Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • LucifeI2

    őstag

    válasz Fandango #42979 üzenetére

    Kezdjuk ott, hogy a karaktert maxra huzni sokkal tovabb tartott 60ra huzni, mint most 1rol 85re.

    Ez nem igaz.

    igy tenyleg volt erteke es elismerese annak aki epicben feszitett, arrol mar nem is beszelek, hogy mekkora szam volt ha legendary fegyvered volt.

    Én azt veszem észre, hogy a legtöbb ember aki dícséri a vanillás időket, az arra élvezkedett, hogy egy fővárosban AFKolt full epic gearben, hogy mások is láthassák, hogy ő mennyire jó játékos. Vagy ugye full PvE gearben akkor még egy ütésből meg lehetett ölni a játékoskat, ami ugye szintén demonstrálja, hogy valaki mennyire nagy PvP császár.

    Az hogy skill rota kb ismeretlen fogalom volt, es ahhoz, hogy tenyleg jol toljal dpst vagy healt vagy jol tankolj tenyleg erteni kellett a karakterhez. Most ha egy kicsit is tudsz jatszani minden megeroltetes nelkul tolsz egy atlagos dpst. A boss modok se voltak olyan szinten mint most, hogy kb azt is megmondja mikor vegyel levegot.

    A legtöbb dps classnak egy gombot kellett nyomnia vanillában a dpseléshez, a tankoknak meg többnyire meg se kellett mozdulnia egyetlen egy csatában sem, az aggró generálás meg kimerült abban, hogy sunder spam. Mágusnak konkrétan csak frostboltot kellett spammelni, a druid meg úgy tudom semmi mást nem castolt csak Rejuvot.

    A boss modok olyan szinten voltak régen, hogy például én egy top guildben voltam akik már Naxxramasban jártak, aztán jött egy patch ahol nem müködtek az addonok és BWL sem ment le, mert a legtöbb ember menni nem tudott addon nélkül. A papok nem tudták a különbséget a disease meg a magic között Chromaggusnál, mivel eddig a decursivebe csak mouse1-et kellett nyomogatni és automatikusan kiválasztotta neked a targetet és rácastolta amit le kell szedni. A Healbotot már meg se említem.

    A theorycraft is csak BCben kezdett beindulni, most felmesz egy guide oldalra ahol leirjak hogy mit hogyan talentolj, gemelj, enchantolj, mi a BIS gear, ezek utan mar agyalni sem kell a nagy atlagnak mit, hogyan fejlesszen a karakteren.

    Ez vanillaban is volt valamilyen szinten, max. te nem látogattál ilyen oldalakat. Nem volt annyira népszerű, mert annyira egyszerű volt a legtöbb class, hogy nem kellett sok ész hozzá. Ez megint csak nem értem, hogy miért "kihívás csökkentés", hogy ha más is hozzáférhet valamennyi alap információhoz a classról amivel játszik.

    Épp azért kérdeztem szerinted miért volt nagyobb kihívás, mert én kezdetek óta játszok, de vanilla egyáltalán nem volt nagyobb kihívás. Amiket te felsoroltál azok meg inkább frusztráló és idegesítő dolgok voltak. Összekeverik az emberek a kihívást azzal, hogy kinek van több ideje játszani. Jelenleg fel tudod szerelni a karakteredet normális gearbe még akkor is ha nem játszol a héten minden nap 8 órát, ez vanillában kb. lehetetlen volt. Régen egy top PvE guildben egy boss tryra közel 5-6 féle potit meg elixirt kellett inni, ehhez rohadt sokat kellett farmolni, de attól még a farmolást nem nevezném kihívásnak. PvP-ben szintén csak akkor tudtál geart szerezni, ha minimum napi 10 órát tudtál játszani, de még szerintem keveset is mondok.

    Az változott, hogy mostanra már a legtöbb halál unalmas farmolás és grind sokkal kevesebb ideig tart és még élvezhetőbb is, szóval sokkal több ember élvezheti a játékot sokkal hamarabb. Nem tudom, hogy miért mazohisták az emberek és miért szerették azt, hogy a mostanihoz képest hatszor annyit kellett játszani, hogy érvényesülni tudj a játékban.

    Különben szerintem vannak olyan PvE achievementek amik elég nagy kihívást jelentenek guildek számára. A High Warlord rankhoz se kellett nagy játéktudás, most viszont egy Gladiatort azért már kihívás megszerezni.

    [ Szerkesztve ]

  • Healbacsi

    őstag

    válasz Fandango #42979 üzenetére

    Igen zg-t tolni 16 emberrel kekben es zoldben valoban kihivas volt. Azert potold ha tudod a 4 dps kiesest alap itemekkel. Kb ezzel azt mondtad, hogy 8 emberrel tolsz 10 hc progresst. Sok szerencset hozza.

    7 ev jatek utan en se a levegobe beszelek.

    Echterion: En anno rendesen feloltoztem minden tierbol, ugy hogy volt konkurencia. A class tarsaimmal leosztottuk a lootot, a tobbi meg ment dkp-ra.
    A bc-vel behozott token rendszer valtoztatott a dolgokon, ezt csakis azert vezettek be, mert mindenki sirt, hogy mar 54646235-jere esik ki a warrior kesztyu, es mar az alt altjanak altjanak altjanak is megvolt mar.
    Vaniliaban sokkal kisebb volt az ilvl kulonbseg az itemek kozott, igy egy bizonyos gear folott 1-2 item meglete illetve nem meglete sokat nem rontott/javitott valaki dps-en, nezd csak meg a statokat wowheaden ha nem hiszed.

    Ez az egesz a regen minden jobb volt, es az egesz szep elmenyek kore rajzolodnak. En nem sirom vissza az egyhelyben allok es spammelem a flash of light spellemet idoszakot, akarmennyire is kihivasnak szamit egyesek szerint.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák