- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Mobil flották
- Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
Hirdetés
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
-
Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
it Egyre nagyobb probléma az AI hallucinálása – most az osztrák adatvédelmi hatóság veheti elő a ChatGPT miatt az OpenAI-t, alapvetően a GDPR megsértése miatt.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
Aktív témák
-
Dolby
senior tag
válasz Old Eagle #847 üzenetére
Ezt inkább a személyes kudarcának tudom be, mert csak a pénzről tudott beszélni.
Ha egy tanácsadóban az ügyfél konkrétan azt is meglátja már hogy mi a gondja vele az nagy probléma. Általában "csak" annyit tudnak hogy nem volt szimpatikus, de olyan apróságokból tevődik össze a szimpátia hogy nem nagyon szokták tudni miért volt az, vagy miért nem volt. Mivel te konkrétan felfigyeltél rá hogy őt csak a pénzed érdekli - tehát ezek szerint csak a saját érdekében van ott - akkor vagy rengeteget kell változnia vagy váltania kell szakmát, és ilyen hozzáállással nem is csodálom hogy 32 ügyfélnél volt a hónapban és még nem volt szerződése.
Illetve rengeteg olyan szerződés van amin éppenhogy spórolni lehet az ügyfeleknél, csak mivel ezek olyan kis pénzt hoznak az üzletkötőnek - például: bankszámla, lakásbizti, magán nyugdíjpénztár stb - ezért általában nem foglalkoznak vele (illetve nem is tudom hogy Bnet ilyennel foglalkozik-e egyáltalán), viszont ezek azok amiken az ügyfél érzi hogy tényleg nem csak a pénze érdekel.
- Nyugalom, a hosszú élet ritka!