- Apple iPhone 13 - hízott, de jól áll neki!
- Milyen okostelefont vegyek?
- Asus Zenfone 10 - kicsit más az új kicsi
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Élénk színekben várható a Galaxy Watch FE
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Computex 2024: Vérnyomásérték megbecsülésében is partner az Asus VivoWatch 6
Hirdetés
-
A mobilos témát keresni kell a Computexen, de akad
ma Nulladik és első napi összefoglaló, meg némi személyes vélemény a 2020-as csúcsmobilok kapcsán.
-
Computex 2024: perifériák az ASUS ROG fémjelzésével
ph A cég 50 gramm alatti, szénszálas burkolattal bíró egeret és decensnek látszó játékos headsetet is villantott a madzagmentes szegmensben.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
Új hozzászólás Aktív témák
-
myckie2
őstag
válasz laca891 #41500 üzenetére
Nekem meg azt mondták, hogy kötelező az olajcsere 1000-nél, mert ha nem cseréltetem és később elromlik akkor az én hibám, ami nonszensz. Hazudnak, ahogy tudnak, ahogyan már írtam (persze én cseréltettem olajat, mert tudtam, hogy ha ellent mondok nekik, akkor a későbbiekben szívatnak meg és 100km-el nincs kedvem arrébb cipelni az autót vidéken szervizre), ha garanciához kötelező lenne, akkor le lenne írva, de nincs. Ezen kívül az adott szalon minden áron azt az autót akarja rád sózni, amit már berendeltek, vagy nekik készleten van hazugságok árán is. Ezért van, hogy adott színű autóra azt mondják, hogy már nem lehet kapni, meg, hogy Swiftet és Ignist sem lehet már Japánból rendelni.
[ Szerkesztve ]
-
-
Tigerclaw
nagyúr
Van itt valaki, aki utólag szereltetett motoros ablakemelést vagy másfajta extrát a Balenoba vagy Swiftbe? Kérdeztem a szalonban, de azt mondták, hogy nem vállalnak ilyet. Talán tolatóradart említett, amit utólag beszerelnek.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
eami
addikt
válasz laca891 #41500 üzenetére
no offense de kötöttem egy szerződést a vásárlással. nem. tudom másnak hogy van de nekem a 3+7 év garira van egy 2 oldalas A4 lap amit alá véstem én és az eladó. az abban leirt feltételek alapján nem kell az 1000 km átvizsgálás.
(csak azért jegyeztem meg ezt korábban mert már találkoztam olyannal akinek nem ment az értelmező olvasás. 2019es feltételek között nincs 1000 km... alapból... ha esetleg a szalon adott még valamit és változott a feltétel, az más tészta).
-
yaneez
csendes tag
válasz myckie2 #41501 üzenetére
Abszolút nem kötelező, mégcsak nem is ajánlott... Én a helyedben letudnám azt a 200 km-t oda-vissza (éves szinten nevetséges tétel, meg amúgy is) ha normális szervíz van a közelben. A többszörösét megtakarítod annak amivel esetleg lehúzni próbálnak ott ahol most próbálkoztál.
Felém vidéken, elég jól pörög az a márkaszervíz ahová járok , megkéred az időpontod, szivélyesen fogadnak, kávéval kínálnak, nem akarnak a halálba szívatni és még csak sugallni sem próbálják hogy cserétessek bármit vagy vegyek olyan szolgáltatást amire semmi szükség nincs. Sőt a 15e szervíznél még ajándékcsomagot is kaptam. Ilyen is van... -
zsolt19900
őstag
Sziasztok
van esetleg Suzuki fronton is valami robbantottábrás cikkszámos oldal?
Tudnátok nekem ilyet ajánlani? Ignisünkön szeretném az első futóművet felújítani (cserebere stb.) és nagy segítség lenne, ha látnám, hogy mi merre hány méter meg, hogy megy össze meg ilyesmi
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
pjen
félisten
válasz zsolt19900 #41507 üzenetére
Az N el kezdődő virág boltban fent van a czervíz CD.
-
-
do2so4
újonc
Sziasztok.
Segítséget kérnék 2019 Vitara GL+.
Gyárilag ugye nincs navigáció. A szalonban azt mondták, vegyek egy kártyát és menni fog. De csak térkép frissítéseket találtam. Merre induljak? -
M_AND_Ms
addikt
válasz do2so4 #41510 üzenetére
Visszamész a szalonba és kérsz kártyát (nincs olyan, hogy frissítés. évente adnak ki friss kártyát, azt mindig megveheted újra és újra), kifizeted, beleteszed és használod... ha ezt drágállod (mert pofátlanul az), akkor vehetsz máshol is kártyát a neten töredék árért. Ez utóbbira biztos van másnak kontaktja, nekem nincs - engem a gyári navi nem érdekel, mert eléggé fapados és butuska és k..rva drága- Ott az AndroidAuto - Waze/Gmaps páros ingyé'
[ Szerkesztve ]
Aki tejszínhabot szeretne, az inkább verje ki a fejéből!
-
blakey
titán
válasz Brogyi #41515 üzenetére
Navi kártya nélkül is ott a Navi, annyit ír, hogy nincs adat. Most néztem meg az ő kedvéért, kivettem az SD-t és bekapcsoltam a fejegységet.
(#41514) do2so4
A fogaskerekeket hosszan nyomva a fotózott képernyőn (kb 10-15 sec) mit ír, van navigáció?[ Szerkesztve ]
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
blakey
titán
válasz PeterPH #41518 üzenetére
Amikor átvettem az autót, első beüléskor már ment is be a kártya, akkor 830-as szoftver volt fent és emlékeim szerint már akkor ott volt a navi rész de már nem tudom ellenőrízni. De a biztos az ha megnézi a szervizmenüben az adatokat, ha OK van a GPS mellett akkor nincs gond.
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
M_AND_Ms
addikt
válasz blakey #41519 üzenetére
Mindegyik Bosch Suzuki fejegység tud navigálni és van benne GPS vevő. Amíg sohase volt benne kártya, addig erről nem mutat semmit. Amint belekerül kártya onnantól pedig mindig kint van a Navi gomb, még akkor is, ha a kártyát kiveszed
[ Szerkesztve ]
Aki tejszínhabot szeretne, az inkább verje ki a fejéből!
-
dethroner
veterán
Mi ezeknek az új fejegységeknek a pontos típusa?
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
Cathfaern
nagyúr
válasz M_AND_Ms #41525 üzenetére
És ezt nem lehet valahogy visszacsinálni? Nekem ajándékba adták a kártyát, de igazából nem sok értelmét látom telefonos navigáló programok mellett. AKkor már többre mennék azzal, ha nem kéne annyit nyomkodni ha váltani akarok rádió meg bluetooth között
Egyébként majdnem 1800 km-el érkeztem be az 1000-es szervízbe, senkit se zavart...
-
blakey
titán
válasz Cathfaern #41528 üzenetére
Középen van a kedvencek "csillag", azt is megnyomhatod illetve ha BT-al csatlakozol akkor azért könnyű a váltás, kormányról is megy. Gyári visszaállítással lehet, hogy visszaáll, még nem néztem meg, hogy olyankor mi a szitu.
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
racerx
őstag
Állítólag sehogy se lehet visszacsinálni, ha már 1ccer volt bent a navikártya. Valahol olvastam is róla, végigpróbáltak mindent, de semmi hatása.
-
dethroner
veterán
válasz M_AND_Ms #41527 üzenetére
Pedig jó lenne tudni
Találtam ezt az oldalt, ahol le van fotózva a fejegység hátsó, csatlakozókat tartalmazó része, és szeretném kideríteni melyik csatlakozó mire jó. Mert van egy Joying JY-UO135P4 típusú fejem, amit még az előző autóba vettem, az egy "buta" kocsi volt, kormányon nem voltak audió gombok stb, így elég volt azt a 2-3 csatlakozót egy az egyben átdugni és minden jó volt. Ellenben ahogy nézem, ezen a Suzuki féle Bosch fejen egész más a csatlakozók formája, plusz a kormányon is vannak gombok, amik használhatóságát meg akarom tartani, de a fejet mindenképpen a már említettre akarom lecserélni. Vajon honnan lehetne a megfelelő kábeleket, csatlakozókat megszerezni?A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
M_AND_Ms
addikt
válasz dethroner #41531 üzenetére
Általában ezek a droidos fejegységek jók szoktak lenni és inkább pont az a kérdés ezeknek vannak-e megfelelő csatlakozói. Szóval, a másik irányból közelíts a témához.
Többen cserélték már le a Bosch-t ilyesmikre. Keress ilyen emberkéket a Vitara vagy Scross fórumokon (itt, vagy az Index fórumán, vagy FB csoportokban), vagy beszélj néhány beszerelö műhellyel.Aki tejszínhabot szeretne, az inkább verje ki a fejéből!
-
addikt
válasz dethroner #41531 üzenetére
Már én is gondolkoztam, hogy lecserélem a gyári fejegységet, de még 3 éve, mikor vettem, azt mondták, hogy a kamera nem fog menni. Remélem, hogy ez azóta már változott.
A másik, nézem ezeket a Joying cuccokat, egész jónak tűnnek, de sehol nem látom, hogy tudnának fogadni SIM kártyát - nethez. Létezik ez?
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
dethroner
veterán
válasz Dark Archon #41533 üzenetére
Nem tudom hogy mindegyik ilyen-e, az enyém nem tud. De nincs gond, ha net kell, vagy a telefonról meg lehet osztani, vagy mehet bele usb stick.
[ Szerkesztve ]
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
dethroner
veterán
válasz M_AND_Ms #41532 üzenetére
Kösz a tippet, benézek az indexre. Facebook-ot nem használok, ez a rész kimarad, viszont a szerelésre megvan az emberem, csak a csatikkal kell tisztába jönni.
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
addikt
-
dethroner
veterán
válasz Dark Archon #41536 üzenetére
Én is sticket fogok használni, ha egyszer meglesz az autó és a fej is bekerül.
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
Tigerclaw
nagyúr
Utólag lehet fejleszteni a GLX bizonyos extra funkcióival az alacsonyabb felszereltségüeket? Most jelenleg sok típusból csak középső felszerelés elérhető és azok is csak erősen limitáltan az Euro 6D temp / Euro 6D mizéria miatt és ha vissza is térnek ezek a nem itthon gyártott tipusok, valószínűleg olyan komoly felárral a hibrid hajtás miatt.
Nekem pl. a tempomat és még pár funkció jól jönne. Elvileg tolatóradarral tudnak fejleszteni, navis fejegységet mintha láttam volna a neten (nem a gyárit, de ezekhez gyártva)
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
PeterPH
senior tag
válasz Tigerclaw #41538 üzenetére
Kicsit túl általánosra sikerült a kérdésed, valami konkrétabb típus (swift/baleno/vitara stb), és az elvárt funkció ismeretében könnyebb lenne válaszolni.
Általánosságban:
A közepes (GL+) felszereltség már eleve elég jól felszerelt (kivéve a baleno), pl tempomat, navis tapis fejegység van (csak egy SD kártya kell bele). Ha mégsem a Bosch fej van, akkor csak kínai csodára lehet cserélni.
A gyári GLX cuccok alapvetően nem szerelhetőek be opcionálisan (pl vezetéstámogató cuccok - automata vészfék, radaros tempomat, sávelhagyás jelző)
Parkradar sem lesz GLX szintű, mert az a műszeregységen is látható, az utólagos nem. -
Tigerclaw
nagyúr
válasz PeterPH #41539 üzenetére
Még nincs döntés, de a Baleno tűnik befutónak GL felszereltségen. A gyári navis infotainment nem hiányozna igazán, mert láthatóan ezek egy 10 évvel ezelőtti belépő tablet szintjén mozognak. A hátsó elektromos ablakok, az adaptív tempomat és 1-2 biztonsági funkció viszont jól jönne. Esetleg tolató radar és kamera.
Persze lehet hogy mire döntök, már nem lesz eladó Baleno.
Az Ignis formája nekem nem jön be, ráadásul ha annyira kis autó is megfelelne, inkább vennék egy Aygo-t, gyengébb motorral. A S-cross a kinézete és ára miatt is kiesik, a Vitara meg az ára miatt és azért is mert pár percenként az jön velem szemben az úton. Hiába néz ki szerintem is jól, sőt talán a Suzukik közül a legjobban az tetszik, de túl sok van az utakon és még több lesz. Ez a népautó szerep átka. Egyébként talán a garázsba sem tudnék vele beállni a magassága miatt.
A Swift marad B tervnek a Suzukik közül. Más gyártóknál meg a Yaris, Clio, Corsa. A Suzuki az alapmotorjával kiemelkedik az egész mezőnyből.
Külön probléma, hogy a Vitara és az S-cross kivételével nincs a Suzuki szalonokban más, szóval nemhogy a tesztvezetés nem jöhet szóba, de még élőben se lehet megnézni az importált tipusokat.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
nagyúr
-
csaba1203
addikt
válasz Tigerclaw #41540 üzenetére
Azért az Ignisben a 188 cm-el kényelmesen elférek ugyanezt nem mondhatom el az Aygo-ról.
Fogják gyártani őket csak hibrid kivitelben,ami megdobja az árukat.
Ennyiért ilyen felszereltséggel nem kapsz jobbat a piacon főleg az általad felsorolt Corsa és tsai is bőven 4 millió felett lesznek. -
vacs
veterán
Pár napja ment itt a beszélgetés, hogy a gyári navi kártyát érdemes-e megvenni (természetesen nem a kereskedésből horror áron), vagy jó-e a waze/maps (android auto)!
Saját tapasztalatom szerint jó lehet a waze/maps, de közben nagyon kell a táblákat is figyelni.
Engem egyszer a waze akart beküldeni az erdőbe (azóta töröltem is), kétszer pedig a gmaps akart bevinni egy földes útra ... és mások is jártak hasonlóan, [link1] + [link2].
Én is elgondolkoztam, hogy lehet beszerzek egy navis kártyát, próba képen.PeterPH: kár, mert a radaros tempomat jó lenne az új GL+ vitarámba!
(^)(>.<)(^)
-
Tigerclaw
nagyúr
válasz Napfénysüti #41541 üzenetére
Igen, csak a berendelt, le nem foglalt darabok jöhetnek szóba sajnos ami legjobban azért zavar, mert így színekből sem tudok szabadon választani.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
Tigerclaw
nagyúr
válasz csaba1203 #41542 üzenetére
Átlag magas vagyok, és a szűkebb családban sincsenek kosárlabdások, szóval az Aygo-val se lenne gondom, de a csomagtartó problémás lenne abban és az Ignis-ben is. Ez a két modell, mondjuk azért jönne be, mert mindkettő egy fiatalos, fun vonalat képvisel. Nem áll tőlem távol a VW bogár, Fiat 500, Mini vonal, ezért is kár hogy nem tudom megnézni az Ignis-t élőben. Lehet hogy jobban bejönne, mint képek alapján.
Igen, sajnos megfelelő motorral drága a konkurencia, az alapmotor meg túl kevés, ha azt nézem, hogy klíma is kell az autóba. Tudom, hogy mit jelent egy 60-70 lóerős autóban klímázni, főleg városban, szóval meghúztam egy vonalat 90 lóerőnél és próbálok ragaszkodni hozzá.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
Cathfaern
nagyúr
Bármilyen GPS bevihet az erdőbe. Ráadásul a gyári (ha jól értem) csak akkor frissül amikor a kártyát frissíted. Waze és társai meg folyamatosan. Szóval a gyári nagyobb eséllyel fog bevinni a málnásba (egyébként kb. két cég van a világon aki térképeket gyárt szoftverekhez, mindenki azoktól licencel. Szóval jó eséllyel ugyanaz lesz a két szoftver mögött)
-
Tigerclaw
nagyúr
válasz dethroner #41547 üzenetére
Én annyit tudok, hogy 2019.08.31 egy határidő az Euro 6 norma esetén. Pontosat nem tudok, mert hiába olvastam el tucatnyi angol és magyar nyelvű cikket, nem lettem okosabb. Mintha az újságírók sem értenék, annyira homályosan, kétértelműen írnak. Elvileg az Euro 6D temp fokozattal kapcsolatos.
A kibocsájtás limitek egyformák a 6, 6C, 6D temp és 6D esetén, csak eltérőek a mérési megoldások és vannak különböző engedmények.
A sima 6 NEDC szerint mér, ami elavúlt, sok tekintetben a gyártóknak kedvez, sok csalásra ad lehetőséget.
A 6C az új mérési szabvány, rögzített paraméterekkel, kevés trükkre ad lehetőséget és jobban igazodik a használathoz.
A 6D tempt -től bejön a laboros futópados mérések mellé egy RDE nevű mérés, ami valós úton történik, vagyis az autóra ráépítenek egy minilabort. A temp jelentése temporary, vagyis ideiglenes, mivel a gyártók több időt kértek a felkészülésre. Itt a 6D temp RDE mérés miatt kaptak a gyártók egy komoly engedményt, ami miatt túlléphetik a limitet 110%-al, ami nem +10% -ot jelent, hanem +110-et, ergo 210% kibocsájtás is belefér meglévő modellek esetén idén augusztus 31. -ig.Elvileg a Suzuki összes jelenleg árult autója 6D temp-es szeptemberig, de utána már nem hozható forgalomba. Most minden el nem adott, de berendelt autót forgalomba helyeznek akkor is ha nincs gazdája...de ha nem tudják eladni....talán idén, akkor talán a nyakukon marad. 2020-tól indul az Euro 6D, ahol már nem 210% az RDE limit, hanem csak 143%. Gondolom ezt céloznák meg a hibrid motorokkal. Nem vagyok biztos abban, hogy ez a jelenlegi SHVS-t takarja majd.
Ezért nem akarnak többet importálni idén. Szóval minden importált tipus problémás, nem csak a Baleno.
Persze lehet hogy nem pontosan értem az egészet, szóval nyugodtan kijavíthat, ha valaki jobban tudja, érti a dolgot. Számomra az is homályos, hogy akkor januártól minden motorjuk hibrid lesz-e emiatt, illetve hogy hamarabb is elérhető lesz-e. Sőt a probléma a Vitara és SX esetén is elő kell jöjjön csak pár hónappal később. Ők sem gyárthatnak olyan motorokkal autót, amit nem lehet forgalomba helyezni.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
Új hozzászólás Aktív témák
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- noblechairs Hero fekete/piros gamer szék eladó
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen