- Mobilhasználat külföldön
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Galaxy S22 One UI 6.1 frissítés: volt, nincs
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Netfone
- Mobil flották
- Nálunk is telepíthető a One UI 6.1 a Galaxy S22-re
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
Hirdetés
-
Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
it A kreativitás szimbólumait zúzták be egy iPad-reklámban, ez pedig hatalmas felháborodást okozott.
-
Megérkezett a Corsair új M.2-es SSD-je, és mindennek mondható, csak lassúnak nem
ph Az MP szériás konstrukció egyelőre csak 4 TB-os tárhelymérettel tehető kosárba, és lineáris lemezműveletekben bőven 10 GB/s felett teljesít.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Rayyy
senior tag
válasz pakriksz #6212 üzenetére
Azt, hogy két edge párhuzamos-e, szerintem úgy lehet a legkönnyebben megnézni, hogy edge snap-pel rajzolsz mondjuk egy boxot kettejük közé, és ha valamelyik edge letér a rajzolt box vonalairól, akkor tuti, hogy nem párhuzamosak.
A szögmérés nehezebb, de nem is ilyen jellegű használatra van ez a program. Most hirtelen az jutott eszembe, hogy az adott két edge-et, amik között a szöget le akarod mérni, create shape from selection-nel leválasztod a poly objektumról >> így van két shape line-od, ami ugye három vertexből áll >> a három vertex behatárolásával már tudsz rajzolni egy polygont >> ezt shell-lel kihúzod, így tudsz rá autogrid módban rajzolni mondjuk egy plane-t >> az így rajzolt plane a két megmérendő edge síkja lesz >> ennek a plane-nek az egyik sarkát beigazítod a szög forgáspontjába és beállítod ide a pivot point-ját >> egy másik pontját beigazítod az egyik edge-re >> ezek után, ha forgatásra kapcsolsz és local módban forgatsz, akkor a megfelelő síkban fog elfordulni a plane-ed, és addig forgatod, amíg az egyik edge végpontjába illesztett vertex át nem fordul a másik edge-re, közben leolvasod, hogy mennyit is kellett forgatnod, így megkapod az általuk bezárt szöget.
Ez persze így nem valami pontos, mert szemre kell ráforgatnod, ugyanis sajnos forgás közben a snap mód nem működik.
Amúgy érdekes kérdés, script-tel biztos ki lehet íratni valahogy.
(ezt a sok dőlt betűt)[ Szerkesztve ]
Minden a legnagyobb render!
Új hozzászólás Aktív témák
- Mobilhasználat külföldön
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- Blu ray írás és írási hiba
- Windows 11
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- Poco X6 Pro - ötös alá
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Formula-1
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest