- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Mobil flották
- Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Poco X6 Pro - ötös alá
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Már tudjuk, hogy mikor jön az idei Xbox Games Showcase
gp A showt egy külön Direct előadás követi, ami szinte biztosan az idei Call of Duty lelepelzése lesz.
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
Új hozzászólás Aktív témák
-
RG4L
őstag
Saipan, Ki-43-III otsu Hayate, első meccsem a gépel. 5-6 ezer méter magasan kis keringő egy Spittel meg egy P-40-essel, kis Typhonnal megfűszerezve. Itt már ellőttem az ammom felét, kb. 160 lőszerem maradt a továbbiakban. A Typhoonnak annyi lett, mert előtte már égett, csak kialudt, a Spit és a P-40 pedig otthagyott fennt, mentek le partyzni. P-40-et elkaptam egy crittel és felégettem, kialudt a tűz a gépén, elhúzott az A pont felé, amit már természetesen elfoglaltak. Közben egy ritka látvány fogadott, XP-55 is engem akart, mert már csak én éltem a csapatunkban meg egy Zéró, aki a térkép másik felén tekergett. A stock gép ellenére nagyon szépen sikerült folyton stall helyzetbe hozni őket, egy ilyen alkalommal kaptam el az XP-55-öt. Majd vissza fel, Spit rajtam, visszaesés előtt/közben szórta nekem a 7 milliseket mert már valszeg csak az maradt neki. Sikerült neki is odaadni az arcába a hammerheadet, crit neki, motorja füstöl, jobb szárnya sérült. Utánnamentem, megállt a motorja, 2. kill, a P-40 is lepottyant, 3. kill. Még egy ellenfél maradt, aki akkor tűnt fel, amikor már csak 40 ticketünk maradt asszem. BTD Destroyerrel jött, a hülyéje headont akart, megkapta. Kilőttük egymást, 4. kill, zárul a meccs, ellenséges csapatnak nem maradt több gépe, we suffered defeat. Az a 40 ticket persze, hogy akkor jár le, amikor máááár majdnem megvan a meccs.
A Spit pilóta pedig nagyon húzta a száját, hogy ufo meg a tököm tudja, és hogy mostantól nem lesz lelkiismeretfurdalása, amikor a német/japán gépeket lövi/lövik mások, és, hogy a Griffon Spitje készen áll. Hát mondom nekem készen áll az N1K-m és Ki-84-em. Aztán elköszöntem tőle. Milyen fura, hogy ha valamelyik gépnél nem jobb az ő Spitje, akkor azonnal sírás van.
War Thunder: Gelesztaa
-
Szőrös
veterán
Nem próbáltam , azon kívül hogy nagyobb a tűzerő másban jobb ? Reptulajdonságok ? Ha az mondod okés főleg abban a BR-ben akkor nekiállok.
Raiden milyen lett ?
Annyira nincs már kedvem játszani WT-el hogy az borzalmas.https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban
-
RG4L
őstag
Egy meccset játszottam még csak a Ki-43-III-al. Saipan pálya volt ugye, tehát airspawn, szépen emelkedik a drága. Teljesítményben mindenképpen jobb, mint a két elődje, a roll rate megmaradt az előző két verzió után, tehát rohadt jó, a fordulékonysága is ugyanaz kb. Picit billeg és nehezen vonszolja az orrát célpontra, ez is jellemző a két elődjére, tehát repülési tulajdonságokban szinte ugyanaz, viszont erősebb motorral (na nem mintha a másik kettőnek baj lenne a motorjával). További véleményt majd csak több meccs lejátszása után tudok mondani.
A Raidennel kb. 5 meccset játszottam, ebből volt 3 olyan, ahol meggyalázta a csapatom az ellenséget, nekem kb. semmi nem maradt, egy meccsen valahonnan egy felhőből támadó Spit elvitte a szárnyvéget, egy meccsen pedig 3 killt szereztem. Stock állapotában is szépen emelkedik (Zhengzhou pályán pl. tartotta a Ki-43-III-al a lépést emelkedésben, tehát a Hayabusa is szépen nyomul felfele). Nagyobb magasságban elég lomha és nehéznek érződik a gép, a hőmérséklet kb. 3-4 másodperc WEP után piros lesz és kezd visszaszámlálni, viszont egész gyorsan vissza lehet hűteni. Roll rate ennél a gépnél is pöpec nagyon, nem mondom, hogy jobb mint az Fw 190-eknél tapasztalt, de tényleg nagyon jó. Míg a Ki-84 és az N1K széria olyan gépek, amikkel le lehet állni fordulózni (P-51-ek, egyes Spitek, Tempestek, satöbbi ellen), ezzel nagyon nem ajánlott. Japán gép létére nagyon rosszul és lassan fordul, ezen majd talán változtatnak valamennyit a fejlesztések. Ami viszont nagyon feltűnő, az az, hogy a gép orra rettentő nehezen követi az egérmozdulatokat, nagy sebességnél meg főleg. Tehát az a legnehezebb ezzel a géppel, hogy célra állj. Ha az üldözötted egy picit is fordul amikor észrevesz, nem fogod tudni lekövetni a mozgását. Ha megpróbálkozol vele, nemsokára mögötted lesz. Inkább tűnik egy BnZ gépnek, amolyan I-185 mintára. Ja igen, és mivel "I-185 mintára", ezért az ott tapasztaltak is igazak, miszerint zuhanásból nagyon nehezen tudod csak kivenni a gépet, ami elég nagy hátrány egy BnZ gépnél. Érdekes gép, nem mondom, hogy rossz, egyelőre azt se, hogy nagyon jó, de az 5.0 battle rating nagyon rendben van nála, és mivel rendben van, ez gyönyörű szépen mutatja, hogy az A6M5 szériának nincsen ezen érték körül keresnivalója, illetve, hogy az N1K2-J/Ja-nak sincsen 6.3-on. Legalább jetekkel nem fog találkozni a Raiden. Ami még negatívum ennél a gépnél, az az, hogy nem tudom, hogy mi lenne célravezető védekezési taktika. Nem néztem még meg a gép végsebességét, illetve azt se, hogy a szárnyak mikor akarnak eltörni, de a zuhanás talán nem célravezető, ugyanis ahogy írtam, nehéz kiemelni a gépet belőle, tehát az üldöződ simán rajtad marad, még ha esetleg le is gyorsulnád lefele menetben. Tehát inkább ne kerülj olyan helyzetbe, hogy védekezned kelljen, támadni jobb, még ha nehéz is vele.
War Thunder: Gelesztaa
-
Szőrös
veterán
Atyám...ez a mostani batlle for poland event kb megmutatja a játék mostani színvonalát . Nem is tudom sírjak e vagy röhögjek.
https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban
-
PAtr0n
addikt
Na neeee! Nem is figyeltem mik vannak orosz oldalon! Teljes részvétem...
Tiszta vicc az az UFO. Még AB-ben oké, hogy egy bohóc fizikájával rendelkezik, de RB-ben azért kaphatna kicsit több nerfet.
De nem csak a Csajocska ott a probléma, hanem az a tetves I-16-os is. A SB 2M-100 se arról híres, hogy szeret leesni túl hamar. Na szóval, nagy kihívás németként ez az event....[ Szerkesztve ]
"Ne sikeres ember próbálj lenni, hanem értékes"
-
PAtr0n
addikt
Kipróbáltam, szánalom. Nem is az, hogy rögtön találkozik a két csapat, mert egye fene, bevállalok head on-t ha muszáj, hanem hogy gyász ami sebzést kibírnak a csajkák, meg az I-16-ok. Persze ne legyen egy szavam se, mert második lettem a meccsen (1 kilőtt képpel, meg 7 földi célponttal), de akkor is gáz ami ott megy.
"Ne sikeres ember próbálj lenni, hanem értékes"
-
RG4L
őstag
Ki-43-on, Ki-61-en és R2Y2 V1-en eggyel "nagyobb" üzemanyagmennyiséget válasszatok, mert az eredeti 60-80%-át tankolja csak, bugos.
War Thunder: Gelesztaa
-
Francia91
veterán
Mentünk pár kört a Bf 109 E-3-mal, lehet vele jókat menni, jó kis nosztalgia volt
A meccs végén ketten maradtunk a csapatból, rajtam kívül egy Do 217-es (F1CKER-t leszedte egy P-47-es, aztán én a P-47-est....) egy B-25-ös ellen, nekem csak 1044 töltény maradt a MG-ből, nagyon nem mertem próbálkozni... De jött a Do 217-es csapattárs, és ezen felbátorodva lőttük mindketten jó ideig, nem bírta tovább a B-25-ös
Rég vettem részt ilyen csapatjátékban, egyszerűen üdítő volt . Ilyen csapatból kéne több[ Szerkesztve ]
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
-
RG4L
őstag
Jaja, nagyon csini, csak kár, hogy a cannonok csillagszórók
Múltkor beletoltam kb. 80 cannon lőszert vele egy éppen csont függőlegesen mászó majd visszaeső Beufighterbe és elvesztette a tail controlt Nem lőttem mellé, mert ilyen szituban lehetetlen meg olyan pancser nem vagyok. Az már más kérdés, hogy tényleg elvesztett az irányítást, mert utánna egyenesen a földbe vezette a gépetWar Thunder: Gelesztaa
-
PAtr0n
addikt
Hát ha az E3 csillagszóró, akkor a szerencsétlen E1-re mit mondhatnánk?
A lentebb (vkinek fentebb) taglalt fantasztikus Battle for Poland RB-n a papír csajkákat alig lehetett vele földre kényszeríteni. De a mostani Event-nél legalább már észbe kaptak a fejlesztők, és Arcade lett belőle (Ending of the winter war). Ami viszont itt nagyon vicces, hogy a szovjet géppark kábé ugyanaz mint az előzőnél, csak a németek mehetnek még gyengébb gépekkel. Bár a G.50-eket szeretem, de azért nem egy BF109... A He-51 meg háááát. Nem tudom ki lesz az az őrült aki bejön vele a sok Csajka meg I-16 ellen."Ne sikeres ember próbálj lenni, hanem értékes"
-
PAtr0n
addikt
Lehet benne ráció, de nekem úgy tűnt, hogy még mindig harmatgyengék...
Más: Bevittem AB-be a majdnem stock Fóka A-4-et, erre a legutóbbi meccs után nem fejlődött egy kanyit sem a köv. fejlesztésre kiválasztott modul. Pedig 4 géppel végeztem. Remélem valami fasza bug ez is."Ne sikeres ember próbálj lenni, hanem értékes"
-
Eagle16
addikt
Eddig is tudtam hogy az N1K egy csít, de most ki is próbálhattam. Teljesen stock és jetek is voltak. Imádom hogy örökké a levegőben maradhat, 45 perc üzemanyag és 900 lőszer...
₿ ... ₿ ₿... ₿ ₿ ₿
-
RG4L
őstag
Fú gyerekek, előző meccs úgy alakult, hogy a végén egymagam voltam a kis fostos I-185-ömben egy amcsi prémium szarfire ellen. Most szépen lehordtam kép gépet kezdésből, na mindegy.
Röviden a sztori, le kellett szállnom, egyedül maradtam 2 ellen. Az ellenség egyik gépe, egy Tigercat lepottyant, valószníleg elrontotta a leszállást a sérülési miatt. Megtankoltak, szerencsére még volt elég nafta hazaérni (kb. 20 másodpercnyi maradt), újratöltötték a fegyvereket, felszállás. 1v1, reméltem, hogy nem valami ufó ellen kell mennem. Elkezdek emelkedni, meg is látom a kis fekete pontot felettem, nézegettem-nézegettem, és reménykedtem, hogy nem F7F. Ahogy közelebb értünk, láttam, hogy amcsi prémium Spit. Hát ez még talán rosszabb is, na mindegy. Magam mögé csaltam, szépen elkezdtem emelkedni és hagytam, hogy közelítsen felém. Az egész pálya felhős volt, de úgy totál, ezért felhők felett húzattam magam után a srácot, aki vette is a csalit. Levettem a motorerőt, hogy gyorsabban közelítsen, majd elkezdtem nyomni neki mikor másfél kilométeren belülre került. Függőlegesen lefele kezdtem zuhanni, kb. beért olyan 1.0-1,1 km-re, de akkor bemenekültem a felhőkbe és azonnal visszamentem 4000 méter köré/felé. Nem volt már mögöttem, hanem kb. másfél-két kilométerrel jelezte alattam, áááá mondom nagyon pöpec. Rá is fordultam, lőttem, szikrázik. Vissza fel, követ, amikor épp visszaesik a gépem, felhők miatt eltűnik a kijelzése, túl későn veszem észre, kitért. Megint fel, megint követ, de most tisztán látom, esik vissza a gépem, ő még elereszt pár lövést a visszaeső gépemre, semmi, de ez a szutyok olyan ocsmányul esett vissza, hogy épphogy csak rá tudtam húzni a gép orrát a Spitre, néhány hit, semmi kritikus (kösz Gazsi). Majd megint húztam magammal, sebességet szedtem, elkezdtem lehagyni, megint fel függőlegesen és megint el akartam ezt játszani vele, amikor is katapultált a gyerek.
Többet ésszel, mint prémium géppel!
[ Szerkesztve ]
War Thunder: Gelesztaa
-
superecneB
őstag
De nehéz ezzel a piros alap yak3mmal...
-
RG4L
őstag
válasz superecneB #7738 üzenetére
A fullra fejlesztett I-185-tel is legalább olyan nehéz, a Yak-3P-ből pedig nagyon faja gép lesz kifejlesztve!
A fentebb írt meccsem után lett egy 3 killes vesztett, majd egy 4 killes nyert meccs.
War Thunder: Gelesztaa
-
Andrewstarr
aktív tag
válasz superecneB #7738 üzenetére
Igen, de aztán jó lesz fullosan, csak kevés hozzá a lőszer.
-
RG4L
őstag
Találtam egy gyereket Szappan szigete felett.
[ Szerkesztve ]
War Thunder: Gelesztaa
-
RG4L
őstag
Ki-43-III, már mondtam, hogy csinosan emelkedik a gép és nagyon jól mozog vertikálisan, a célzás elég nehéz vele, viszont reptérről felszállás után 2 perc és 5 másodperc alatt van 3000 méteren, gyilkos.
Illetve:
1) Nem rossz, ha egyenlő körülmények között ennyivel leemelkedsz egy Spitet.2) Itt egy fél csapatot találtam magam alatt, nem volt rossz érzés, hogy végre nem felettem tűntek fel.
3) Miután egy Spit alattad van, nincsen menekvése a Ki-43 elől, simán végig lehet követni a mozgását egy kis ügyeskedéssel és egészen ilyen közelre megközelíteni:
[ Szerkesztve ]
War Thunder: Gelesztaa
-
anytime
őstag
Most ezt a gepet grindelem en is, de csak ma este kerulok ujra gep ele. kedvencem a t2-es elod
Azt irod, hogy jol lehet vele kovetni akar egy szarfiret is. Mit tudsz mondani a nagy sebessegu fordulokrol? Ebben fejlodnom kell, mert az elmult idoszakban (1.45), eleg szepen torogettem a szarnyakat ....
Francia91: szamomra tetszetos, hogy a gepeid farkincaja a mi szineinkben pompaznak. ezt csak annyi, hogy a tricolor-t oda rakod?
-
RG4L
őstag
válasz anytime #7745 üzenetére
Sose mertem nagy sebességnél fordulni vele, szerintem biztos töri a szárnyát. Ahogy mondtam, nagyon jó kivitelezhetőek vele a vertikális manőverek, úgy sebességet tudsz veszteni majd fordulni, akár immelma, akár hammerhead, szinte mindegy. Typhoonok is rendszeresen leállnak fordulózni ezzel a géppel, nem tudom mit gondolnak. Most mentem egy 4 killes kört vele és így mostmár teljesen ki van fejlesztve az összes lehetséges fejlesztés hozzá, 16-ból 12 meccset nyert a csapat, volt 1-2, amin tényleg megvertek minket, 1-2 pedig el lett bénázva... a Zérók anyahajóról nem tudtak felszállni, meg teamkillelték egymást, blabla.
Meg hát... hogy is nézne ki, ha 16 meccs alatt 100%-os győzelmi aránnyal fejezném be ezt a gépet.
Ha az elődjei tetszettek és ráéreztél, akkor ezt egyenesen imádni fogod. Viszont a jó manőverezhetősége és jó emelkedése miatt nem szabad elbíznod magad! Tipikus japó mintára szinte minden gép gyorsabb nálad, viszont tipikus amcsi mintára az összes leáll veled fordulózni.Éppen most fogok megírni egy bugreportot ezzel a Ki-43-assal kapcsolatban, tök olyan, mintha akármilyen, egyetlenegy darab lőszertől felgyulladna a gép, majd másfél-két másodperc múlva véged van, míg sok másik gépnél simán kialszik a tűz és vagy hazaér vagy nem. Na itt ilyen nincsen.
War Thunder: Gelesztaa
Új hozzászólás Aktív témák
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- Milyen routert?
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- ZIDOO médialejátszók
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Békéscsaba és környéke adok-veszek-beszélgetek
- BestBuy topik
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Gyúrósok ide!
- További aktív témák...