- Milyen okostelefont vegyek?
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- Android szakmai topik
- Megérkezett az új Nokia 3210 4G Magyarországra, ennyit kérnek érte
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Ismét egyedit alkotott a Sharp
- Yettel topik
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Telekom mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Fél tucat Core Ultra CPU jöhet az asztali piacra
ph Az Arrow Lake-S generációt amolyan mindenes platformként kezeli az Intel.
-
Megjelent a Solo Leveling: Arise teljes változata (PC, Android, iOS)
gp A régiós tesztek után végre mindenhol elérhető lett az adaptáció végleges kiadása.
-
Mobilarena
A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Márk
senior tag
Köszönöm mindenkinek a hozzászólást.
Akkor megy bele a gyári Toyota 0W20, azzal biztosan nem lesz gond.
2009.08.: LG 42LH4000 ---> 2011.08.: PANASONIC TX-P42G20E ---> 2014.05.: PANASONIC TX-P50UT50E ---> 2017.05.: PIONEER 9G KURO PDP-LX5090 tuned by janos666
-
polonic
félisten
Közben olvasgattam a 0W-16-os olajról. Még nyilván nem tartok ott, hogy kéne.
De mennyire elérhetők most így 2023-ban.És közben arra is rájöttem, hogy ezt a témát felvetettem már itt
[ Szerkesztve ]
-
polonic
félisten
-
KTTech
veterán
válasz polonic #18560 üzenetére
Igen, a 2020-as Yaris MK4 és a Yaris Cross 0W8-as... 24-én viszem is cseréltetni az olajat, 230 fontba fog fájni (július óta beleszaladt 16k Km).
Közben kértem a service plant, a következő 5 szervizere1405 fontot kérnek el 20, kamatmentes részletben,havonta. De így el lesz intézve az összes szerviz kb. 100E-km-ig.www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
őstag
válasz KTTech #18561 üzenetére
Megjött a 130 lovas yaris árlistája, az alapján igazad van, nem tűnik 5. generációsnak (gyorsulási adatok csak kicsit jobbak, fogyasztás magasabb, nincs meg az az ugrás ami az 1.8 122 lovas és 140 lovas változata között van corollában, hiába a plusz 14 lóerő). Bár toyotától az is simán benne van hogy behasaltak valamit az első katalógus változatban (lásd 2.0 corolla cross hybrid ahol papíron több a fogyasztás mint a 2.5-ös rav4 hybridnek, aztán tesztekben kijött hogy a corolla cross azért lényegesen kevesebbet fogyaszt).
De ha ez igaz akkor nem érdemes várni a 130 lovas yaris crossra (főleg ha az lesz mint a yarisban, csak legdrágább felszereltségben van 130 lovas).
-
KTTech
veterán
válasz Tom1939 #18563 üzenetére
Nincs még itt ideje a generációváltásnak sem a Yarisnál sem a Yaris Crossnál, de nem is olyan nagy az ugrás a 4 és az 5. generáció közt... és a meglevő motorra egyszerűbb építeni, a logika alapján pedig érthető, hogy csak a legmagasabb felszereltségben érhető el.
Értelemszerűen magasabb a fogyasztás, ingyen teljesítmény nincs. A 14LE-től meg nem is lehetett nagy ugrást várni, nem akkora a különbség. A Corollában az ugrást nem az a 18LE okozta, hanem a rendszer áthangolása, de az meg már megvolt itt az eredeti Yarisnál.www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
őstag
válasz KTTech #18564 üzenetére
Hát igen, de most a legfőbb bajom a yaris crossal hogy kicsit harmatosnak érzem a teljesítményt a kasztnihoz. 1.4t scrossból és rav4 hybridből kiindulva de akkor is Feleség autó lenne, de simán benne van hogy a gyerekek kirepülése után ez lenne a "nagy" autó (magamnak meg vennék szaladgálni egy suzuki ignist, szerettem városban a pici autókat, toyota iq-m is volt már).
-
őstag
válasz eastsider #18567 üzenetére
Ja, érdekes kérdés de kötve hiszem hogy különböző generációs moci lenne a yaris crossban és az lbx-ben (előfordul de itt nem hiszem). Főleg ha a lexusnál az újabb mert általában fordítva van.
ncc701: suzuki scrossban volt még 1.4t nekem, automata és allgrip változatban még az eredeti nem hybrid 140 lovas. Ment mint a veszett fene, de városban nem vetette meg a benzint (avagy igen, pusztította ahogy tudta ).
-
KTTech
veterán
válasz Tom1939 #18565 üzenetére
Egyáltalán nem harmatos... Átkeltem vele egész Európán, megmászta az Alpokot, A Dinári hegységet, a Pindoszt (ami mind nagyobb, mint bármi amit Mo-n lehet találni), és soha nem volt kevés az ereje, pedig tele volt pakolva csomaggal a csomagtartó és a hátsó üléseken is bőven az ablakvonal felett volt a csomag (még az 50L-es kompresszoros hűtőn is volt, ami meg tele volt hússal)...
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
-
őstag
válasz KTTech #18570 üzenetére
Mondjuk ahogy én közlekedek ott a nyomaték számít nem a 0-100, és az elektromos résznek nyomatéka azért van. Valószínűleg turbó benzinesnél gyengébb lesz (pl. 1.4t) de attól a rav4 hybrid is lassabb. Alpok mászást próbáltam én is többször is, abban durván aláz az allgrip 1.4t (főleg kis meredek hegyi utakon). Valamit valamiért, szerintem a yaris cross hybrid én stílusomban kb felét enné annak amit az 1.4t scross bekapott. Vegyesben...
-
KTTech
veterán
-
polonic
félisten
Az AHB nektek jól működik?
Szembejövőknél és ha előttem van valaki, akkor egész korrekt. Viszont lakott területre beérve nem kapcsol le.
Ennek az érzékenységét lehet állítani? -
-
KTTech
veterán
válasz polonic #18577 üzenetére
Igazából a kettő egy. Mindkettő érzékenységét módosítja, tapasztalatom szerint (még ha nem is nagy mértékben).
Nálam a korlátozás azért lett, mert sok kis, sötét faluban járok (munkába menet és jövet is sokszor még sötét van ilyenkor) és az embereket vakítottam el, nem a szembe jövőket. Mivel a limiter belövöm 50-55km/h-re (29-32Mph közé, attól függően, mennyire sikerült elcsesznem az időmet , 30 a legális limit, 33 a bünti határ), így esély sincs erre most már.[ Szerkesztve ]
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
polonic
félisten
válasz KTTech #18578 üzenetére
Akkor majd megnézem ezt a beállítást. Na igen, igazából gondolkodtam, hogy mennyire zavaró távolságival végigmenni a falun, ha nincs autó. Ha meg van, úgy is lekapcsol. Csak az embereket is rendesen elvakítom ilyenkor.
Mondjuk elég gyatra a közvilágítás fénye, nem csodálom, hogy nem érzékeli. Ez a bővített kezelési útmutatóban meg is van említve, hogy ekkor is felkapcsol:
A gépjárműve előtti útszakaszon gyenge a közvilágítás vagy egyéb világítás. -
polonic
félisten
Meg van az első fogyasztás adatom. 673 km 34,15 liter benzinnel, 5,07 liter. A fedélzeti 5,2-t mutatott.
Ebből kb 450 km autópálya és autóút 120 és 110-es sebességgel, kevésszer előzésnél 130. A benzin egyébként maxxmotion 95 volt.
Ezzel én így elsőre nagyon elégedett vagyok. -
Pompiere
csendes tag
válasz polonic #18580 üzenetére
Akkor az autópályás használat kb. 1 liter pluszt eredményez száz kilométerenként. Az októberi hosszú hétvégén csavarogtunk egyet Szegedről, Pécsen és környékén. Induláskor és hazaérkezéskor is teletankoltam. A fogyasztásom 462 km-re 18,75 liter, azaz 4,06 liter/100 km lett ECO módban. A legnagyobb sebesség 110 volt. Ahol lehetett a tempomatot 100-ra állítottam. Én is megvagyok elégedve. A kilométer költség alig lett magasabb mint ami a gázos Opelünknél szokott lenni.
-
DrDobos
őstag
Sziasztok!
Ha venni akarok a 22es Corollara 4 új felnit, venni kell kulon tpms szenzort, azt berakatni, tanittatni stn?Samsung Galaxy A55 5G
-
Pompiere
csendes tag
válasz DrDobos #18586 üzenetére
Az autókhoz tartozó árlistákban általában benne vannak a tartozék árak is.
Az acélfelnis szerelt kerék 16"-os, 381 e.
Alufelnis szerelt kerék 16"-os 619 e.
Alufelnis szerelt kerék 17"-os 802 e.Emlékeim szerint tavaly még egy százassal olcsóbb volt a 16"-os acélgarnitúra. Én a nyáron vettem meg, akkor 324 ezer volt.
-
polonic
félisten
Nagyon megszerettem a járgányt. Viszont egy valami mondhatnám negatívum. Egyszerűen nem tudtam még megszokni a bőgő motort. Ez változni fog? Nálatok mi újság ezzel? Persze ez nem akkora negatívum, hogy nem vennék még egyszer hibridet. Most is újra meg venném, még legközelebb is.
-
őstag
válasz polonic #18590 üzenetére
Nekem 1.8 Auris van.. ott még a zajszigetelés is rosszabb mint a Corollában.
Néha van hogy zavar, főleg autópályán, de városba meg jó a csendes suhanás
Játszani kell a gázpedállal és akkor kevésbé zavaró - nyilván úgy kevésbé ugrik.
Megszokás kérdése, nekem már lassan 4. éve van nálam az autó. -
No.01
őstag
válasz DrDobos #18586 üzenetére
En nem tudtam megegyezni a kereskedovel igy magamnak inteztem mindent. Alufelni, gumi, TPMS es a szereles.
A gumisok alltalaban tudnak jofajta szenzort ajanlani, de a nagyon olcso kinait inkabb kerult el. Olcso, de hamarabb tonkre is megy. En vegul egy kulfoldo kereskedotol vettem eredeti Toyotat az itthoni ar feleert (es 4. napra megjott otthon meg 1-2 hetet mondtak ra mert epp teligimi szezon volt es kifogytak. Ha jol remlik 181EUR-t fizettem szallitassal egyutt.polonic:
A boges nem fog valtozni. Mondjuk en ezt sosem ertettem, h oszinte legyek pedig a P2-be belerepul 220e km majd a P3-ba 100e majd most a Corollaba is van 70e+
Ha elozol vagy gyorsitasz akkor van hangja, de hacsak nem kozlekedsz mindig padlogazon akkor ez egyaltalan nem tema. Szerintem. -
-
g0dl
addikt
válasz polonic #18590 üzenetére
Nekem is első hibridem, és első toyota-m kb. fél éves. Valóban fura, de hogy zavarna, azt nem mondanám . Inkább az a fura, hogy meg tud lepni, hogy most meg minek kapcsolta be a motort. Van egyfajta motorfékezős bekapcsolás lejtőn, azt kb. értem.
Városban próbálok néha csak elektromosan elindulni piros lámpa után, de azért úgy gyenge a gyorsulás (1.8-as).drdobos: nekem a szenzor tanítás 12kFt volt. Bár nem értem mi van ebben rakéta tudomány, amit ne lehetne a tulajra bízni.
[ Szerkesztve ]
-
Pompiere
csendes tag
válasz rob210 #18595 üzenetére
Egyáltalán nem barátságosak az árak, ezt elismerem. Acélfelninél maradva: ha nem a valakitől megvett rozsdás felnijeire akarod felrakatni az új téli gumikat, akkor azért költeni kell a homokszórásra, festésre. Ha nincs szenzor, azt is keríteni kell. Utána még a szerelés sincs ingyen. Summa summarum nem biztos, hogy nagyságrendekkel olcsóbban jössz ki ha te szaladgálsz ezek után.
Én is csináltam kalkulációt, hogy melyik megoldás éri meg jobban. Ezután választottam a kereskedőtől való vételt.
Amikor tizenéve az Opelünkhöz a téli garnitúra "beállítást" végigcsináltam, akkor sem úsztam meg százezer alatt. A felnik ára, homokszórása, festetése, majdnem annyiban volt mint a gumik ára.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest