- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
Hirdetés
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
-
Megjelenési dátumot kapott a Star Wars: Hunters
gp A tervek szerint június elején végre befut a teljes kiadás mobilokra/tabletekre és Nintendo Switch-re.
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
-
Mobilarena
Subaru topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
Az normális, a dsg is rántva vált olyankor a miénkben.
Jó hosszú az, nekem olyan 130-nál forog annyit kb.
Ismert kanyargós úton még egy sokkal erősebb autóval is tudtam tartani a lépést (Audi 3.0 TDI) persze aztán síkon lazán elment mellettem de kanyarokban ahol én már padlógázon gyorsítottam ki ő még azon izzadt, hogy az orrtolást vhogy leküzdje.
Telekre menet egy 1.6-os mx5 ment előttem a nyáron, na az pl meglepően jól mozgott a kanyarokban. Síkon persze megettem reggelire de a kanyargós részen nem tudtam volna elmenni mellette.
Parci: Ez ilyen műsor... Az enyém most lemosva pihizik a garázsban.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
HÁZIGAZDA
-
HÁZIGAZDA
-
Qru
MODERÁTOR
Csak a cvt váltósban van butított, ebben a manuálisban az van ami a többi manuálisban, viszkókuplungos differenciálzárral kiegészített központi differenciálmű. Az automatában meg elektronikus vezérlés osztja előre-hátra a nyomatékot.
A régi Forikkal meg az a baj, hogy a töréstesztje kb 0 csillagos (Imprezából és Foriból is csak az mk3 és az utániak számítanak biztonságosnak). Ha csak a külsőt nézem akkor az mk2 PFL jön be a legjobban. Azt a 2 literes turbóval (XT) be is vállalnám akár...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
HÁZIGAZDA
de hát találtál egy tök jót! vagy többet is vettél volna?
a tieddel és az enyémmel együtt egyébként legalább 4 tök jó vételről tudok, és ez csak az outback automatával. lega is volt egy rohadt jó(nak tűnő) stb. évi 1-2 jóra azért lehet számítani.
[ Szerkesztve ]
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
Qru
MODERÁTOR
-
Qru
MODERÁTOR
Ahh, köszi, ha hazaértem megnézem.
OBK azért vadorzóbb, előlem nem szoktak lehúzódni soha de lámpánál is rendszeresen bekóstolnak olyan autókkal, hogy csak fogom a fejem (ct200h, 1,4 tsi Rapid). Mivel semmi csicsa nincs sokan csak az 1,5-ös motort nézik ki belőle. Aztán jön a meglepi.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
Na megnéztem, finom hangja van és van benne pówer is.
mod:
Parci: Az a Levorg 8,5M-ért csak szerintem túlárazott?
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
Megjöttek a felnikupakok ebay-ről, meg persze az ajándék matrica is felkerült.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
HÁZIGAZDA
azzal a kocsival voltak gondok, fórumozott a gazdája, meg nem keresem már a nickjét, de a lényeg, hogy a kocsi nem-nem. igazából semmi mást sem csinált a fórumban, csak nyafogott, hogy megbízhatatlan gép, elromlik minden stb. ja, és megvette, majd két évre rá közölte, hogy túl erős ahhoz, hogy az asszony autópályázzon vele. haggyámá...
volt 2m ft-ért is gázosított 3.0r, ráadásul a fórumos gymkhana vagy hogyishíjják gázosította, 238e km-rel, az százszor jobb vétel volt, ha már.
de a legjobb vétel az enyém volt
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
Qru
MODERÁTOR
FWD igen, főleg ha erős. Nekem a Skodán (1.8 TSI) 2 év után a hátsók még bőven jók voltak az elsőre meg azt mondta a gumis, hogy azt ő már nem teszi fel (Conti PC).
Igen teljes szezont megyek a pacskerokkal de mivel nem napi használatban van nem megy bele olyan sok km.
#nincsbennetarcsi
-
HÁZIGAZDA
a subaru gépkönyv is ezt írja a helyzetjelző (parking light) cseréjére. nálam az az egyszerű, ahol benyúlok, kiveszem, berakom, kész. ha a fél autót el kell bontani előle, az nem egyszerű. amúgy itt is a jobb oldalon égett ki.
na mindegy, miután kezdésnek a légszűrőhöz vezető műanyagelem bepattintós rögzítőit eltörtem, végül inkább levittem egy helyi erőhöz, ahol mellesleg feltöltöttük a klímát (60 grammból lett 450 gramm , gyanús, hogy ezért fújt hülye hőmérsékleteket, szerintem soha nem töltötte ezt senki), meg kapott egy ózonos baciterrort a kocsi.
[ Szerkesztve ]
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
Qru
MODERÁTOR
Vadriasztó síp. Kb annyit ér mint halottnak a homlokcsók...
DOT szám mi a gumikon? Abból kiderül mikori gyártás.
Profilra nekem is jó volt még a Bridgestone Potenza gumi amivel vettem (3 éves volt) de már olyan kemény volt mint kb a tollradír. Szárazon ok volt de vízen nem tapadt úgy hogy le is cseréltem Michelin pacskerokra.mod:
Amúgy én is most rendeltem a Jazz-emre nyári gumit.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
HÁZIGAZDA
én abszolút a hazai piacból indultam ki. meg abból, hogy 3 milláért már mi-mindent lehet kapni. nem cserélném le semmire az outbacket, de azért ez is "csak" egy autó, van elég sok másik. és egy lexus ls, de akár honda legend sok szempontból más világ, más kaszt.
amúgy meg: turracher höhe - pilisvörösvári kistérség, 9,6 literes átlagfogyi (lécek a tetőn), mondjuk nem nyomtam neki, kivéve 4-5 s# típusú gyorsítást.
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
HÁZIGAZDA
14 liter városban, de az m0 nem város, érhető, ha sikerült levinni ilyen szépen. ha tényleg csak rövid, városi utakra használom, nálam vidáman kijön a 14 liter.
qru: jellemzően népszerűtlen vagyok a véleményemmel, de szerintem egy használt, prémium kocsinál a fogyasztás másodlagos. persze, ha 10+ évre veszed és évi 2-30e km-t mész, akkor nem, de ha mégsem mész olyan sokat, azt sem városban és a kocsit sem 10 évre veszed, akkor mégis mennyit költesz a többletfogyasztásra? érdemes kiszámolni, lehet, hogy kijön 1m ft mondjuk öt év alatt, na de közben pazar vas van alattad ÉS jó eséllyel a motorra stb. semmit sem kell költeni. azon felül, hogy olcsón kapod a gépet vételkor, mert senkinek sem kell, hiszen "sokat fogyaszt".
így lett lex ls-em tíz éve és outbackem most. tényleg szomjas cucc. de akárhányszor felordít a boxer, mindig arra jutok, hogy igyon csak, ha szomjas
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
Qru
MODERÁTOR
Jól választottál. Nálam kb ez volt szempont rendszer anno:
5m alatt, max 3 éves, megbízható, szívóbenzin, legalább 150 lóerő fwd vagy awd, férjen bele a család is és 10 alatt egyen.
Bár ennek némiképp ellent mond, hogy azért egy percig a Boxster is benne volt a kalapban. Amúgy ha lett volna G8 Civic 5 ajtós 2 literes motorral azt vettem volna de az 1,8-as nem volt elég erős így kiesett.#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
Nem igazán. Nekem egy rugót kellett volna megrendelni ebay-ről ami cca 1,5 dodó volt de többszöri kérésre sem rendélték meg. De értehtő csomó vesződség és mit kérhet érte tőled? Egy ezerst? Miközben fél óra alatt keres 8-at egy olajcserén?!
Végül robbantott ábra alapján ismerős hozta meg az USA-ból.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi