- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Digitális detox a Nokiától
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Xiaomi 12 - az izmos 12
- DIGI Mobil
- Milyen okostelefont vegyek?
Hirdetés
-
Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
ph A cég megoldása centralizált vezérelhetőséggel, masszív radiátorral és robusztus ventilátorokkal igyekszik vásárlásra csábítani.
-
Nem fogod kitalálni, mire fókuszál a Dimensity 9300+
ma Spoiler: az AI-ra, ami májusban még az évszakot is megváltoztatja.
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
-
Mobilarena
VoIP
Új hozzászólás Aktív témák
-
atillaahun
veterán
Most mondanám, hogy van egy 6+ €-s FVD accountom, adoadom bárkinek 1500 Ft-ért, de gondolom kutyának se kéne.
Most a legjobbpercdijak.hu-t tesztelgetem, 14 Ft. a mobil, másodperc alapú elszámolás, és adnak talán 120 Ft.-ot regisztráció után kipróbálásra.
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz atillaahun #3551 üzenetére
9.900 forint a regisztráció díja?
-
FeRkE
őstag
En vezetekes számokkal teszteltem mostanában, de nem volt gond. ATA-val, SIP-en. Elsőre ment a hívás es jó minőségű volt.
-
szilard28
aktív tag
válasz atillaahun #3551 üzenetére
fantasztikus cég, 3,5ft helyett beszélhetsz 14 ft-ért ugyanúgy a dellmont-on keresztül.
hülyének is megéri -
club1
veterán
Én mondjuk főleg munkára használom az FVD-t (azaz hétvégén kevesebbet hívok). De se a tegnapi vezetékes iránnyal, se most az előbb két teszthívással (az asszony egy-egy Telenyomoros és T-s száma felé) semmi problémám nem volt. Sőt az asszony nagyon dicsérte, hogy milyen tiszta volt a hangom (mondjuk a T-s telefonja 2G-s, a Nyomoros 3G-s és azt hívtam később, tehát, logikus, hogy feltünt neki a tisztább hang).
Pénteken volt egy gáz hívásom, ez tény. -
McLaca
őstag
Vagy két órája kísérletezgettem megint vele, akkor SIP-en FVD-vel kiment minden hívás, de a szokásostól sokkal rosszabb minőségben, és a szám egyszer megint nem ment át. Mindkét oldal hallható volt.
Mobilevoipon callingcredittel egyszer mindkét oldal néma volt, kicsengés se volt hallgató (de kapcsolt), többi próbálkozásra működött.
Telenor irányba próbáltam.Üdv!
A magyar nyelvben nincs -al, -el rag. Van helyette -val és -vel. Ha nem vagy biztos benne, hogyan írd, inkább olvass utána: http://helyesiras.mta.hu/helyesiras/default/akh
-
csimpas
tag
kellene írni egy sablon szöveget, amit ide beírna valaki angolul, és azt lehetne küldeni nekik
gondolom ha több felhasználó írná le ugyan azt a hibát, akkor felfigyelnének rá idővel. -
ggggg5
csendes tag
-
St3ven
addikt
Szombat délután a FVD és CC p2p nekem is katasztrófa volt, egyáltalán nem hallottak. Aztán egy FVD callback harmadszorra összejött. Vezetékes és T irány
Van élet a Facebook és Twitter után? - https://logout.hu/bejegyzes/st3ven/mastodon.html
-
solarix45
senior tag
Aztaa... Épp most akartam felhívni a bankomat Freevoipdeal-lel, tárcsázás után egy telefonbeszélgetés egyik felét hallottam. Valami öregasszony beszélt talán valami arab nyelven. A szünetekből érezhetően párbeszéd volt, de a másik felet nem hallottam.
Ez több mint gáz. Hallottatok már ilyet?
-
edk-
őstag
Használ valaki fringet?
Két android között próbálom, de sokszor nem megy át a hívás. A hívó fél kicsöngést hall, a hívottnál semmi.
"Try SCE to Aux." ˁ˚ᴥ˚ˀ eladó dolgok: https://cutt.ly/edkelado
-
bijesz
aktív tag
Freevoipdeal oldalon lehet nyitni support ticketet.
Válaszolnak egy órán belül hétköznap szóval érdemes írni.
A minőség nálam továbbra is ingadozó. -
club1
veterán
Ma több olyan sip-es és MobileVoip hívásom volt, ahol egy kukkot sem hallottak felőlem. Se FVD-val, se Voipyo-val. Jellemzően 30-as számokkal volt probléma.
-
Zeki
nagyúr
válasz atillaahun #3562 üzenetére
Tisztelt freevoipdeal!
Én is egyike vagyok azoknak, akik használják az Önök szolgáltatását. Régebben nagyon elégedett voltam.
Sajnos most már napok óta tapasztalom én is, és internetes ismerőseim is, hogy a minőség nagyot esett.
Vagy nem hall a hívott fél, vagy recseg, morog, kattog az egész. Esetleg idegen, külföldi emberek beszélgetését hallom.
Ezekkel a problémákkal sajnos nem vagyok egyedül egy internetes fórumon már mindenki panaszkodik, hogy a magyarországi mobil hívások már csak szerencsével sikeresek.
Ráadásul más fórumosok szerint a Dellmont másik szolgáltatóival is előfordulnak ezek a hibák.Kérem, hogy mihamarabb oldják meg a problémát!
Köszönöm!
Na ezt kéne lefordítani, és mindenkinek elküldenie a freevoipdeal, vagy más szolgáltatóknak.
Köszi!
-
arnyekxxx
veterán
Sziasztok!
Van a freevoipdeal-nél olyan juzer mint a skype-nál a hívástesztelő? Telepítéskor egyszer tudtam egy teszthivást csinálni, akkor elég halk volt a felvett hang, aztán kísérleteznék mikrofonbeállításokkal ha lenne ilyen tesztfelhasználó.
-
Andralin
aktív tag
Dear Sir/Madam,
I'm one of the users of your services provided by FreeVoipDeal. Previously I've been really satisfied with the quality of the service for a long time, but recently, specially in the past few days I've been experiencing a significant decrease of call quality generally when calling to Hungarian mobile networks. The problems are present whether I make the call using mobile internet access or reliable Wi-fi or wired connection.
The typical problems I observed are crackling, hissing, clicking noises during a conversation, sometimes the called party can not hear my voice at all and it also happened that I heard a voice of a stranger from another conversation. I'm not the only one experiencing these issues, I know several other FreeVoipDeal users from an online forum community who have reported the same problems. We really need to be lucky to be able to make a call to a Hungarian mobile network with acceptable quality. Some users of other providers of the Dellmont group have been reporting the same problems as well.
Could you please kindly investigate the reason of these problems and provide us a solution at your earliest convenience?
Kind regards,
DOG Cine -
Rodzser Mór
senior tag
FVD-t a számítógépen a progival használom. Mostanában sokat nem hívtam, ma 2 hívást csináltam. Először Telenort hívtam, engem nem hallottak, de én hallottam a hívott felet. Majd vonalast hívtam, hibátlan volt a minőség. Kíváncsi vagyok, hogy mi lesz mobil irányba.
-
Zeki
nagyúr
válasz Rodzser Mór #3574 üzenetére
Én vonalas irányban is szívtam a freevoipdeallel. Olyan baba kőkorszaki halk recsegős minőség volt.
Andralin!
Köszönöm!
[ Szerkesztve ]
-
feketedini
tag
Sziasztok! 007voip.com -ot ismeri valaki? Mik a tapasztalatok minőségben? Google Playen van saját alkalmazása is, windowsra is van alkalmazás, percdíjak magyar mobilra 8,6 Ft vezetékes 3 Ft körül van. Ez nem hangzik rosszul, ha a minőség is elfogadható.
-
club1
veterán
válasz feketedini #3579 üzenetére
Nem lepődnék meg, ha ugyanazt a hálózatot használnák, mint a többiek.
-
Zeki
nagyúr
válasz feketedini #3579 üzenetére
Ezek nem a holland szerveren vannak, hanem amcsin.
Tehát akár lehet jobb is a minőség.Ehh, frászt!
Néztem hogy symbianra milyen alkalmazás tölthető le tőlük... a yourdialer.com-os.
Így szerintem betamax/dellmont viszonteladók. -
csipuka
senior tag
Ma a vonalas hivasomnal kiirta a Mobilevoip, hogy 1.5 cent a hivas dija percenkent. Kicsit meglepodtem, es a 2. perc tajekan ujrahivtam a vonalast, akkor mar ingyenes volt ujra.
Most tegyek panaszt 3 centre? -
csipuka
senior tag
Nem volt parhuzamos hivas a call details szerint, es ugyanez a szam sokszor szerepel a listan ingyeneskent.
Epp anyammal beszeltem, es par perc utan buborekos lett a hivas ujrahivtam es ott lattam, hogy most es penzes. Megint ujrahivtam az mar ingyenes volt. Tehat a 3 hivasbol a kozepso fizetosre sikeredett. -
McLaca
őstag
válasz csipuka #3588 üzenetére
Az első hivás vége (kiszámolva) és a második keezdő időpontja nem fedi egymást? Mert van kis lag a mérésben és ha túl hamar indítod el az újabb hívást, átfedésbe kerülhetnek.
Üdv!
A magyar nyelvben nincs -al, -el rag. Van helyette -val és -vel. Ha nem vagy biztos benne, hogyan írd, inkább olvass utána: http://helyesiras.mta.hu/helyesiras/default/akh
-
zichie
senior tag
Korábban volt róla szó, hogy az utóbbi időben gond van a Dellmont-tal. Én néhány napig nem használtam, de ma igen és teljesen problémamentes volt. "T"-s 3G nettel, actionvoip-vel digis számot hívtam MobileVoip kliens segítségével. Tisztább volt a hang, mintha mobilon hívtam volna. Lehet, hogy javították a hibát?
-
McLaca
őstag
Változó a hiba megjelenése, van, amikor több hívásnál nincs gond, máskor meg akár egymás utániaknál is zsinórban...
Egyelőre minden bizonytalan, mint a voip általában.Üdv!
A magyar nyelvben nincs -al, -el rag. Van helyette -val és -vel. Ha nem vagy biztos benne, hogyan írd, inkább olvass utána: http://helyesiras.mta.hu/helyesiras/default/akh
-
ggggg5
csendes tag
Nekem volt ma gond, nem hallott a hívott. Nem biztos hogy számít ha levelet írunk de ez a legtöbb amit tehetünk. Kellene egy rövid levél amivel megszórjuk őket. A hibajelenség ismerős számukra, mert ez náluk egy típushiba, legfeljebb a mértékével nincsenek tisztában. Erről kellene felvilágosítani őket.
Lefordítaná valaki alábbit ?(Vagy ha van jobb inkább azt). Előre is köszönöm.
Kedves Uram/Hölgyem!
A magyarországi hívásoknál 1 hete tömegesen előforduló probléma/hiba van. A hívott nem hall így a hívások kb 50%-a értékelhetetlen. Ez annyira lerontja a szolgáltatást hogy egy centet se ér.
Kérdéseim:
- dolgoznak az elhárításán?
- meg tudják csinálni vagy ez része a szolgáltatásnak?
- kb mikkora várható a hiba kijavítása?Ha a hibát nem javítják ki a jövőben nem fogunk előfizetni a Dellmont szolgáltatásaira.
Köszönettel
Magyarországi Voip Használók Köre[ Szerkesztve ]
-
sanyula
csendes tag
Sziasztok!
A Dellmont minden márkájánál az van a beállításoknál, hogy ha rossz a hangminőség, állítsuk a kodeket G.711-re. Ez nyilván a legnagyobb sávszélességű kodek, de nem használ tömörítést, tehát ha náluk nagy a load gondolom könnyebb kezelniük.
Nekünk jó ideje úgy működik a családban, hogy van egy asterisk szerver és azon vannak beállítva a Dellmont accountok. A Dellmont fele minden account G.711 PCMA kodekkel kapcsolódik, mi meg a szerverre ki-ki a legkisebb sávszélességűvel amit a telefonja tud.
Amióta így van beállítva nem tapasztaltam olyan vonalhibákat amikről írtok mostanában. -
McLaca
őstag
válasz sanyula #3596 üzenetére
Múlt hétvégén nekem G.711-gyel (PCMU) is produkálta, hogy a másik oldalon nem hallanak. Sőt, azzal még "fuldoklott" is a kapcsolat, azaz nem jött elég tempósan az adat, így a telefon időnként kénytelen volt fél mp-nyi csöndeket ismételgetni (apró pattogás hallatszik ilyenkor ritmusosan). Ezt a "fuldoklást" ILBC-nél nem tapasztaltam, MobileVoip-pal sem, az elvileg G.729-et használ.
De most direkt kipróbáltam. Telenor G.711-gyel és iLBC-vel is jó. T-mobile G.711-gyel jó volt, iLBC-vel elsőre nem, másodikra igen. Ez SIP-en történt FVD-vel.
Mobilevoip és CallingCredit: 2-2 hívás Telenorra és T-mobilra, mindegyik jó.
Összesen indítottam 9 hívást, és csak egyszer volt rossz, FVD-n, iLBC kodekkel SIP-en. Bár rövid időn belül történt, szóval ez is számíthat, de egyelőre a statisztika nem rossz. De mint tudjuk, amikor nagyon kell, akkor viszont épp fordítva szokott történni, 5 hívásból 1 lesz jó...
Remélem, kinövik a hülyeséget hamar, mert ezért PÉNZT kérnek és kapnak!Üdv!
A magyar nyelvben nincs -al, -el rag. Van helyette -val és -vel. Ha nem vagy biztos benne, hogyan írd, inkább olvass utána: http://helyesiras.mta.hu/helyesiras/default/akh
-
yozsee11
aktív tag
válasz Andralin #3572 üzenetére
Elküldtem tegnap nekik ezt a levelet az egyik ilyen hívásra hivatkozva, ma ezt válaszolták:
Dear customer,
We try to offer the cheapest phone calls possible but we also strive to achieve the best possible quality.Calls are sent via a complex system of international routes and telecom companies and due to the complexity of some connections, technical problems may occur. You can help us detect the issue by doing the following:
Please try to make a call to the same phone number that you just had the issue with, but use another calling method we offer:
- Try it again with our Desktop client on your computer: www.voipconnect.com
- Use our access number (see website for an overview)
- Or try a neutral sipclient such as x-lite, available for free on internet.Please let us know if using a different call method had an influence on the call quality or your problem. Please report your result to us. To track the problem we need exact details about the date/time of your call and the number you tried to call.
Regards,
Customer service
Origin/Steam/UPlay: yozsee
Új hozzászólás Aktív témák
● Olvasd el a téma összefoglalót!
● Nyílt egy topic a komolyabb kérdéseknek, ezentúl ott beszéljetek erről:
VoIP - mélyvíz
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- XPEnology
- World of Tanks - MMO
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Apple notebookok
- Borotva, szakállnyíró, szakállvágó topic
- Vicces képek
- Vezetékes FEJhallgatók
- Mikrotik routerek
- További aktív témák...