Bogist M5 Pro - a boltbajárós

Relatív nagy kerekek, széles trepni, alacsonyra vett kormány, ülés, szögegyszerű kezelés. Azoknak, akik nem a sebességet keresik egy rollerszerű gépben.

Hirdetés

Használat

Rajtam kívül kilenc különböző ember próbálta ezt a masinát. Bizonyos körökben roppant népszerű is lettem ezzel, a 12 éveseket kábé csak azzal lehetett róla leszedni, hogy lemerült a gép, de az 50+-os korosztály is rettentően élvezte, itt az alany saját bevallása szerint bringázni sem nagyon mer, mert nincs túl sok egyensúlyérzéke, ellenben a Bogist csodájával két óvatos kör megtétele után elrobogott 40-nel a murvás úton bele a rengetegbe, hogy sok perc után térjen vissza lelkesen.


[+]

Mert egy dologban biztos bajnok a cucc: teljesen hülyebiztos és nagyon stabil. Persze ezt is el lehet dobni, ha izomból rángatjuk a kormányt, vagy ha olyan mély kátyúba esünk bele, amit a 12 inches kerekek már nem viselnek el. De normál esetben az történik, hogy a jobb oldali markolat nagyon kontrollálható módon adagolja az erőt, ha csutkára húzzuk indulásnál, akkor sem fogunk elrepülni, pont jó a dinamikája a terméknek. Az 500 wattos maximális erő kisebb-közepes emelkedőkön is felvonszolja a gépet, a hátsó felfüggesztés miatt egész jó a rugózás (és ezért nem tudom, hogy a 2024-es modell menetkomfortja mennyivel jobb, ha egyáltalán), eleinte főleg földúton és murván közlekedtem vele, később aszfalton is helytállt. Nem gyorsul vehemensen, alattam a 39 km/h volt a maximum, de ehhez kellett neki úgy 600-700 méter, viszont a 20-25 km/h sebességet relatív hamar el tudja érni.


[+]

Azzal kezdeném a verdiktet, hogy ezt a Bogist M5 Prót én bizony megtartom. Magamnak. Nem Budapestre, hanem pont falusi környezetbe, nálunk nincsen bolt (lakosságszám 147 fő), a szomszéd településen (4 km) már van, oda el lehet jutni a kertek alatt. De akkor is kapóra jött, amikor a HMD kiküldte a Skyline-t pont oda vidékre, a GLS pedig közölte, hogy ő ezen az úton be nem jön a dobozossal, mert összekarcolják a fák a kasznit. Sebaj, rollerre pattantam, kábé másfél kilométert csapattam földúton, hogy ütközzek a futárral a faluban, a “nokiásdobozt” betettem a rácsos kosárba és visszaverettem. Papucsban. Csak az őzek néztek hülyének, őket pedig én szoktam, szóval kvittek voltunk. Mostanra már jócskán 60-70 kilométer benne van a masinában, persze nem tudom, hogy mennyire lesz tartós, azért a tizenéves rokonaim sem kímélték a jószágot, de egyelőre bírja. Örömteli, hogy a Bogistshop oldalán kvázi mindent lehet hozzá rendelni (akku, markolat, ülés, első villa, töltő, gumi külső és belső, féktárcsa, de már motor is van), szerintem az ára is korrekt. Stabil, biztonságos, faék egyszerűségű modernkori Babetta ez, ami alapvető mikromobilitási igényeket szolgál ki egy olyan célközönség számára, amely idegenkedik a magas, bizonytalan rollerektől, de nem óhajt (vagy tud) biciklizni sem, viszont nem akar hosszabb távokra menni, csak a szomszédba tejért, vagy a fodrászhoz négy utcával arrébb. Lehet ugyan röhögni rajta, hogy ez hogy néz már ki, meg milyen kis csirke az akku, de vannak bőven olyanok, akiknek pont erre van szükségük, egy wattal sem többre úgy, hogy ne is kelljen hosszú kilométereken át gyakorolni a használatot.

Bog

A terméket a Geekmaxi küldte tesztre, itt lehet megrendelni, a szállítás ingyenes. 30 eurós kedvezményt kínál hozzá M5PROSHU kuponkód.

Előzmények

Hirdetés