- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Apple iPhone 15 - a bevált módszer
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Redmi Note 13 5G - fogyókúra után
- Mobil flották
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- Realme GT Master Edition - mestermunka
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
10 éve nem változott ekkorát a Netflix tévés appja
it A Netflix útnak indította a megújult tévés appját, amely az első nagy felújítást jelenti az utóbbi 10 évben.
-
Filléres Redmi érkezett
ma Az A3x nem kapott nagy bemutatót, egyszer csak felbukkant.
Új hozzászólás Aktív témák
-
CPT.Pirk
Jómunkásember
Hátha tudja valaki. 3 hengeres Swift GLX-nél ami már a színre fújt lökhárítós, ott azon a biztosíték körön amiről a rádió is kap tápot, onnan mi megy még? A gépkönyvben nem találtam leírást a belső biztosító tábla dolgairól és neten se sikerült ezt megtalálnom.
Az a jelenség, hogy a rádió körén állandó áramfelvétel van (kivett rádió mellett, szóval nem a rádió okozza), ami rövid idő - 1..2 hét állás - alatt lemeríti az aksit. Kivettem azt a biztosítót, így ugye rádió sincs, de nem merül az aksi. Látszatra minden működik a kocsiban, szóval ötletem sincs mi kap még onnan áramot. Az esélytelen volt, hogy a vezetékeket lekövessem merre mennek.
Egy központi zár vezérlő van a kocsiban ami nem gyári, de az sem erről a körről megy, a fogyasztása pedig csaknem nulla.
Nincs más - csak egy szál gitár - szidom a rendszert - forradalmár. - Én vagyok egyedül 88 telén. (Auróra)
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen