- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
Hirdetés
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
-
Mobilarena
Subaru topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
Igen én is csak eddig jutottam.
De a viszkozitása is tök oké, 100 fokon 11-es ami még bőven ideális, a HTHS tartalma is jó a benzinesekhez (nem feleslegesen magas).
mod:
Petester: Nem gáz, csak van sokkal ideálisabb választás. Van itt olaj topik, oda érdemes benézni én is sokat tanultam az ott olvasottakból.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
carr
őstag
Nem csoda, ha olyan helyen kell használni a bubut, ahol nincsenek utak. Pl. Izland.
A 8.-i események után erősen érik bennem a gondolat, ha nincs változás az életminőségben mondjuk 1 éven belül, akkor kipucolom a családot izlandra.360+Mindenkit szeress,ne sokban bízz,Ne bánts senkit,ellenséged inkább féljen,Minthogy legyőzd,barátodat szívedre rejtsd,Szidjanak hallgatásért,ne beszédért.
-
Petester
senior tag
Semmi extra nincs a dologban, navi box Kínából berendel, régi navi kidob, új be és működik. Ez már itt van, csak rendesen be kell kötnöm, mert csak próbából raktam be. Most szedem szét a műszerfalat, hogy be tudjam húzni a tyúkbelet a monitorig, meg kidobhassam a dvd-s egységet. Úgy nézem, hogy kell majd egy kesztyűtartó polc egy nem navis modellből, hogy ne legyen luk a régi egység helyén.
(ó\_!_/ó)
-
blasko92
őstag
Lassan majd én is veszem Pécs felé az irányt Egy kis rokon látogatás, meg akkor nosztalgia kirándulás.
Más: már másodszor ragadt be a kézifék. Tegnap pár óra állás után. Szerencsére kisebb mozgatásra kiold. Nem tudom, a bowden lehet a rossz, vagy a dobfék rendszer. Azon most tárcsa cserekor nem láttam semmit.
-
mmcc02
tag
Nemrég olvastam ezt a cikket: Subaru Crosstrek XTI. Amennyi szerencsénk van, úgysem hozzák Európába. Már ha lesz egyáltalán.
Az enyémből az erő és a megfelelő hangszigetelés hiányzik (főleg, ha az ember pl egy Audihoz hasonlítja). Az erőnek jobban örvendenék
[ Szerkesztve ]
* Gondolkodom, tehát vagyok, ez a kérdés, válasszatok! Avagy röviden: Gondolkodom, tehát válasszatok! * Búbos páka *
-
Petester
senior tag
Jobb lett volna, ha repce virágzáskor járok arra, de így is jó volt. Végre egyedül voltam, így kihasználtam, hogy csavaroghatok.
Arra felfelé ritkán járunk, így még azt se tudtam, hogy van élet a benya kút mögött. Leginkább a 6-os út és Diósd irányába szoktunk mozogni.
(ó\_!_/ó)
-
Petester
senior tag
Nekem most csak kis revízióm volt, megoldottam itthon. Viszont a hűtő víz szintem nem kóser, csütörtökön reggel megyek a Seibikoba. Melegen kinyomja a vizet a tágulási tartályba. Teljesen kupakig... Lehet egy dugulás is, meg a "nemmondomkianevétmi", mert bevonzom. Mindenesetre víz tiszta, olaj tiszta, a víz meg ha kihűl, visszaáll normál szintre, nem tűnik úgy, hogy fogyna. Szóval bízok a kisebb bajban.
(ó\_!_/ó)
-
Petester
senior tag
Fakk, na ja... A Bogárral ilyen nincs, a fritzek még tudták a tutit, motorba vizet!? Hülyeség!
Viszont így már elgondolkodok a vezérlés cserén is, mert így megspórolom a munkadíjat. Megkapja a gyertya cserét is. De ezt nem így képzeltem el...
Qru: Igen, ők, nem tudok jobbat.
[ Szerkesztve ]
(ó\_!_/ó)
-
Petester
senior tag
A motortérben láttam a víznek a nyomát, ahogy a tágulási tartályból kitolta a vizet és a menetszél szétterítette. Fehér foltos volt a motor burkolat oldala is, meg a biztosíték vagy relé doboz, meg a környező csövek, vezetékek. Onnantól fogva figyeltem a szintet.
350-400e Ft körül állítólag megáll.Parci: Elvileg annyi, első tulajtól vettem, karbantartási számlákat megkaptam, meg néhány műszakis vizsgalap is volt a pakkban, amit kaptam, mindegyiken volt rögzített km, nincs okom kételkedni. Az utóbbi 5 évben a nő használta, akitől vettem, legtöbbször munkába járáshoz, napi összesen 20 km-re. Meg időnként a fia a hajtotta, hogy hogy nem tudom, de nem hiszem, hogy ő(k) okozták a bajt.
Nyírő úr azt mondta, hogy talán amiatt alakulhatott ki, mert egy hengerben az égés nem volt megfelelő és a nagyobb hő terhelés miatt vetemedhetett a hengerfej.Amúgy pont ma van 1 éve, hogy átvettem az autót, akkor 164012 km volt benne. 1 év alatt 24e km-t toltam bele.
(ó\_!_/ó)
-
HÁZIGAZDA
nekem papíron nem tetszett az rx, meg hát kinézetre most sem. én lepődtem meg a legjobban, amikor beleülve meg nagyon. a pisszoáros középrész nekem sem a kedvencem, de nem zavar, cserébe az ülések végre kényelmesek, az egészben jó volt ülni. az üléspozíció nekem bejött, de tudod, hogy én szeretem a magasan ülést (mondjuk az is igaz, hogy utazóautónak jobb egy alacsonyabb, nagyon fura az xtrail az outback után).
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
Qru
MODERÁTOR
Turbósoknál könnyű, csak megemeli a töltőnyomást és kész. Szívónál nemigen van mozgástér (kivéve a gyárilag butított verziókat). De ebből ez a legerősebb gyári verzió (EJ), ettől csak a legújabb verzió erősebb (FB), igaz az is csak jelképesen (+2 lóerő). Annak ellenére hogy majdnem 50 ccm-el nagyobb is a hengerűrtartalma lepkefing.
mod:
Parci: Nem hagyott nyugodni ez a BiFuel téma sikerült kikutatnom, hogy a gyárilag benzin-lpg-s verziók eleve más motorkódot is kaptak: EJ20F
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
HÁZIGAZDA
nem tudom, én is csak arra tudok hagyatkozni, amit mások mondanak. de mindenhol írják, hogy lomha. passz, nekem szerintem elég lenne, az xtrailt is elviselem, pedig az 4500 alatt meg sem mozdul
nekem sincs gondom a kocsimmal amúgy (kop-kop), és nem is éreztem semmi olyat eddig még, ami megijesztene. megy, teszi a dolgát. csak eddig azt hittem, ez az alap ennél a motornál is.
az allroad nekem is mindig tetszett, de abba aztán sosem mertem belevágni. meg azért remélem, hogy nem ezen a példányon gondolkodsz, a kereskedés is kerülendő emlékeim szerint, meg hát egy 300 ezret futott ódi bérlet a szopórollerre szvsz.
vip tagság: jogos, meglesz, most hozzuk vissza a fizetést meg mindent (apró, elsősorban) a saját rendszerbe, már teszteljük házon belül.
[ Szerkesztve ]
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
Petester
senior tag
Csak nagy teljesítményű kombikat kerestem, ami nem német prémium és ezen fennakadt a szemem, majd eljátszottam a gondolattal, hogy mi lenne, ha... Marad az OBK, most gatyába rázom és használjuk legalább 4-5 évig.
Az STI meg amúgy sem való napi használatra, családdal, ahhoz szűkös minden téren. Akkor már inkább egy Legacy GT (Svájcban sok van), amiben ugyan az a fekete listás 2,5-es blokk van.Qru:
De EU-n kívülről jönne, ezért vagyok bizonytalan, hogy miként mehet a honosítása egy átépített autónak.(ó\_!_/ó)
-
-
Petester
senior tag
Miért nem magad viszed vizsgára? A Riminyáki elején voltam legutóbb a PDF-fel, nem kellett várni és ott lehettem az autó mellett.
Carr: Nem mentem még, majd jövő hét hétfőn viszem. Addig azért csordogál még bele a km.
[ Szerkesztve ]
(ó\_!_/ó)
-
Petester
senior tag
Ha a fékhatással elégedett voltál, akkor a hűtés esetleges hiánya miatt elég lehet a lyuggatott, mart tárcsa, és akkor semmi átalakítás nem kell.
De ha átmérőben, nyeregben növelsz, akkor már kellhet a nagyobb főfékhenger és akár a nagyobb devander is a jobb rásegítés miatt?
A lyuggatott tárcsákat néztem, Zimmermann és Brembo-ban találtam az Unix áruházában.
Én a sima tárcsás Ate cuccokkal meg vagyok elégedve, bár a betét nagyon hamar koszol, amiatt vagyok csak bosszús néha.(ó\_!_/ó)
-
Qru
MODERÁTOR
Első körben EBC tárcsa (szvsz inkább USR mert az halkabb mit a TG) és hozzá egy zöld (650 fokig jó) vagy piros (750 fokig jó) betét elég előre hátra meg egy zöld. Szvsz a sárga felesleges (900 fokig jó). Ebbe a műszakin sem kötnek bele.
Ha ez nem elég akkor néznék csak ilyen STi szetteket hozzá de az már engedélyköteles dolog...outsiders: Bubira nekem 15,7k km-es átlag van (8.36), Kormira meg 29k km-es (7,98). Mind a kettő elég jó támpont már.
100-asból azért eszik többet mert jobban nyomod miközben keresed az erőtöbbletet.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
Új hozzászólás Aktív témák
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Ukrajnai háború
- Videó stream letöltése
- Gaming notebook topik
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Milyen videókártyát?
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- Xbox Series X|S
- Vicces képek
- További aktív témák...