Hirdetés

Telefonos ügyfélszolgálat egy mobilszolgáltatónál

Droidnak hívják őket sokan, de azért mégiscsak ők azok, akik előbb-utóbb segítenek.

Jótett helyébe...

Ennek a cikknek igazából nem volt semmi konkrét célja. Egyetlen apróságot kivéve: ha valaki a fentieket elolvasta, s ezek után kapcsolatba kerül valamelyik hazai operátor ügyfélszolgálatával, talán annak ellenére empatikusabb lesz, hogy ő az ügyfél, s ennek megfelelően nyugodtan lehet pökhendi tahó, gonosz, lekezelő, vagy hisztis. De ha azt várjuk, hogy gyorsan és ruglmasan megoldódjon a problémánk, akkor próbáljuk elképzelni, hogy a vonal másik végén is egy ember ül.

Hirdetés

Akinek jól fog esni, hogy ismeretlenül is megadjuk neki azt a tiszteletet, amit neki meg kell adnia munkaköri kötelességből. Jól fog esni neki, ha nem ordítjuk le a haját, az előttünk telefonáló talán pont most tette meg ugyanezt. Jól fog esni neki egy apró szóvicc, humor, poén, de ha csak egyszerűen célratörőek vagyunk és magunktól is érthetően tudjuk vázolni a gondunkat, már az is hatalmas lendít előre a dolgok menetén.

Persze, hogy minden meg kell oldódjon jópofizás nélkül is. De az ügyfélszolgálaton dolgozók is emberek. Ha minden erőfesztésünk ellenére a kedves úton nem érünk célt, akkor viszont minden eszköz a mi oldalunkon áll. Mi vagyunk az ügyfelek, ezt ne felejtsük el. A szolgáltatók sem szeretnek pereskedni, utálják a nagy nyilvánosságot (Homár, Logout, fórum, blog, Facebook, egyéb), s alapvetően a megoldásra fognak törekedni még akkor is, ha pont egy olyan ügyfélszolgálatost fogunk ki, aki nem való oda. Lehet kérni felettest, lehet tenni panaszt, éljünk a lehetőséggel.

Nincs más hátra, az ügyfeleknek azt kívánom, hogy lehetőség szerint soha ne legyen olyan problémájuk, ami miatt veszekedniük kell az ügyfélszolgálattal. Az operátoroknak pedig pontosan ugyanezt kívánom!

Bog

Hirdetés

Google Pixel 9a - A Google AI-ban rejlő erő

PR Most ajándék Pixel Buds A fülhallgatóval

Advertisement

Azóta történt

Előzmények