- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Mobil flották
- Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
Hirdetés
-
Saját Redmi Note 13 Pro+ a világbajnok focicsapatnak (és indiai rajongóiknak)
ma Argentína nemzeti válogatottjának mezével díszítik az új Redmi különkiadást.
-
Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
it Egyre nagyobb probléma az AI hallucinálása – most az osztrák adatvédelmi hatóság veheti elő a ChatGPT miatt az OpenAI-t, alapvetően a GDPR megsértése miatt.
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
-
Mobilarena
Subaru topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Qru
MODERÁTOR
Jóval hosszabbak a fokozatok de "picit" erősebb is a tiéd így elbírja.
Nálam (szintén gps alapján) a 3-as 120-ig (@6000 rpm), a 4-es 160-ig (@6000 rpm) jó. Lehet 6000 fölé is forgatni de ott már lekókad a görbe szóval felesleges.
mod:
stickermajom: Elég zárt közösség ez, a tényleg jók elmennek ismerősi/klubos körön belül általában. Nem kell belépned elég ha szólsz egy tagnak aki bent van, hogy ha lát vmit akkor szóljon neked.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
stickermajom
addikt
Mindenképp jelentkezem ezzel kapcsolatban, csak dilemmába kerültem. Igazából lehet mennie kéne a mostani autónak és egy blobeye sti-t megcélozni ha már lúd alapon.. Néha már én sem tudom mit akarok.
Ezt a kombit nézegettem én is, nem tűnik rossznak. Gyárias jellegű, semmi homasita rajta, a kutya is beférne hátra. Csak sajna kereskedés és nem BP Bár már ennek is esett 200-at az ára. Vagy annyira nem jó, vagy a leszakadó Baranyában épp nincs piaca.
Igazából egy kombival le tudnám kvázi minden igényem, nem lenne szükség mellette még egy autóra, csak nem tudom mennyire pályanap kompatibilis.[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
Az enyém is kb ennyit "csal". A mutató már a 0-nál kifeküdve de a 64 literes tankba 57,51 liter ment bele. Izgultam, mert a Müncheni körgyűrűn k. nincs benzinkút... De csak kijutottunk 1 tankkal.
Parci: Jó ára van nagyon de tudod mikor eszik ez 8,4-et... Max lejtőn lefelé hátszélben.
mod:
carr: EJ254 van ebben az OBK-ban. Nincs vele gond, kicsit hajlamos idősebb korában csipegetni az olajat az EJ20 jobb ilyen szempontból cserében ebben van némi nyomaték is, nem kell szétforgatni, hogy történjen is vmi.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
piqla
őstag
koszi.
szerintem ez neppernel van; arra van valamilyen elvi lehetoseg, hogy neppertol elvitessem valami szervizbe atvizsgalasra? vagy ez eladotol fugg?
SZERK: ez ugyan kevesbe csinos, de hat ez van. A harmadik kepen a rendszam csak nekem tunik behorpadtnak?
[ Szerkesztve ]
Szereted az állatokat?
-
outsiders
aktív tag
Köszi a tippet, elvileg betegségük szegényeknek. Most ez egyszer igazán biztosra megyek, konkrét utasításokat írtam le nekik és le is lamináltam
1. Van egy gumicső a pumpánál, az elérik és kemény lesz, ki kell cserélni.
2. Ahol a pumpára csatlakozik a kicserélt cső, vannak O gyűrűk, azt szintén ki kéne cserélni újra a jobb zárás miatt.
3. Szíjhajtást a szervónál kicserélni/állítani a feszességet.
4. Szervó-olajat kimosni többször, amíg nem lesz szép gyári piros színű, mindig félig tölteni, kicsit megjáratni, kormányt tekergetni hadd dolgozzon a szervó.Remélem nem néznek nagyon hülyének Kicsit kutatgattam már korábban amcsi fórumokon a kérdésben, összeszedtem minden lehetséges szivárgási pontot,ahol levegő/folyadék kerülhet a rendszerbe elvileg.
Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
-
Petester
senior tag
Néhány hónapja számoltam ki, hogy mennyi idő alatt terülne meg csak a bekerülési költség, 19 ezer km kb. Ez nekünk kevesebb, mint 1 év alatt meglenne.
Az hogy mennyire eladható, még nem gondolkodtam rajta. De mire oda jutunk, hogy eladás, már inkább a rohadás lesz a probléma, mint a kettős üzem.
Persze még nem gázosítok, egyelőre nem sürgetem. Most fontosabb volt a vonóhorog. Apropó horog, 2 tonna fekezett tomegre kapott engedélyt!Kinek lesz eladó H6? Néztem a fórumot, csak 2,5-es kék Legat találtam.
(ó\_!_/ó)
-
carr
őstag
nem ment? akkor a beálllítás volt szegényes.
bár, én CNG-t jobban preferálom, pláne ha otthon tudok tankolni..
pszt...360+Mindenkit szeress,ne sokban bízz,Ne bánts senkit,ellenséged inkább féljen,Minthogy legyőzd,barátodat szívedre rejtsd,Szidjanak hallgatásért,ne beszédért.
-
Petester
senior tag
Jajj, ne kabriót! Inkább valami offroad tankot, nagy bütykös gumival, kicsit jobban megemelve, szélvédő fölé hozott szívó csővel, nagy Thule tető csomagtartó tálcával, rajta két pót kerékkel, cb antennával...
Pedig a horog jó dolog, így meg hogy nem is látszik, a tudat sem zavar, hogy ott fityeg. Bringát a muslicák miatt inkább itt viszek.
Nem tudom, hogy van e teljesítmény vesztés, de én nagy teljesítményű befecskendezőket néztem, nagy teljesítményű reduktorral, amit ha jól belőnek, szerintem nem lenne észrevehető különbség. Amúgy meg ha kell a power, ott a benzin üzem.
De hát ez az eladó autó zöld tagé, ezek szerint több mindent lehet látni már? Enyhítettek a forum szabályzatok?
Jah és milyen fura fekete betétek nélkül. De nem rossz.[ Szerkesztve ]
(ó\_!_/ó)
-
outsiders
aktív tag
Az nem is rossz árban. Ahogy néztem a cikkszámokat ugyanaz a Foriban is pumpa+motor. Biztos, hogy nem fogok szenvedni felújítással ekkora differencia esetében, inkább új alkatrész akkor. Köszi az infót!
A röhej az volt, hogy alacsony szint volt benne (még minimum felett), rátöltött a srác picit és jobb lett elsőre, teljes csere után meg ugyanolyan, mint előtte. Álló helyben tekergette mindkét irányba, bal oldalt ha kattanásig tekered, utolsó harmad fordulaton volt, hogy megugrott.Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
-
outsiders
aktív tag
Lehet az lesz, az a baj idehaza nem nagyon találok egy hülye alkatrészboltban sem pumpát, hátha nekik van forrás utángyártotthoz jobban. Ebay dugig van felújított pumpával, elég rendesen rá vannak állva.
Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
-
Petester
senior tag
Amúgy nézted már, hogy mennyire kapható még hozzá alkatrész?
Amit Carr linkelt, majd 10 évvel fiatalabb. Nem jobb egy újabbat levadászni? Vagy alkatrész ellátottságban nincs eltérés?
Donorral együtt amúgy jobb venni, mikor a Golfot újítottuk fel, jó volt hogy volt egy donor mellé.(ó\_!_/ó)
-
HÁZIGAZDA
azon én is ámultam, mert nem csak a szám van ott, amit akár el is írhatott volna, hanem még magyarázza is, hogy land cruiser a lelkem. de egyébként sem értem én az embereket. az átlag józsit mit érdekli, hogy milyen hangja van a motornak? örül, hogy keveset fogyaszt, hogy nem veri le az orrát a spar parkolójában, és hogy bármikor mehet földúton, havon, mert harapja az utat.
most komolyan, mi más fontos van egy kocsiban, mint hogy elvigyem a-ból b-be, olcsón, minden körülmények között?
[ Szerkesztve ]
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
mmcc02
tag
Igen, egy kicsit figyelmesebben olvashatta volna a prospektust
Amúgy meg nem értem, hogy miért nem árulják 2.0 turbóval. Nem kell a Forester XT 280 vagy hány lova, elég lenne kb 180-200. A nyomaték hiányzik alulról-középről, mert nem annyira standard use case mindig 4000 és rev limit között tartani a motort.
A váltó nem tudom, hogy élőben milyen, még sosem ültem CVT-s autóban. De az alapötlet, hogy a motort mindig a pont szükéges teljesítményhez tartozó fordulatszámon tartja a váltó, az tetszik. Nem pörgeti fölöslegesen, és szerintem túl alacsony fordulaton sem erőlteti.
A középső diffi az úgy tudom, hogy számítógépvezérelt, többtárcsás kupplung, alapból 60/40 nyomatékelosztással. Olyasmi lehet, mint ami a régi automatákhoz tartozik.
A régebbi Subarukon egyéb diffizár (adott tengelyen levő kerekek közt) ha nem tévedek nem volt, ehhez képest a fékezgetős már valami
Amúgy ja, a boxer rumblet tudnám én is hallgatni. Ha volna...
[ Szerkesztve ]
* Gondolkodom, tehát vagyok, ez a kérdés, válasszatok! Avagy röviden: Gondolkodom, tehát válasszatok! * Búbos páka *
-
carr
őstag
az is lehet, h vityáéknál az összes biztosító rendszerében be van dobva figyelőbe, ha valaki subaru tulaj, kapjon extra +40% sarcot.
360+Mindenkit szeress,ne sokban bízz,Ne bánts senkit,ellenséged inkább féljen,Minthogy legyőzd,barátodat szívedre rejtsd,Szidjanak hallgatásért,ne beszédért.
-
Petester
senior tag
A csapágy nekem is megszólalt, valamelyik hátsó. Legalább is szerintem csapágy és nem difi, mert terhelésváltásra változik a hangja.
Az első féket időközben teljesen felújították, minden új lett benne. Fasza lett, magasabban fog a pedál is, másként is tudom adagolni, újra szokni kell. És mintha a korábbi remegés is megszűnt volna. De még olyan sokat nem mentem vele, pénteken hoztam el.Az akkura már csak 1 év gari van, csak akkor vennék újat, ha tényleg offos. Én az utóbbi 2 akkuval majdnem megszívtam. A Toyotában 10 hónap után adta meg magát a Bosch, ezt gariban cserélték, a Golfban meg 1 év után majdnem behalt egy szintén Bosch, de 2x12 óra töltés visszahozta az agyhalálból...
(ó\_!_/ó)
-
Qru
MODERÁTOR
Akksiból Ca-Ca technológiás Rocket. Ez a gyári Kia/Hyundai akksi 2 év garit ad rá a beszállító (persze ha boltban veszed akkor csak 1 év... de ugyanaz az akksi attól még).
Exide Premium is jó de annak a minősége kezd kicsit alábbhagyni... Vagy Yuasa de elég drága. Ha meg highend kell akkor MOLL.
#nincsbennetarcsi
-
HÁZIGAZDA
akkor elő a flexeket, mert ezzel így egy fekvőrendőrről sem jössz le szikrázás nélkül
de amúgy egyetértek, szebb a lega sokkal. én majdnem egy ilyet vettem egyébként, de akkor még megvolt a lexus, aztán mire azt elvitték, a legát is.
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
Petester
senior tag
Összesen 2 vagy a gyárin felül 2 motorral?
Először amúgy sokalltam, de ahogy visszaszámoltam, ez kb. éves 50 ezer km, ami még kis hazánkban is könnyen összejöhet.Más, meglettek a téli gurulóim, így fölösleges lett a Forester féle 16-os acél felni szettem, a kis kupakkal együtt az agynál. Milyen értéket képvisel rozsdás állapotban?
(ó\_!_/ó)
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- BestBuy topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Suzuki topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- Milyen routert?
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- További aktív témák...