan felfigyeltél rá hogy őt csak a pénzed érdekli - tehát ezek szerint csak a saját érdekében van ott - akkor vagy rengeteget kell változnia vagy váltania kell szakmát, és ilyen hozzáállással nem is csodálom hogy 32 ügyfélnél volt a hónapban és még nem volt szerződése.

    Illetve rengeteg olyan szerződés van amin éppenhogy spórolni lehet az ügyfeleknél, csak mivel ezek olyan kis pénzt hoznak az üzletkötőnek - például: bankszámla, lakásbizti, magán nyugdíjpénztár stb - ezért általában nem foglalkoznak vele (illetve nem is tudom hogy Bnet ilyennel foglalkozik-e egyáltalán), viszont ezek azok amiken az ügyfél érzi hogy tényleg nem csak a pénze érdekel.

    - Nyugalom, a hosszú élet ritka!

Aktív témák