Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • mert_csokis

    senior tag

    válasz Qbász #805 üzenetére

    Én az állatok animációján nevetek sokszor.
    A legröhejesebb a mammut.
    Ahogy lassan, komótosan halad, majd hirtelen megáll és úgy fordul meg, mintha felülről egy óriás kéz fogná és megforgatná.
    Azért most nyírtam ki kettőt nyíllal...

    Grafika terén meg muszáj volt kompromisszumot kötni a fejlesztőknek.
    Érdekük, hogy minél többen tudjanak vele játszani, és a szerényebb gépeken is játszható legyen.
    Ez pedig sikerült is.
    Tény, hogy az Oblivion még a mai gépeknek is tud meglepetést okozni maximális beállításokon.
    Sokkal plasztikusabb volt a grafika.
    Ha bementél az erdőbe, a fűnek szinte érezted a tömegét, sűrűségét. Embertelen volt.
    A fákról nem is beszélve.
    Azóta sem láttam olyan fákat játékban, pedig az nem ma volt. Az úgynevezett Speedtree technológiát használta.
    Az állatok megvalósítása is komolyabb volt. A lovak gyönyörűek voltak.
    Emlékszem, ahogy megálltam egy sárga és piros virágokkal teli réten a foltos lovammal, csakhogy képeket mentsek a játékból.
    Szóval sok szempontból karcsúbb a grafika, viszont ügyesen csinálták, mert az összkép mégis szinte tökéletes.
    Nincs hiányérzeted, csak ha nagyon belemélyedsz a dolgokba. Mondjuk jobban is fut, mint az első rész.
    A lovaglás animációja például nagyon tetszik. Van tömege a mozgásnak.
    A távolban levő hegyeket borító köd is ügyes húzás.
    Egyrészt rohadt jó atmoszférát teremt, másrészt el tudja takarni a kevésbé részletes lod textúrákat is.
    Szóval át van ez gondolva rendesen...

    adidas UltraBOOST 21 (FY0371) 41 1/3-os méretben eladó

Új hozzászólás Aktív témák