- Google szolgáltatás (GMS) Huawei telefonokra
- DIGI Mobil
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Milyen okostelefont vegyek?
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- iPhone topik
- Realme 8 - az igazi nyolcas
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Nyúltáp
senior tag
a vray material a vray renderelő plugin beépített anyaga. Néhány dolgot csak ezzel az anyagtípussal tud lekezelni. plö: SSS, meg visszatükröződések + gyorsabb vele, mint a max alap anyagaival.
Először is of korsz fel kell telepíteni vray-t. Aztán anyagszerkesztőben (M gyorsbill.) bökj material slot-ok alatt lévő standard feliratra, listából meg válaszd ki a vraymtl-t.
Persze nem attól lesz fasza egy kép, hogy vray anyagokat használsz vagy sem. Hanem attól, hogy hogyan állítod be őket....az meg gondolom benne van tutorialokban.Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....
-
-
Nyúltáp
senior tag
....milyen mecheim? .....az MULDER lesz
A smoothing group-ok állítgatásával tod megoldani, hogy ne az egész objektumot meshsmootholja.
Jelöld ki azokat a polygonokat, amiket smootholni akarsz, majd adj meg nekik egy másik smoothing groupot (jobb oldali panelen legalul...ecccerűen nyomj egy számra) aztán add hozzá a meshsmoothot, ott meg a parameters/surface parameters panelen pipáld be a separate by smoothing groups-ot (de meg lehet csinálni az egészet material alapján is)Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....
-
-
Nyúltáp
senior tag
kapcsold be a 3d snap-et eszközök/mágnes ikon kis hármassal a jobb felső sarkában, jobb klikk a gombon, majd a beállításainál nyomd át, hogy ne a grid-hez snap-elje magát, hanem a vertexekhez. Így a poharad felületén tudsz rajzolni egy vonalat. oszt aztán rajzolj neki egy keresztmetszetet (egy kört), jelöld ki a kört, klikk az extended primitives/loft-ra, aztán meg a get path-re, és jelöld ki a pohár köré rajzolt vonalat.
Így végig fogja vezetni a keresztmetszetnek rajzolt kört a vonaladon.
na ez aztán érthető lett.....Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....
-
Nyúltáp
senior tag
ja, azok a legjobb videotut-ok, ahol leülnek az arcok, hogy most akkor lemodellezzük ezt meg ezt. Minden előzetes tervezgetés nélkül, és ott helyben improvizálnak, nomeg folymatosan mondják, hogy mit miért.
Régen láttam pár hasonlót, nagyon teccettek.
ui
2kg vatta meg 3 lópislogás és tiéd a szövegAmiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....
-
op9
aktív tag
Üdv!
Blueprint beállítás:
Bővebben: link
Blueprints:
Bővebben: link
A3:Bővebben: link
Ha így sem találsz valamilyen kocsihoz, akkor érdemes a google-on képként rákeresni, és esetleg a gif szócskát utána írni, mert ezek általában azok szoktak lenni.
Ha így sem, akkor pdf-re kell keresni (owner's manual, amiben megtalálhatóak a kocsi méretei (dimension)) és ott (mivel vektoros képek vannak) pofátlanul nagyítgathatsz, amekkora csak neked kell. A Citroenhez, amikor elkezdtem nem találtam Blueprintet, és azt pdf-ből vágtam ki.
Hamarosan (1-2 hét) én is előrukkolok egy remélhetőleg szép modellel .
Üdv!How Bad Do You Want It?
-
op9
aktív tag
-
Nyúltáp
senior tag
Én is hasonló megfontolások miatt mentem pécsre, mint MULDER (vót 3d-s szakirány)
Viszont a képzés megközelítése egyáltalán nem vót szimpatikus.
Ugyanis mivel a kar alapjában véve mérnököket képez [villamosmérnök, településmérnök, anyámkínnya....] és a szakok tanárai közt szinte 100%os az átfedés, szegények azt hiszik, a műsz. info is mérnök képzés. Ezért keményen van fizika, meg mechanika meg mittomén. Az ilyesmin a legkönnyebb elbukni(fizikán plö csak 3adszorra mentem át, akkor is csak azért, mert a tantárgyfelelős anyám osztálytársa volt gimiben )
2odik év végén lehet szakirányt választani:
- robotika, inteligens rendszerek: programozás, elektro, hogyan gyártsunk kólaautomatát, kapcsolási rajzok meg miegymás.
- építőmérnök: statika, fizika keményen, tervrajz buherálás satöbbi,
- grafikus rendszerek(ez lenne a 3d): itt a bibi, ugynis ez a szakirány is el van ''mérnökiesedve'', tehát autocadben, catiaban való tervezés, képfeldolgozás (kül. effektek matematikai háttere), hangfeldolgozás (úgyanúgy matek), ill. némi flash, meg asszem 3d studio VIZ (a discreet tervező progija, olyasmi, mint archicad)
jelentkeztem graf. rendszerekre, csak sajna az a legkönnyebb, úgyhogy szinte mindenki azt jelöli meg elsőnek, nem kerültem be, úgyhogy otthagytam az egész iskolát a francba.
MULDER, néhány tanács: A válsztható ill. kötelezően választható tantárgyaknál ha lehet mindig vedd fel a Kovács Árpád és a Szvatics tárgyait. A Kovács 3 tárgyára (összlétzsám 180 fő) összesen 900an jelentkeztek előző félévben, úgyhogy le kell rá csapni, lehetőleg tantárgyfelvétel első napjának első órájában mert utána már nehéz bejutni. lényeg, hogy 2esnél nem ad rosszab jegyet (mondjuk kamu tantárgyakat tanít: Mérnöki menedzsment meg hasonlók)
A Szvaticsnál csak egy tantárgyon voltam, összvisz bentvoltam egy órán, akkor is zh-t írtunk 400asban. Terem egyik feléből simán átordibálhattad a másik oldalra a megoldást, nem nagyon érdekelte, aztán meg 2. zh-t meg se kellett írnom, megajánlotta a 3ast
ill. programozás gyakorlaton igyekezz a Fenyőháziné-hoz kerülni. Eszméletlen kedves egy nő. köbö 60 éves, de vágja a programozást, és őt se nagyon érdekli ha puskázol, vagy nem jársz az órájára.
Viszont kerüld a Háry-t, meg a Bodlaki-t...bazze, hogy hogy utáltam őket. Mondjuk prog 2őn Háry segített át, de akkor is lehánytam volna legszívesebben, nagyon tudnak gecizni.
Ja, matekon meg próbálj bejutni a Marótihoz, ő volt az első matektanárom, aki el tudta magyarázni úgy a dolgokat, hogy meg is értsem (integrál, meg valószínűség számítás..brrr) és tök rendes, plö zh-k előtti uccsó órán tök véletlenül mindig pont azokat a feladatokat oldottuk meg, amik utána zh-n is voltak . Asszem diszkrét matematikát ő tartja, matekon meg csak gyakorlatokat tart.Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....
-
#72042496
törölt tag
A BME-n tolom a műszaki menedzser szakot, most leszek harmadéves. Idén felvételiztem, mérnök informatikus szakra, költségtérítéses rendszerben. Így csak 90 pont volt a határ, elvileg 121-et kellene vinnem, de pár napja jött az SMS (03.16-kor!), hogy a pontjaim ''nem felelnek meg a jogszabályi feltételeknek''.
Mentem aztalt verni a felvételi irodába, de semmit sem mondtak. A BME-n nem is hallották, hogy ilyen üzeneteket is kiküldenek, a felvi.hu-n sem találtam információt. Most várhatom a hivatalos értesítést.
Aztán be is fejezem, mert egyrészt nagyon OFF, másrészt meg még olyat találok írni, hogy magam is megbánom... -
#72042496
törölt tag
Az elsőben azt hiszem, tudok segíteni...
A textúrád síkban készül, s ha ezt a síkot egy gömbre ráteszed (rávetíted), akkor logaritmikus torzulással kell számolni. (Ez a textúra szélén lesz a legjelentősebb.)
A középső, fehér kör is ezért vedlik át ellipszissé.
Én legalábbis erre gondolok, de ha nem így van, majd a többiek kiigazítanak.
szerk: Menthirist: A kisebbik monitoron a BMW az fotó, vagy közben elkészült modell?
[Szerkesztve] -
Nyúltáp
senior tag
1.
Matematikai hátterét nem vágom annyira, mint Balika de ha zavar, nyomj rá egy uvw map-et, mappingot állítsd át sphericalra, aztán a gizmot nyomd össze annyira, hogy kör legyen az elipszisedből.
2.
Blueprintnél meg nyisd meg az összeset photoshopban, pakold őket egy képbe, aztán mondjuk oldal nézetbelinél kezdj el segédvonalakat húzni (plö alja, kasztni alja, ablakok alja, kocsi teteje) a többit meg a vonalak segítségével méretezd hozzá.Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....
-
#72042496
törölt tag
''...a kör akkor is kör kéne hogy maradjon ha torzul amikor a felületre kerül ,mert elvileg ugyan olyan mértékben kéne neki torzulnia...''
Nos, ez attól függ, milyen fajta vetítést használsz. A különböző típusok fontos jellemzői közé tartozik, hogy melyik mennyire:
- távolságtartó
- szögtartó
- területtartó
Általában, ha az egyik tulajdonságot tartja a módszer, a másik (elég jelentősen) torzulni fog.
Persze, létezik olyan projekció, hogy a kör gömbre vetítve is kör marad (pl.: sztereografikus), de olyan is, hogy ellipszissé, vagy akár vonallá torzul. (pl.: ortografikus módszer).
Úgy érzem, végül illik megjelölnöm a forrást: Bővebben: link
Ebben a topicban is sok hasznosságot olvasni, főleg Szalma hozászólásaira érdemes odafigyelni, továbbá akad néhány érdekes link is: Bővebben: link
Menthirist: A tutorsorozat igéretesen indul! A lekéselt Télapó nagyon büntet! -
#72042496
törölt tag
-
MUŁĐER
addikt
jah, hát kritika kell ,csak szarul tud esni
kocsival kapcsolatban: szerintem ne akarj rögtön egy kocsit, hanem csak apróbb dolgokat. pl.: egy felni, aztán gumi rá stb..és azt sikerül jól megcsinálni, tökre jól fog esni, sikerélmény, és tanulsz közben egy csomó mindent...nézz sok tutorialt, főleg video tutorialt, nagyon sokat érnek!
És ne add fel, kitartás Egyszerűbb mint hinnéd
[Szerkesztve]Robotika törvényei: 3. A robot megvédi magát halálos fegyverzettel, mert egy robot rohadt drága.
-
#72042496
törölt tag
Tetszenek, különösen az első két kép. Meg a negyedik.
Néhány észrevételt azért tennék (úgyis kérted ):
1, Túl erősen süt a Nap.
2, A homloka lehetne egy picit áramvonalasabb, s egy valósághűbb (kevésbé zöld árnyalatú) textúra is kellene rá.
3, Ezen még akad csiszolnivaló. (Én dumálok... )
4, Yo! A kockákat hogyan készítetted?
5, Érdekes alakzat. Mi módon lehet hasonlókat modellezni?
De ha ilyeneket már alkottál, akkor húzás vissza a kocsihoz, aztán lássuk azt a Mazdát! -
#72042496
törölt tag
Nem értettél félre semmit, nyugi.
Azt hittem, modellezéssel vannak kialakítva betűk, de akkor Photoshop. Ahhoz viszont tök szerencsétlen vagyok...
De nem olyan nagy a baj, léteznek tutorialok ahhoz is.
A 3dtotal.com-on most vettem csak észre a tutorialt, amelyben a srác saját magát modellezi le! Nem semmi!
ko!: Nekem bejön a kép. Animált változatot is készítettél?
[Szerkesztve] -
Nyúltáp
senior tag
reflection, refraction melletti színeket állítsd vmi világos szürkére (minnél világosabb a szín, annál jobban tükröz/átlátszó az anyag), pipáld be reflection mellett a fresnel refraction-t...nagyjából kész is.
De pont te linkeltél be előző oldalon egy vray-el foglalkozó oldalt. Nagyon jó üveg anyag készítő tut. van rajta...ám
ui.:hűű ko! kiskoromban mindig is ilyet szerettem volna, eccer láttam is boltban, de anyámék nem voltak hajlandók megvenni......azóta eszek denevéreketAmiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....
-
#72042496
törölt tag
Sajnos úgy néz ki, ma már nem tudom ezeket letölteni, mert viszonylag korán indulok Pestre, aztán megint nem leszek egy hétig.
(Hát ja, az ottani gépen van max, az itthonin meg Net. )
Az most különösebben nem zavar, ha nem lesz valami csudabrutál a végső Elise, valami jó kis technikát ellenben biztosan el lehet lesni a videóból, ha már cca. 400 megát foglal...
ko!: Bazze, alig várom, hogy kész legyen a modell, a környezetemben már kultusza van ennek a mordálynak...
A másik ilyen a Mark XIX Desert Eagle, szintén krómozva, talán valamikor majd lemodellezem... -
veterán
Ref: Te akartad... Jöjjön tehát a feketeleves Áh nem...
Az alábbi dolgok mind az én véleményemet képezik, valamint az én ízlésemet... Szóval lesz egy-két olyan dolog, amit lehet, hogy így akartál, és így tetszik neked, de nekem nem... Nos kezdem :
A gumi jónak néz ki, kicsit talán lehetne kerekdedebb maga a köpeny oldala... Bár innen nem látszik, mennyire az (ez a kritika az én kerekemet is érte, így nekem is ki kell javítani... ). Majd jöhetne egy olyan render, ahol a gumi mintázata is látszik...
Szerintem a shader vagy material, ahogy nálatok hívják , tehát az el van rontva... Nekem nagyon nem tűnik fémesnek, inkább valamiféle kerámiának... Ez az alaplap színe, vagy a felninek is ilyen? Tehát csak tükröződés? (nem úgy tűnik...)
A felni maga jó lenne, de az én izlésemnek túl egyvonalban van minden. Szóval nekem túl sík, bár látom, hogy a belső része szélesedik kifele menet... Viszont az a csík, ami benne van, noha nekem nem túnik nagyon odaillőnek, de nagypon szépen lett megcsinálva... Szóval az remek... Nem is olyan ''nemodaillő'', most hogy régebb óta nézem Szóval az a rész nagyon grat, nekem bejön (azért ajnározom azt a részt, mert első pillantásra gondban lennék, hogy hogy csináljam meg... ).
Szóval összességében szerintem a shadereket le kellene cserélni, magán a modellen pedig egy kicsit több változatosság, azaz síktól való eltérés lenne jó... De ha így gondoltad, akkor okésStar Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
op9
aktív tag
könnyen rá lehet engem ilyenre venni
itt egy részlet:Bővebben: link
de most jutott eszembe, h még itt is van mit finomítani.
De több kép nem lesz . Csak a végén.
A V-réj-hez nem volt még szerencsém, így nem tom rá a választ.How Bad Do You Want It?
-
Nyúltáp
senior tag
Nos, ez egy picit trükkös lesz:
1. Menj a 3dsmax\defaults-ba, és hozz létre egy MAX.vray nevű könytárat.
2. Másolj bele mindent a 3dsmax\defaults\MAX-ból.
3. Nyisd meg az új könyvtáradban lévő CurrentDefaults.ini-t.
4. A [DefaultRendererAssignments] alatt lévő kódsort:
DefaultProdRenderer=1 0
DefaultDraftRenderer=1 0
DefaultIReshadeRenderer=1 0
DefaultMEditRenderer=1 0
DefaultMEditRendererLocked=1
írd át erre:
DefaultProdRenderer=0x73bab286 0x77f8fd0c
DefaultDraftRenderer=0x73bab286 0x77f8fd0c
DefaultIReshadeRenderer=1 0
DefaultMEditRenderer=0x73bab286 0x77f8fd0c
DefaultMEditRendererLocked=1
5. Indítsd el max-ot és menj a Customize > Custom UI and Defaults Switcher-re
majd válaszd ki a Max.vray-t a listából.
6. Indítsd újra max-ot....elvileg ennyi.
(amúgy szerintem nem túl logikus átállítani, mert egy kép elkészítésének első fázisa ugyebár a modellezés, amikor nem a minőségi renderen van a hangsúly, hanem a gyorsaságon, amiben scanline még mindig verhetetlen). Ha meg eccer már átállítottad, és úgy mentetted el, akkor a file megnyitásakor már úgyis vray lesz a default.Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....
-
#72042496
törölt tag
Azért minden megoldható...
Mondjuk igyekszem rövid lenni, mert melóhelyről írok, s nem szeretném, ha a főnök szétrúgná a seggem...
Na, srácok, látom mindenki tolja az ipart, helyes!
Én sem tétlenkedtem ám az emberemmel, már csak egy zokni és egy lábbeli (46-os Martens ) hiányzik róla, meg animálni kell.
Remélem majd elnyeri a tetszésetek...
Az arcszőrzetével még fogok szívni, de úgy döntöttem, először rajzfilmszerűre csinálom a palit, aztán majd tökölök vele tovább.
(Bár belenéztem az Audis videóba, s lehet, hogy egyből az lesz a következő projekt, nagyon büntet! Meg úgyis mindenki autót csinál, szóval tudtok segíteni a témában. )
Az a baj, hogy melózom, s rohadt fárasztó, tíz órákat tolok naponta, ma is 8 óta itt figyelek, a lakásban meg nincs net, ráadásul - a tervezettel ellentétben - most hétvégén is Pesten maradok.
Így este már totál kész vagyok, s nincs erőm a max-hoz, múltkor már kis híján lefordultam a székről. Meg bartizgatunk is...
Ráadásul megjött a szomszédom, egész jó csaj...
Ámbátor operarajongó, ami OK, mert tudom, ám, hogfy van élet a metálon túl is, de: Szigorúan éjfél után, szigorúan nyitott ablak mellett bömbölteti a cuccot, s énekli a szöveget! (Elég hamisan... )
Na pá, legyetek továbbra is MAXimalisták , meg persze a Mayasokról se feledkezzünk med...
Mentem aludni, majd igyekszem be-benézni.
[Szerkesztve] -
#72042496
törölt tag
Na, a mai nap talán kicsit könnyedebb lesz.
Linket egyelőre mégsem mutatnék, mert bár tegnap haladtam a modellel, még bőven van mit finomítani rajt, ráadásul jelenleg több scene-ben tárolom, mert egyben igencsak belassítaná a gépem.
Talán azért is van ez így, mert elég sok object-ből áll, de nem merem ezeket attach-olni, mert úgy nem tudnám külön beállítani pl. a póló, a haj, stb. színét.
Ezt hogyan szokás megoldani? Maradjon a sok külön object, vagy attach, és egy nagy mesh lesz az egészből? Ha az utóbbi a jobb módszer, hogyan lehet azt elérni, hogy a jelenlegi külön object-ek attach után is megtartsák a színüket?
Ja, a meló fárasztó, de nagy arcok gyűltek itt össze, az idő gyorsan telik. Meg aztán még anno sírtam, hogy milyen szar billentyű + egérrel tolom a max-ot, s hogy milyen szopás ez.
Na, most hónap végén, fizuosztás után lesz egy kis upgrade: MX3100 + Steelpad S&S a kiszemelt kombó.
(Bár a gépem az utóbbi néhány napban eléggé döglődik, gondol egyet, és nem indul be, nem is post-ol. Remélem nem kell új alaplapot venni alá...)
A pesti net behúzása is remélhetőleg minél hamarabb meg fog történni, szóval alakulnak a dolgok.
Menthirist: A motorháztető baró, de szerintem vagy egy, vagy három darab, a jelenlegieknél szélesebb és magasabb légbeömlővel lenne az igazán hatásos. A mostani két nyílás - gőzöm nincs miért, de - számomra kissé furcsán hat.
Viszont a modell az király! A felni pedig: -
Nyúltáp
senior tag
RefeeZ, találtál már megoldást self-illuminationre?
Azé leírom, hátha nem:
Egyszerűen álíccsad egy standard material self illuminationjét a kívánt színre, majd nyomd be vray-nél GI-t(csak így számolja le a tárgyadból kibocsátott fényt), oszt ereszd neki rendernek.
Ha nem lenne elég erős a fénye, a self illumination map slotjába pakolj be egy output-ot.
Output map slotjába pakolj be egy checker-t mondjuk és állítsd mindkét színt olyanra, amilyen színnel akarod, hogy világítson.
Aztán pipáld be output map-nál az enable color map-et, és húzd jól fel a görbe jobb végét(mondjuk 10ig), így tod állítani a kibocsátott fény intenzitását.
De vigyázz, mer ha nagyon magasra állítod, be fog égni a képed.
na, ennyi, röviden.
Amúgy az újabb vray-ben (1.4) van már asszem olyan anyag, amivel fényforrássá tod alakítani a tárgyad.
(lehet van az 1.09-esben is....nekem legalábbis nagyon úgy rémlett, hogy van, de nem találtam...lehet csak én vagyok béna..)Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....
-
Nyúltáp
senior tag
ezt a pdf-es dolgot amúgy soha sem értettem, egyszerűen nemtok végigolvasni 10 oldalnál többet monitoron, ha meg kinyomtatom, többe kerül mint a könyv.
Persze szükségmegoldásnak akár jó is lehet. De annak azért mégis van egy fílingje, hogyha van vmi problémám, felcsapom könyvet, oszt keresgélek benne.
ui.: legnagyobb sokk amúgy az vót életembe, miko egyik ismerős vett egy 1GB-s!!!! vinyót, mi még ilyen 80 megásokkal nyomtuk...el nem tudtuk képzelni, mi mindent lehetne rárakni ennyi helyreAmiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....
-
#72042496
törölt tag
Ja, egy nagy állatot akartam összehozni, ami mégsem olyan nagyon rettenetes, hanem van benn valami aranyos is...
Az animációval akadt egy kis gubanc, lehet, hogy újra kell csontozni a fickót, majd még kérdezek ezzel kapcsolatban. Most viszont kajálok, aztán húzok a vásárosfalui ''rockfesztiválra''.
Este még benézek ide.
Aquiles: Olvasgasd a linkelt topic-ot, le fog esni... -
op9
aktív tag
Köszi! A felni ilyen... az volt a célom, hogy egy Cupra R-t a lehető legtökéletesebben leutánozzak. Talán egy picit krómosabb a kelleténél.
A viaszos anyagot gondolom a gumira értetted... valamit próbálok majd rajta javítani, csak mondd, hogy milyen irányba!How Bad Do You Want It?
-
#72042496
törölt tag
Szerintem is jól néz ki az A3-ad, csak be kellene fejezni. Már úgysincs sok hátra...
Felvettelek MSN-re.
Menthirist: A McLaren-ekről úgy tudom, hogy miután páran elszálltak vele 300 kmh+ sebességnél, visszahívták az összeset, s leszabályozták 250-re. Meg aztán az összes szaklapban azt írják, hogy híresen szar az egyenesfutásuk...
A fickó egy állat! 370-el hajt, s még odalép neki...mondjuk teljesen mindegy, hogy ha fejreáll, az 330-nál vagy 372-nél történik (ennyi a vége).
Téged is felvettelek MSN-re. -
#72042496
törölt tag
Képekre simán van igény, engem is látod, kis híján esöpört a népharag, mikor bejelentettem, hogy csak a végső modellről tervezek linkelni.
Üzenetet még nem kaptam...
Menthirist: Akkor egyelőre azt hiszem, a felni marad ilyen, max. egy picikét igazítok rajt.
Amúgy mi volt a bajuk a légbeömlővel? Maga a modellezés igencsak törpös volt, más kérdés, hogy a formája nekem sem tetszett.
#1000
[Szerkesztve]