- Samsung Univerzum: Az S23-at is megbabonázta a Galaxy AI
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Realme 9 Pro+ - szükséges plusz?
- DIGI Mobil
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Xiaomi 11 Lite 5G NE (lisa)
- iPhone topik
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- Huawei P30 Pro - teletalálat
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
-
Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
ph A vállalat kétféle Strix Point dizájt tervez idénre, ezek közül a nagyobbik a dedikált GPU-k jó részét is kiválthatja.
-
Mobilarena
VoIP
Új hozzászólás Aktív témák
-
Zeki
nagyúr
Márc. 1-től 6x30 napig ingyen ad 15 mega netet a Bluemobile.
-
Zeki
nagyúr
Nem értem a Nokiám.
Ma 3G-n 22 perc 22 másodpercet beszéltünk, iLBC tömörítés beállítva, freevoipdeal, nézem duma után a teló beépített adatszámlálóját, nem mért 2 kilobájtot sem.
Hogy ezt mi a francért nem mérte?Ja, és a freevoipdeal oldalon nem SIP hívásnak listázta ki, mint mikor wifin nyomom, hanem freevoipdeal software-nek.
-
McLaca
őstag
Azt akkor írja, ha vezetékest hívsz és már lejárt az ingyenes időszak. Legalábbis nálam azután kezdte írni vezetékeshez, és mellé teszi zárójelben a "freedays expired" szöveget is. Mobilt mindig SIP-nek írja, ha SIP-en megy ki.
Tuti nem wifin ment ki a hívás?Amúgy ki hogy mondja? SIP fonetikusan, vagy SZIP?
Üdv!
A magyar nyelvben nincs -al, -el rag. Van helyette -val és -vel. Ha nem vagy biztos benne, hogyan írd, inkább olvass utána: http://helyesiras.mta.hu/helyesiras/default/akh
-
edk-
őstag
-
edk-
őstag
A belassított nettel az alábbiak a tapasztalataim:
T - használhatatlan VoIPra
Pannon - működik a VoIP, email, böngészés.
Ez pont ellentétes a korábban olvasottakkal.
"Try SCE to Aux." ˁ˚ᴥ˚ˀ eladó dolgok: https://cutt.ly/edkelado
-
yozsee11
aktív tag
Látom más is írta, a napokba nálam többször is előfordult (kb minden második hívás), hogy callback esetén engem nem hallottak, én viszont tisztán hallottam a másik felet.
Másnál nem jelentkezett ilyen probléma?
(Hívás indításakor volt wifi és 3G is, bár az ugye itt nemigazán számít)Origin/Steam/UPlay: yozsee
-
club1
veterán
A Telenyomornál még állítgatják a rendszert, úgyhogy abból hogy most éppen 70/100 kbps-ra korlátoznak, ne vonj le hosszú távú következtetéseket. A T 32 kbps-ra lekorlátozott rendszere pontosan korlátoz, 3G-n pedig adott kodekkel megoldható a beszélgetés, ha átvált 2G-re akkor már gond lesz (hasonlóan a nyomornál is). SIP ilbc30-as kodekkel logikusan nem használható rajta, míg a Telenyomornál még igen.
-
McLaca
őstag
2G-n, avagy EDGE-en minden szolgáltatónál necces a lassított net a nagy ping miatt, jó eséllyel fog akadozni. T-n viszont 3G-n nekem kultúráltan használható a 32/32-es lassítással is iLBC kodekkel, Nokia SIP megoldásával, egyszer-egyszer akad, de annyit gsm-en is döcög.
De ez erősen területfüggő is, terhelt cellákban rosszabbak az esélyek.Üdv!
[ Szerkesztve ]
A magyar nyelvben nincs -al, -el rag. Van helyette -val és -vel. Ha nem vagy biztos benne, hogyan írd, inkább olvass utána: http://helyesiras.mta.hu/helyesiras/default/akh
-
ther
aktív tag
Nem tudjátok, hogy FVD-t egyszerre két helyről lehet/szabad használni? Van valami következménye a használatnak?
Aálírás
-
bijesz
aktív tag
Látom írta más is, de annyira sokan nem, vagy nem használjátok annyit?
Nálam már kb minden 3 hívásból 2 rossz.
Mobilevoip android klienssel és SIP-el is ez a helyzet wifi-n (20/10 és senki nem használja rajtam kívül) is és 3G-n is.
Vagy nem hall a másik fél engem, vagy borzasztó a minőség.
Írtam feedback-et android kliensbe de ez így gáz.
Én három hete kezdtem el használni és ezen a héten lett gáz, ha így marad akkor ez nem alternatíva, ezért kérdezném, hogy megszokott ez a "minőség" vagy csak egy átmeneti probléma lehet?[ Szerkesztve ]
-
csipuka
senior tag
A MobileVoip kliens ma frissult androidra, azota FC-zik, ha BT kihangositon keresztul telefonalnek. Masnak van hasonlo tapasztalata, illetve hogy tudnam az elozo verziot visszatenni?
-
fgy
csendes tag
elképzelhető, hogy a t-mobile pár napja elkezdte blokkolni a kimenő sip forgalmat?
a jelenség ez, hogy vagy nem hallanak engem (de én kiválóan hallom a másik oldalt),
vagy nagyon fel sem épül a hívás, vagy nagyon ratyi a hang minősége, de annyira,
hogy újra kell hívjam. A vonalas számokat tudom hívni, de t-mobilost nem nagyon.
Olvasom, mások is panaszkodnak erre. Esetleg nincs itt egy "bennfentes" t-mobilos,
aki mérvadó információval tudna szolgálni? Ez ezért lenne érdekes, mert még kn. 20
centem van az accounton, de nem töltöm újra, ha a továbbiakban nem hesználható
a szolgáltatás...
A fenti jelenség a hivatalos Mobilevoippal, valamaint CSIPSimpleval és
SIPDroiddal is ugyanaz. Már mindenféle kodeket beállítottam, amit csak lehet, de nem megy.
Egyébként MozaikXS díjcsomagom van, amiben van 200MB internet, és még nincs 32K-ra korlátozva.
A fenti jelenség egyébként a T-s 3G hálózaton és a UPC kábelen is ugyanaz.. -
club1
veterán
Mondjuk ha upc kábelen (wlan-on) telefonálsz, ahhoz nincs köze a T-nek. A T hálózatán voip korlátozás jelenleg nincs. A hazai szolgáltatók felé voip irányból előfordulhat minőségi probléma, mivel a szolgáltatóknak érdeke akadályozni a feléjük összekapcsolási díjat nem fizető szolgáltatók forgalmát.
-
csimpas
tag
tegnap este nekem is rettentő rossz volt a hanghívás, pedig SIP készüléken telefonáltam, tehát nincs köze a T-mobilnak hozzá.
20-as számot hívtam, 3 ból 3szor nem hallották mit mondok, illetve én még hallottam hogy beszélnek, de már a mobilomon hívtak is vissza arról a számról
kb 5 perc múlva hívtam egy vezetékes számot (szintén SIP készülékről) és annak gyönyörű volt a hangja[ Szerkesztve ]
-
fgy
csendes tag
igen, ahhoz nincs, de ott is sz@r volt. viszont most beszéltem a tesómmal, aki pannonos, és kiváló minőségben hallott/hallottam úgy, hogy T-mobile-os 3G-n keresztül ment a hívás. (tehát a mostani hívás nem volt szűrve, az tuti..)
tulajdonképpen ez a bizonytalanság az, ami miatt írtam nektek.
És akkor valaki meg tudja végül mondani, hogy mitől van az, hogy egyszer én szuper jól hallom a másik felet, ő meg semmit se hall felőlem? -
-
McLaca
őstag
Átmeneti, vagy teló probléma lehet. Tegnap este hívtam 30-as mobilt wifin, mobilevoippal, és a megszokott minőség volt hallható. Igaz, az elején hallózott a hívott, de azért, mert a kinyitható telója érintkezési hibás, szóval ha ő hív gsm-en, akkor ugyanezt szoktuk játszani.
Van egy sokadik 30-as számom otthon, majd ha hazaérek, kipróbálom azzal.Üdv!
A magyar nyelvben nincs -al, -el rag. Van helyette -val és -vel. Ha nem vagy biztos benne, hogyan írd, inkább olvass utána: http://helyesiras.mta.hu/helyesiras/default/akh
-
bijesz
aktív tag
Nem átmeneti a probléma, én relative sokat telefonálok.
kb 10-ből 6szor rossz, de van hogy 10-ből 8szor.A hiba a voip szolgáltatónál van, most már biztos.
A mobile voip kliensben van egy feedback gomb, azt javaslom, mindenki akinek van problémája írjon angolul oda, ha sok feedbacket kapnak valószínűleg felfigyelnek a problémára.Egyébként ha a mobilevoip klienst használod akkor nem tud a mobilszolgáltató korlátozni mert a kleins progi tunnelezi a forgalmat és a szolgáltató sima webes kapcsolatnak látja.
[ Szerkesztve ]
-
fgy
csendes tag
igen, volt olyan probléma különféle romoknál (pontosabban van most is..), hogy a mobilevoip-es hangot kiteszi a speakerre. Erre találták ki azt az öszvér megoldást, hogy ha megdugod fülessel a telfont, akkot majd a fülesbe adja a hangot. Aztán volt olyan is, hogy az FM rádio appot kell lecserélni az Andorko féle 0.6-osra, az a hang routingot helyrerakja első indítás után. De ezek csak tüneti kezelések. És egyáltalán nem befolyásolják azt a problémát, amiről fenn írtam, nevezetesen, hol hallanak, hol nem. Ennél a romnál, amit használok, a hang teljesen rendben van, a problémás az a bizonytalan működés.
[ Szerkesztve ]
-
ActionPS
csendes tag
Sziasztok!
Most rendeznénk be egy konferenciatermet, oda keresek megfelelő kihangosítással rendelkező konferencia telefont. Ismeritek/használtátok már a Cisco Unified IP Conference Station 7935 vagy a 7936-ot? Ezt ajánlották nekem, most nézegetem a weben. Esetleg a Polycom-ról hallott valaki, még olyan eszközöket láttam? Köszi!
-
fgy
csendes tag
nem. auto google szinkronizálás le is van tiltva, gyakorlatilag semmi nem fut, nincsenek játékok, nincsen olyan alkalmazás, ami folyamatosan tekerné a proceszort (a display, voice calls, cell stanby, wlan, phone idle, ezek viszik el a akksi teljesítmény 90%-át kb.), engem az a része aggaszt ebből, amikor abszolute nem hallanak, én viszont teljesen jól. És ez a MobileVoip-al is így volt, bár valaki írta kicsit feljebb, hogy annál nem tudják korlátozni, mert a Mobilevoip becsomagolja http-be. Azért ne legyenek kétségeid, hogy bármit tudnak szűrni. Ezt is. Ha akarják. Kérdés: hogy akarják-e? Inkább az a kérdés, hogy a 100 oldalas ÁSZF-ben esetleg ez le van-e írva, és ha igen, hogy van megfogalmazva? Nem vagyok jogi végzettségű, nem is szeretnék ebbe belemerülni, inkább csak technikai oldalról közelíteném a dolgot, maradjunk ennél...
-
club1
veterán
Nem az akksi használatodra voltam kíváncsi. A bekódolás jóval több erőforrást igényel, mint a kikódolás, ezért volt a kérdésem. Én szintén ezt a szolgáltatót használom, de főleg számítógépen, ott pedig nincs gond velük (szintén főleg UPC net).
Akkor még egyszer: Ha a UPC-s nettel is ez volt a gondod, akkor a mobilszolgáltatódhoz semmi köze a dolognak. Nyugodtan kiverheted a fejedből hogy a T-nél pillanatnyilag van voip korlátozás, mert nincs. Se az ÁSZF-ben, se a háttérben.
Részemről a segítséget irányodban befejeztem, mert ennek így semmi értelme... -
fgy
csendes tag
oké, köszi, hogy eddig is megtiszteltél... a cpu használatról nincs infom, ezért írtam az akksihasználatot, mert azt viszont ki lehet szedni a telefonbol pár másodperc alatt. Véleményem szerint szoros összefüggés van egy alkalmazás CPU használata és az akkuban történt energiafelhasználása között.
Szóval az, hogy egy folyamatban levő beszélgetésnél a kikódolásra jutó cpu erőforrás rendben van, a bekódolásra meg nem jut elég cpu erőforrás, azért elég viccesen hangzik. -
gabor#
tag
Sziasztok,
CSipSimple -t használok ephone.hu szolgáltatóval, időnként feljelentkezik és akkor hosszan beszélek is, többségében viszont képtelen regisztrálni timeout, ping ~50. (neophone, megafone, pxes, sip2sip mindig regisztrál hiba nélkül)
Gondoltam pbxes.org tcp és még jobb is lesz, de nem sikerül belőni. Tud valaki segíteni beállításában? vagy ephone blokkolná?
köszi
Gabor[ Szerkesztve ]
-
bijesz
aktív tag
"milyen módon szoktál telefonálni?"
Nativ android SIP kliens és android MobileVoip app.
A probléma egyértelműen a szolgáltatóval van, pl skype-ot is használom az teljesen jól működik.
illetve van másik dellmont voip accom is külföldre azzal sincs gond, illetve ez is teljesen jó volt a hét elejéig.Szóval részemről biztos vagyok benne, hogy a voip szolgáltatónál van a probléma.
-
Zeki
nagyúr
Az előbb telóztam, mobilevoip, freevoipdeal, wifis itthoni net, T-s a hívott szám.
Duma oké, de a progi a végén kiírta, hogy poor quality, meg hogy valami nem jó a hálózattal. -
McLaca
őstag
Na kipróbáltam én is, és 8-10 próbálkozásból 2× nem lehetett hallani T-s hívott számon a hívó oldalt. Egyszer az FVD (SIP), egyszer viszontt a CallingCredit (mobilevoip) szolgáltatóval. Úgyhogy globál dellmont hülyeség van.
Még egy érdekesség: mintha a szervereik terheltségével lenne gond, mert PCM kodekkel "fuldoklott" a telefon, nem jött elég adat a szolgáltatótól, és ilyenkor apró, ritmikus pattanások kíséretében ismétel egy statikus csendet a telefon. Teló újra volt indítva, tehát nem lehetett azzal a gond. ILBC kodeknél ez nem volt, tehát lehet terheléselosztási gond is a dellmontnál, ill. amikor a hívott oldal nem hallja a hívót, akkor is egy-egy nesz átmegy időnként, de úgy 10mp-enként egy negyed mp.Most gyorsan kipróbáltam telenorral is, és ott is egyszer nem hallatszott a hívó oldal FVD-vel. Általában néhány nap alatt megcsinálják, reméljük, sietnek.
Üdv!
A magyar nyelvben nincs -al, -el rag. Van helyette -val és -vel. Ha nem vagy biztos benne, hogyan írd, inkább olvass utána: http://helyesiras.mta.hu/helyesiras/default/akh
-
g0dl
addikt
Tudtok olyan voip klienst androidra, ami tudja a beszélgetések rögzítését?
-
jackbacsi87
senior tag
Na akkor nekem most volt elég.(fvd+mobilevoip)
Ma call back 4szer kellett hívnom a srácot:
3x senki nem hall semmit.
1x én hallottam őt, de ő nem hall engem.
Aztán felhívtam "szimplán"...
Ez ugye 0,236€ 290ft/euroval számolva: 68,44ft. 3percet beszéltem, blue mobilos vagyok 3*33ft.
167,44ft.Aztán hívtam 2 embert wifin keresztül (call):
1. ember: elsőre elértem 1perc beszélgetés 0.01€, vagyis 2.9ft
2.ember 3 sikertelen hívás, ezért felhívtam "szimplán"
3*0.01€ ami 8.7ft, plusz 2perc beszélgetés 33ft-ért =74,7ftAz összesen 245,04ft, 5 percért, azaz 49ft a percdíj.
És ez sajna nem az első eset volt. Van esetleg működőképes voip?
[ Szerkesztve ]
-
McLaca
őstag
válasz jackbacsi87 #3549 üzenetére
Ma nekem is katasztrofális volt...
Vagy nem csörgött ki, vagy csak nem hallottam, hogy kicsörgött, de a másik oldalon hiába is vették fel, néma volt, vagy nem ment át a számom, ekkor volt egy olyan is, hogy le is bontott magától (ezt saját telóimmal teszteltem), aztán a szám úgy ment át, hogy +4603620... volt az eleje (20-as a hívó szám, Nokiáknál kiírja a hívó nevét, mert jobbról hasonlítja össze a számot a telefonkönyvben lévővel, de más telóknál lehet gond).
Mindezt SIP-en, és mobile voippal is próbálgattam.
Szóval ez így gané. SIP-en freevoipdeallel próbáltam, mobilevoippal meg callingcredittel, ami jelenleg 3× drágább, mint az fvd, és mégis ugyanaz. Azért közel 10Ft-os percdíjért már lehetne kicsit megbízhatóbb.
Amúgy ezek általában átmeneti gondok szoktak lenni, de eltarthatnak akár egy hétig is, utána meg hosszú hetekig jó.
Lehet, mégis belépek inkább a céges flottába, a percdíjak hasonlók, vagy jobbak (hálón belül 2Ft), és 1300 az előfizu, amiből 500-500 hálón belül és hálón kívüli bontásban lebeszélhető... Csak ezzel meg az a gond, hogy a munkáltatóm időnként határozott szerződésekkel szórakozik, és most pl. április 17 után nem tudni, mi lesz. A másik baj vele, hogy van, hogy voipon nem telefonálok havonta 1300 ft-nyit se, tehát mindenképp nőne a költségem havonta.Üdv!
A magyar nyelvben nincs -al, -el rag. Van helyette -val és -vel. Ha nem vagy biztos benne, hogyan írd, inkább olvass utána: http://helyesiras.mta.hu/helyesiras/default/akh
Új hozzászólás Aktív témák
● Olvasd el a téma összefoglalót!
● Nyílt egy topic a komolyabb kérdéseknek, ezentúl ott beszéljetek erről:
VoIP - mélyvíz
- Filmvilág
- Politika
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- Kávé kezdőknek - amatőr koffeinisták anonim klubja
- PDF topik
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- DIGI internet
- Milyen videókártyát?
- További aktív témák...
- ASUS ZENBOOK 13 UX333FA - 13,3"FHD IPS - i5-8265U - 8GB - 512GB SSD - Win11 - Magyar
- Playstation 5 Drive Edition 825GB (CFI-1216A), 2025.11.03-ig gyári garanciával, Bp-i üzletből eladó
- Lüm-tec m85 Svájci szerkezetű Amerikai microbrand
- Új! 64Gb DDR4 - Corsair 32GB KIT DDR4 4600MHz CL18 Vengeance RGB RT
- Samsung Galaxy A54 5G Eladó...