- Nemzetközi piacra érkezik az Amazfit Helio Ring
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- iOS alkalmazások
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Ennyibe kerülnek a Huawei Pura modellek Európában
- MIUI / HyperOS topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Google Pixel 6/7/8 topik
Hirdetés
-
A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
ph A cég újdonsága azokat célozza, akik egy nagyobb fajta, hüvelykujjtámasszal ellátott, ugyanakkor pehelysúlyú eszközt vásárolnának.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
PlayStation Plus 2024 Essential - A májusi lista
gp Ebben s hónapban többek között a Ghostrunner 2-t kapják meg az előfizetők.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
RexpecT
addikt
Az utazásnak mi a leggyorsabb módja?Mert már néha unalmas egy kicsit a sok lovaglás.
[ Szerkesztve ]
-
Ilsyde
őstag
válasz Zolinho1026 #1152 üzenetére
Whiterunra gondolok. Nem az elso falu, hanem az elso varos ahova kuld a nord aki segitett elmenekulni.
Lovaglas szerintem nagyon rosszul lett megoldva. Nincs semmi elonye, csak hatranya. Nem tul gyors, nem lehet bele pakolni, nem lehet magadhoz hivni, nem lehet lohatrol harcolni, nem lehet lohatrol interaktolni, kovetoid nem ulnek fel moged csak futnak utanad...
-
Alg
veterán
A ló tényleg elég bullshit, gondoltam lopok egyet mielőtt elköltenék rá 1000-et, hát persze, hogy az első csatánál elmászkált valahová, hívni meg nem lehet. Nem is gyorsabb a futásnál, és hogy harcolni sem lehet róla, az meg megaLOL
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
félisten
-
Interceptor
addikt
Eagle eye és power shot perkekről tud valaki véleményt mondani? thx.
Nem kell drága gép, csak játékra kell
-
Landon
őstag
válasz GypsFulvus2 #1075 üzenetére
Egyet értek veled, az összetettségről nem is szeretnék beszélni mert a sorrend amelyet oly sokan leírtatok egyértelmű. DE, ami szerintem nem összehasonlítható az a grafika ÉS környezet a 3 játék közt. (Tudom, hogy Te erre kifejezetten nem tértél ki) Mert a grafika de legalább is a környezet terén a sorrend pont az ellenkező. A Morrowind még az overhaul mod-al együtt is 'kopár'-nak tűnik egy Skyrim-hez vagy akár Oblivion-hoz képest. Egyszerűen nem az a fűvel tömött, erdős, telezsúfolt környezet mint pl a Skyrim vagy Oblivion (bár Oblivion talán már kevésbé). Nekem a Morrowind igenis kopárnak tűnik... totálisan más atmoszféra. Szerintem ma ha a környezetet és a tájakat nézzük akkor a Skyrim ezen a téren minden jelenlegi játékot üt. Változatos és gyönyörű tájai vannak. És ami a legfontosabb, hogy ÉLŐ-nek tűnik. Nekem a Morrowind nem tűnik élőnek és valósághűnek pláne overhaul nélkül. Ellenben a Skyrim a sok apró részleteivel nagyon is valósághű és élő. Nagyon, nagyon hasonlíthatóak egyes területei akár Izland-hoz vagy Skóciához ill az Északi Skandinév területekhez. Ha valamit akkor a tájakat szerintem remekül lemodellezték. Erre már csak rádob a dinamikus időjárás ami valóban dinamikus. Meglepődtem amikor láttam, hogy a felhők real-time mozognak és változnak.... és hogy egyszer hóviharba kerülök egy helyen másszor pedig ugyanott esőbe (feltételezve a hőmérséklet változást).
Nekema személyes véleményem az, hogy nincs a Skyrim-hez fogható környezet a mai játékok közt. Amennyire elcseszték a menü rendszert legalább annyira eltalálták a környezetet. És környezet alatt mindent értek, az utolsó mohától kezdve a házakon át mindent amit le kellett modellezni.
Ezt éreztem annó az Oblivion-ban is és szerintem ott is nagyon eltalálták a helyszíneket etc. viszont ott azért lehetett érezni, hogy még kissé steril a dolog és sokszor minden fűszál egyirányba állt, ismétlődtek a dombok, sziklák, fák, gombák etc. Ahogy mondták is a Skyrimbe mindez randomizálva lett ezálltal sokkal élethűbb az egész.There are no traffic jams along the extra mile.//\\Never argue with stupid people. They will drag you down to their level and beat you with experience.//
-
MODERÁTOR
***
-
Sonja
veterán
(#1162) csab991: Na, ezt pl. nem tudtam!
[ Szerkesztve ]
Ha csalódni akarsz, bízz az emberekben!
-
whitehand
senior tag
válasz Plazmacucci #1158 üzenetére
az én lovam legyakott egy egész bandita campot alig gyöztem vele lépést tartani
-
Mukorka
addikt
-
Ilsyde
őstag
Szerintem is elettelibbek a szinek az elso kepen.
Leirnad hogy milyen ini modositasokat hasznalsz ezekhez a szinekhez? Egyetlen bajom a grafikaval hogy minden mosottas es tompa, mintha valami szuron keresztul latnam a vilagot.
-
Alg
veterán
Nem tudom, volt-e már linkelve: Day[9] VOD-jai között van 12-szer több mint fél óra gameplay és kommentár. Nem néztem bele, de Day9-t ismerve biztos nem unalmas
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
KillBorn
senior tag
válasz Plazmacucci #1111 üzenetére
Pedig az "object detail fade"-nek pont az FPS nyerése a célja.
Majd pár javítás helyre teszi a teljesítmény gondokat, akárcsak az Oblivionnál.
(((Az FXAA meg a másik amit még pipálni lehet még az advancednél, de az egy post-process élsimítás, sztem homályosítja, életleníti a képet.)))[ Szerkesztve ]
"I guess your purge wasn't efficient enough, Vader!"
-
CSiPet2
tag
Mukorka lassan nekiálhatnál összerakni egy részletes leírást milyen fájlok lettek módosítva, plusz ini-t is mellékelhetsz. Ez minimum 2szer olyan jól fest, mint ami nálam van, pedig közel ultra beállításon vagyok. Igaz csak 1GB vram van, de ezt muszáj kipróbálni.
-
McKnight82
csendes tag
Szép estét!
Érdeklődnék hogy lehet bekerülni a Thief "céghez"?
-
CSiPet2
tag
válasz McKnight82 #1176 üzenetére
Elsétálsz Riftenbe. Onnatól szokásos belépési ceremmónia, stb... szokásos guild quest line.
-
Xerxész
őstag
Lenne 2 kérdésem:
1. Hogyan tudom eltüntetni a kezemet FPS nézetben? Már kivettem mindent belőlük, de az ökleim továbbra is látszanak, de én nem úgy akarok mászkálni, hanem hogy semmi sem látszik. Ezt hogy kell?
2. Miért nem sikerül a lopás, ha a karakter mögül próbálkozom? Miért vesz észre?
-
CSiPet2
tag
válasz Xerxész #1179 üzenetére
1. R betű alapbeállításon.
2. Picpoket-elni akarsz. A siker sok mindentől függ. A tárgy súlyától értékétől, a delikvenstől (egy tolvaj karitól nehezebb lopni, mint egy katonától, mert a tolvajnak is magas lesz a picpoket szintje, ergó könnyebben kiszúrja), és ami a legfontosabb a te sneak és pickpoket szintedtől. Nah meg ha körülötted 200an vannak azok közül is bárki kiszúrhatja... -
Vistaboy
veterán
Bakker, már megint elment egy nap...
Á, még dél sem volt, hogy leültem elé, erre már este van.
Még jó, hogy nem kell mennem melóba a héten, mert akkor nem lenne Skyrim teszt egyhamar. Még így is sanszos, hogy befejezetlenül kell róla írnom. Mindjárt itt a Batman, a CD Galaxis most küldte a csomagküldési értesítőt, úgyhogy még 10 napom van végigvinni a játékot.
Ej, de sok a tennivaló...
"A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222
-
warcat
veterán
Akinek be van kapcsolva az advanced tabon az FXAA, kapcsolja ki, iszonyat mosottá tesz mindent.Élsimítás nálam nem okoz nagy gondot, az árnyékok viszont kajálnak.
Amúgy rossz hírem van,a játéknak sosincs vége
Tudom,hogy a korábbi játékokban sem volt,de most az élő környezet megspékelve a biztos,fenntartható pénzforrással megnyugtató.
(Megmented a világot,de utána meg járnod kell banditákat/démonokat ölni,hogy ne kopjon el a kardod arany hiányában?Ez a gondolat mindig zavart.
Na itt ilyen nincs,Skyrim hőse,aki titokban a tolvajcéh feje,mehet éjjel kipakolni valami zsíros célpontot)
Egyrészt a frakcióknál mindig lesznek véletlenszerü szerzödések(bérgyilkoséknál célpont, tolvajcéhnél betörések,lopások az egész térképre) másrészt a cellák is respawnolnak,már csak az a kérdés,az npc-k adnak e újra banditaölös stb küldiket.Ez egyébként talán a legegyszerübb pénzszerzési lehetöség is,egy egyszerü feladatért (írd át egy kereskedőnél a főkönyvelést) 600 aranyat adtak.Ez lehet,hogy növekszik távolság/ rang mértékében.Viszont az egész térképre adhat ilyet,értsd a többi nagyváros,ahol még sosem jártál.Nyilván ez inkább akkor életképes,ha már bebarangoltál mindent,nekem nincs kedvem egy ismeretlen városba berontani egy küldetés miatt.
Dark Brotherhoodba még nem léptem be, de máshol dícsérték,hogy a bérgyilkosság jól fizet,ez is egy opcióEA: It's in the crate!
-
nagyúr
Az mitől lehet, hogy nem tudok se fegyvert, se varázslatot felvenni se kedvencnek, se gyorsbillentyűre?
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
CSiPet2
tag
Lehet valahol enchantoltatni? NPC-vel. Nekem nincs hangulatom felhúzni a skillt, és most van egy új armor szettem, ami már oblivionban is nagy kedvence volt sokaknak, és itt is elég ütősre sikeredett, de lenne rajtuk mit tuningolni...
-
Mukorka
addikt
Ez nagyon tetszik most. Kicsit vissza kell venni a Brightnesst és Custom FXAA Injector, kicsit darkossá van megcsinálva
Itt meg egy videó amit most csináltam. A játéksebessége 20x volt az eredetihez képest
Ebben már benne van a fullos eredeti képek alapján készült csillagrendszer is[ Szerkesztve ]
Mukor#2214 --- "Ezt nem én gondolom így, EZ EGY TÉNY!"
-
GypsFulvus2
őstag
Valóban nem tértem ki, mert bár sokan panaszkodnak a grafikára, nekem ez a szint teljesen megfelel. Főleg mivel a grafikai technikai része mögötti művészi koncepció nagyszerű. Ez sokkal fontosabb, és erre nem lehet panasz (szerintem). Olyannyira, hogy jelentős részben éppen ez adja meg a játék alaphangulatát (ahogyan az Oblivionban is).
A művészi koncepció azonban a Morrowindben is megvolt, sőt. Ott sokkal változatosabbak voltak a tájak, szabadabban szárnyalt a fantázia, mint akár a Skyrimban, akár az Oblivionban. Kopár volt írod, sok helyen, és ez igaz. De nem hasonlíthadod össze az akkori lehetőségeket a mostaniakkal. 2002-ben az a grafika minden VGA-t kiakasztott. Ha akkoriban úgy teletömik bizonyos tájait, mint ahogy az Overhaulban van, hát 5 évig nem akad olyan videokari, ami akár közepes beállításokon futtatni tudta volna. Egyébként még az Oblivion idejében is hasonló volt a helyzet; az első VGA ami elvitte az alapjáték max beállításaival, az kb két évvel a játék kiadása után került piacra. Az a grafika a mag idejében besza-behu kategória volt, de már alapvetően más a helyzet a konzolok térhódítása miatt. De ahogy mondtam, engem ez a szint teljesen kielégít. Ami viszont az overhault illeti azzal nem értek egyet, hogy vele is kopár lenne Morrowind. Az északi részek igen, de ez pont a művészi koncepció lényege. Tamriel földjének legnagyobb vulkánja áll a sziget közepén, és hatását mindenhol zsigereidben érezheted; Sheogograd földjén, Azura's Coast vidékén, az Ashland-ot sem véletlenül hívják úgy ahogyan, és a Grazeland is hülyén festene fákkal telerakva. Viszont Vanity és Vurt modjait alkalmazva a vulkántól távolabbi Ascadian Isles vagy a Bitter Coast éppoly susnyás és dzsungeles, mint mondjuk Leyaviin környéke az Obliban. A Morrowindben szerintem ebből a szempontből is több a fantázia: hasonlítsd össze a Telvannik gombafalvait az északi Redoran stílussal (kicsit Tatooin-ra emlékeztet), vagy a hagyományos Imperial stílusú városokkal. És akkor még nem beszéltem Vivec piramisairól, vagy Mournhold teljesen egyedi stílusáról Az Oblivionban nincs ekkora változatosság. A Skyrimról ebből a szempontból nem tudok még nyilatkozni, mert csak két várost láttam eddig.
Beszéltél a hegyekről. Ami még a vesszőparipám, hogy mindenhol ezt a rohadt Dachstein-típusú mészkövet modellezték le, és már nagyon unom. Egyszerűen átvették az Oblivionból. Pont hogy az általad említett Izlandon, Skóciában, vagy Skandináviában egészen más jellegűek a hegyek, mert más kőzet építi fel őket. A Skyrimban látható inkább pl. a Déli-mészkő Alpok stílusára hasonlít. Ez mondjuk csak apró részlet, csak a szakmám miatt tűnt fel. Egy dologban viszont biztosan felülmúlja viszont a Skyrim az elődeit; ez pedig a dungeonok változatossága és kivitelezése. Ez már 4-5 dungeon meglátogatása után is feltűnő.[ Szerkesztve ]
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
CSiPet2
tag
válasz Mukorka #1195 üzenetére
Tudod mennyit szenvedtem mire felküzdöttem magam annak a hegynek a tetejére (és kiderült hogy egy bányászható vein-en kívül semmi nem volt ott) ?! Erre te fogod és felszaladsz a levegőben...
Most már jó lenne valami ini-t is látni, hogy ne csak a képekre tátsuk a szánkat... -
Ilsyde
őstag
válasz Mukorka #1195 üzenetére
En is nezegettem a legujabb plugint de nem veletlenul voltak csak esti kepek linkelve (meg egy belso teres). Meg nem kezdtem el szorakozni magaval az injectorral de ugy nezem hogy szerencsere nincs annyira sok beallitasi lehetoseg ugyhogy egy-ket oranak elegnek kell lennie hogy belojem. Lenyegeben csak a tompa szint akarom kivenni. De ha belemelyulok akkor az egesz estem ra fog menni