Nokia 6124 Classic - külső-belső ellentét

Hirdetés

Bevezető

Azóta nyúznak bennünket az olvasók egy 6124 tesztért, amióta megjelent a hazai Vodafone kínálatában. Érthető az érdeklődés, hiszen a reménybeli vásárlókat vonzza a kedvező ár, s az ehhez mérten korrekt szolgáltatáskínálat. A 6120 Classic is sikertermék, majdnem annyit látok belőle jártomban-keltemben, mint 6300-ból, ami jelzi, hogy a finn cég telibetalálta azt a vásárlói kört, aki üzleti jellegű telefont keres viszonylag mérsékelt áron.

Nokia 6124 Classic
[+]

A Vodafone számára átalakított termék nem az első ilyen együttműködés a két cég között, korábban a 6234 volt olyan készülék, amely csak a piros szolgáltató kínálatában kapott helyet, az sem volt egy sikertelen termék, mostanában pedig újra virágkorát éli, mivel kifutóként jelentős leárazások történtek. Most itt a második darab, amelyet a GSM Takács biztosított számunkra.

Nokia 6124 Classic
[+]

Miért jó ez a konstrukció a cégek számára? A gyártónak azért, mert biztos lehet benne, hogy a termékét felveszi az operátor a portfóliójába, ez pedig hatalmas előny, hiszen mind a mai napig a telefonvásárlások zöme szolgáltatón keresztül történik. A szolgáltató pedig mondhatja, hogy exkluzíve csak nála érhető el a termék, saját képére pofozhatja a menüt és a külsőt is, s emiatt még az ügyfelek sem húzhatják a szájukat, mert lehet azt mondani nekik, hogy ha független darabra vágynak, akkor vegyék meg azt – értelemszerűen drágábban.

A cikk még nem ért véget, kérlek, lapozz!

Azóta történt

Előzmények

Hirdetés