- Mobil flották
- Minden a BlackBerry telefonokról és rendszerről
- Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
- Tasker
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
Hirdetés
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
-
Dragon Ball: Sparking! Zero - Mester és tanítvány
gp Egyelőre még mindig nem kaptunk megjelenési dátumot a játékhoz.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Mobilarena
Subaru topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
HÁZIGAZDA
-
Qru
MODERÁTOR
És nem is eszik sokat (Kormi vs Bubi). Igazából ha szorult volna bele egy kis lélek akkor szeretném is, így csak a kedvelem szintet üti meg a Paszuly.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
Legacy-t nem is tudom minek keverték ide. Impreza padlólemezre épül tehát ez egy Impreza kombi. De ugye az emelt hasú Impreza is XV néven fut...
Ez az 1,6-os motor nem győzött meg így a számok tükrében de kíváncsi lennék élőben mit villant a szívómhoz képest. Fogyiban nem jobb a tesztet elnézve.
Hirtelen a 175/235-ös értéket se értettem a 2,5-ös motortól aztán beugrott hogy 2498 ccm-es tényelg 175 lovat tud a 2457 ccm-es meg volt 165-170-173 lóval.#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
Akkor csak a jobban csengő név miatt ezek szerint. Egy 2,0 turbóval azért mennék egy próbakört. Kár hogy itthon nincsen csak az 1,6 turbo.
Múltkor megtapogattam élőben is (pont EF-ben voltam alkatrészért), elég jó az anyagminősége belül, érezhető a minőségi ugrás.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
Köszi ezt átolvasom!
Ez csak 4 db mezei Eibach rugó ami kb -30 mm-t ültetne a kocsin. Sokat nem akarok belefeccölni a dologba mert ez nem egy wrx... Sanszos hogy marad a gyári annak ellenére hogy idegesítően lágy. A Passat gyári csillapítása az én ízlésemnek jobban megfelel.
Jah és megnéztem a manualt, 15,5 cm-es hasmagasságot ír (menetkészen, üresen mérve) tehát jól írták a TC-s tesztben is.
#nincsbennetarcsi
-
HÁZIGAZDA
én is felszereltem a tetőcsomagtartót tegnap, holnap mi is indulunk. remélem bízhatunk az autóban
ja, és lezárom a magam számára általam gerjesztett drámát: 215/55 r17 a gyári mérete az én kocsimnak, ott van a vezetőoldali ajtónál a javasolt guminyomás-táblázatnál.
[ Szerkesztve ]
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
Qru
MODERÁTOR
Parádé ez a fogyi. Nekem a kisebb motor kisebb kasztniba nyáron végig pályán Németországba menet kért ennyit. Mondjuk a tiédben hosszabb az áttétel de akkor is... Ez milyen benzinnel volt amúgy?
Ne hülyéskedj, alap, hogy a Bubi kell ilyenkor. Mátrába mentünk fel a másikkal, nem is jutottunk fel a házhoz. Az emelkedőn neki indultam de csak bénán pörgött egy helyben a kerék kb 1,5 métert jutottam előre aztán nem is erőltettem, gyalog mentünk fel végül.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
Awd elég jó rendszer, köznapi használatra nem is kell jobb. Jó talán egy Torsen...
Hosszú az. Nálam a valós 120 az kb 3000 ötösben. A 150 az már 4000 környéke. Szóval elég rövidek a fokozatok. De muszáj 2000 alatt nem is érzi jól magát a gép mert nincs nyomaték. Ha megnézed az elérhető tempó sem nagy. 1: 50-ig 2: 80-ig, 3: 120-ig, 4: 160-ig, 5: leszabályzásig.
Avia jó, itthon is azt tankolom. Nekem bevált nagyon.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
HÁZIGAZDA
ezt nem igazán tudom, hogy hogy csinálod. mi most értünk vissza lachtalból (durva volt most az m1, szerencse, hogy végig hibátlanul fel volt sózva... mert a parkolóban kiszállni sem tudtam a kocsiból, tükörjég volt minden).
10,5 volt az átlag hazafelé, friss tankolással. kifelé is hasonló.
a kocsi hajtása egyébként fantasztikus, most végre kicsit megpörgettem egy placcon kint, hamarabb összeszedte magát a gép, mint hogy én az ellenkormányzást végigcsináltam volna. meg eleve hiba nélkül ment fel egy havas szerpentinen egy magasabb hüttéhez stb.
van pár apró nyűgöm azért, az egyik, hogy eléggé párásodik a kocsi. ahhoz vagyok szokva, hogy ha megy a klíma, leszedi, de itt nem teljesen. és a külső tükreim is taknyosak voltak (azok nem fűtöttek? nem kéne annak leszednie?).
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
Qru
MODERÁTOR
Mert itthon a tulajok 90% erőn felül tart autót, a benyót kiköhögi de a többire már nem akar/tud költeni. 5k nem sok, de ha megnézed az pont egy éves megyei matrica ára... Van akinek számít ekkora tétel is. Többnyire a 316i/318 tds Bimmeresekre jellemző.
Jó, lementem Gyenesre nyáron országúton végig 90, nem előzgetve akkor nekem is csak 6,8-at evett a kocsi.
#nincsbennetarcsi
-
-
outsiders
aktív tag
Ismerem, be van lőve.... A neppernek az az előnye még, hogy ők hamarabb kapják az értesítést tudtommal, például édesapám amikor feltette az autóját, akkor onnantól számított 10 percen belül hívta a nepper, hogy már indult is az autóért...
Qru: Tudom, ismerem....
[ Szerkesztve ]
Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
-
carr
őstag
[ Szerkesztve ]
360+Mindenkit szeress,ne sokban bízz,Ne bánts senkit,ellenséged inkább féljen,Minthogy legyőzd,barátodat szívedre rejtsd,Szidjanak hallgatásért,ne beszédért.
-
carr
őstag
Ez engem is foglalkoztat. GEN1be hatos váltót...
Elvileg a felfogatás stb ua. Mind tipusazonos. De ez Bubu fórum téma is.360+Mindenkit szeress,ne sokban bízz,Ne bánts senkit,ellenséged inkább féljen,Minthogy legyőzd,barátodat szívedre rejtsd,Szidjanak hallgatásért,ne beszédért.