- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Fotók, videók mobillal
- Honor Magic6 Lite - bűvös hatos
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Térerő gondok, tapasztalatok
- Google Pixel topik
- Erősebb zajszűrést ad ismerős formában a Galaxy Buds 2 Pro
Hirdetés
-
Mozgóképen a Razr 50 Ultra még nagyobb kijelzője
ma A hivatalos kedvcsináló megnyerő, csak nem hivatalos forrásból érkezett.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Akciófigyelő: Ingyenes GOG-on a Shadows: Awakening (PC)
gp Ha valakinek kimaradt volna eddig a játék, az most pótolhatja a nemrég indult ajánlatnak köszönhetően.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tigerclaw
nagyúr
válasz dethroner #41547 üzenetére
Én annyit tudok, hogy 2019.08.31 egy határidő az Euro 6 norma esetén. Pontosat nem tudok, mert hiába olvastam el tucatnyi angol és magyar nyelvű cikket, nem lettem okosabb. Mintha az újságírók sem értenék, annyira homályosan, kétértelműen írnak. Elvileg az Euro 6D temp fokozattal kapcsolatos.
A kibocsájtás limitek egyformák a 6, 6C, 6D temp és 6D esetén, csak eltérőek a mérési megoldások és vannak különböző engedmények.
A sima 6 NEDC szerint mér, ami elavúlt, sok tekintetben a gyártóknak kedvez, sok csalásra ad lehetőséget.
A 6C az új mérési szabvány, rögzített paraméterekkel, kevés trükkre ad lehetőséget és jobban igazodik a használathoz.
A 6D tempt -től bejön a laboros futópados mérések mellé egy RDE nevű mérés, ami valós úton történik, vagyis az autóra ráépítenek egy minilabort. A temp jelentése temporary, vagyis ideiglenes, mivel a gyártók több időt kértek a felkészülésre. Itt a 6D temp RDE mérés miatt kaptak a gyártók egy komoly engedményt, ami miatt túlléphetik a limitet 110%-al, ami nem +10% -ot jelent, hanem +110-et, ergo 210% kibocsájtás is belefér meglévő modellek esetén idén augusztus 31. -ig.Elvileg a Suzuki összes jelenleg árult autója 6D temp-es szeptemberig, de utána már nem hozható forgalomba. Most minden el nem adott, de berendelt autót forgalomba helyeznek akkor is ha nincs gazdája...de ha nem tudják eladni....talán idén, akkor talán a nyakukon marad. 2020-tól indul az Euro 6D, ahol már nem 210% az RDE limit, hanem csak 143%. Gondolom ezt céloznák meg a hibrid motorokkal. Nem vagyok biztos abban, hogy ez a jelenlegi SHVS-t takarja majd.
Ezért nem akarnak többet importálni idén. Szóval minden importált tipus problémás, nem csak a Baleno.
Persze lehet hogy nem pontosan értem az egészet, szóval nyugodtan kijavíthat, ha valaki jobban tudja, érti a dolgot. Számomra az is homályos, hogy akkor januártól minden motorjuk hibrid lesz-e emiatt, illetve hogy hamarabb is elérhető lesz-e. Sőt a probléma a Vitara és SX esetén is elő kell jöjjön csak pár hónappal később. Ők sem gyárthatnak olyan motorokkal autót, amit nem lehet forgalomba helyezni.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
Új hozzászólás Aktív témák
- Fával ékesíti magát a Jonsbo Mini-ITX gépháza
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Autós topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Cipő topic
- GoPro Topic
- BestBuy topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- További aktív témák...
- iRobot Roomba j7 + feltöltőszett robotporszívó eladó
- LeoVince LV10 carbon sportkipufogó
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!