Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • rlaci87

    csendes tag

    válasz (Darkwood) #9622 üzenetére

    Nállam is ez a jelentség figyelhető meg, már több mint 1 hónapja, ha vissza olvasol akkor megláthatod, hogy miket írtam, és még mindig várnom kell a hibára, akár több hónapot mire megcsinálják.
    Hetente megy a telefonálgatás a szolgáltatóval.
    Nem értem, hogy egy szolgáltató, miért ad nagyobb sebességet, ha nem tudja biztosítani azt az előfizető számára.

    Amúgy kábeles neted van?

    Nekem 1Mbit/s szokott lenni, ami már ugye nincs :s (a régit se érem el a 2Mbit/s-ot)

    Minál hamarabb jelents a hibát, a 1412-n kell az MT azonosítód, ha kijöttek megnézi a hibát akkor a számlázáshoz írj egy levelet, hogy kéred, hogy a díjadat csökkentsék, mert hiba észlelhető, amit 30 napig fog tartani mert utána fogsz kapni egy levelet, hogy jogos e a számlajóváírás (Én még nem kaptam meg, várnom kell jan. 10-ig) szóval minél hamarabb jelentsd a hibát.
    Ha kiment a szervizes és minden rendben van a lakásban, akkor az lesz a bajod, hogy sok a modem a hálózaton és szegmentálni kell (nekem kábeles van és azért tudom, gondolom a többinél is ez van)

    Na kíváncsi leszek, hogy neked mi a hibád.
    Egyre több ilyen hírt hallok, hogy meghosszabítja a HŰSÉGES ügyfél a szerződést és még rosszabb szolgáltatást kap, mint előtte (ugye én az 1Mbit/s-ommal, ami régen 2 volt és most 5-nek kéne lenni)

    Várom a fejleményeket, ja és a hibabejelentésnél ne lepődj meg, ha akár 20 percig várnod, kell míg felveszik a telefont addig hangosítsd ki a telefonod és mikor v.ki megszólal akkor beszélhetsz, mert nekem kb. annyi időbe szokott telni, a heti bejelentéseimmel.

    Amúgy kötelesek lennének a hibát 72 órán belül kijavítani, de nekem már több mint 10*72óra telt el és azóta semmi. :s

    Üdv.

    Van egy eladó teljes dobfelszerelésem, és egy eladó zongorám, ha valakit érdekel írjon privát üzenetet :D

Új hozzászólás Aktív témák