- Poco X6 Pro - ötös alá
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- iOS alkalmazások
- Yettel topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Telekom mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
it Egyre nagyobb probléma az AI hallucinálása – most az osztrák adatvédelmi hatóság veheti elő a ChatGPT miatt az OpenAI-t, alapvetően a GDPR megsértése miatt.
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
-
Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
ph A cég megoldása centralizált vezérelhetőséggel, masszív radiátorral és robusztus ventilátorokkal igyekszik vásárlásra csábítani.
-
Mobilarena
Subaru topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
HÁZIGAZDA
miután épp az ország egyik, ha nem a legnagyobb fórumát vezetem, 17 éve, ezért van fogalmam a témáról: öngólt lőnek ezzel. ha az a cél, hogy inkább legyenek kevesen, de azok csupa hardcore, akkor sikerült. ha fizetős taglétszámot akartak növelni, az 100%, hogy nem. pláne úgy, hogy erről még csak nem is kommunikáltak
a tali biztos jó volt.
viszont a hozzáállás, mathe szilárd eddigi kommentjei és úgy az egész nekem nem játszik.
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
HÁZIGAZDA
fun fact: valamikor ősrégen, az aktuális computexen találkoztunk egy magyar-amerikai sráccal, aki a bikemag alapítója volt. gondolom azóta már ötször változott minden, meg nem is olvastam soha (mostanában nézegettem, amikor levadásztam a cannondale rush cangámat az aprón), de mivel a ph másik alapítója, haverom nagy bringás, ők egész éjjel dumáltak
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
outsiders
aktív tag
Köszönöm, egy ÚR vagy Felszereltségben inkább csak közepes, mentek el ennél jobban felszereltek mostanában. Ennek is most vitték le az árát nemrég 2 milláról, árulták egy ideje, most lett szerintem elfogadható vétel Ezzel és egy Legacy kombival szemezek most perpill, az az Emil Freynél van meglehetősen olcsón, bevallottan foglalkozós állapotban. Jelentkezek ha lesz több infóm
Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
-
Qru
MODERÁTOR
Jah, Bögrével nyomtunk egy közös mosatást.
Tegnap a Cserhátban a szerpentinen megkergettem egy új Passatot. Aztán pár kanyar után lehúzódott rájött, hogy nem egy ligában focizunk. Nagyon szépen lehetett látni, hogy az orrnehéz mivolta miatt a nózijával esik le az ívről. Mondjuk síkterepen már elhúzott de hát egyenesben nem kunszt gyorsan menni...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
HÁZIGAZDA
akkor még csak nem is valami újdonsült outsider. hát, nem tudom, szerintem zsákutcába hajtottak. vagyis nem biztos, lehet, hogy annak a párszáz (?) tagnak akarnak imponálni (értsd: azokat akarják megvámolni ), oszt kész.
őszintén szólva ez az sti imprezás, keménykedős, betűztem neki a kanyarban aztán visszakettőt banda amúgy sem az én világom, számomra ugyanolyan hülyegyerekek, mint a golfgétéísek. ropira törik a verdát hamar, másokat veszélyeztetnek, aztán meg jár a pofájuk meg sajnálják egymás autóit. fail. az a baj, hogy ez a vonal az erősebb, a mezei lega, outback stb. kedvelők, akik értelmes és azért nem unalmas családi kocsit vesznek, meg a kisebbség.
[ Szerkesztve ]
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
HÁZIGAZDA
szóval meglépted. na, kíváncsi leszek, bár hogy van-e káros hatása, az kb. 10 év alatt derülne ki (én mondjuk ennyi ideig tervezem megtartani a kocsit... aztán meg olyan keveset ér majd, hogy azért ).
csábító tulajdonképpen, ugyanakkor én a napi rutint a dög lassú (fogyasztásoptimalizált) I módban tolom, és csak ha előzök, vagy hirtelenkedni támad kedvem, rakom át S-be vagy S#-ba. ez utóbbi viszont amúgy is olyan agresszív, amitől már így is félek
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
HÁZIGAZDA
én úgy tudom, aztán lehet, hogy ez urban legend, hogy az előző h6-os volt "alultervezve". azért a mi motorunkhoz találtak közel +40 lóerőt. de ha azt nézem, hogy az ls400-as 4 literes v8-asa is csak 285 lóerő volt, akkor sem az jön ki, hogy ez a 245 lóerő spórolós egy 3 literes motortól.
a váltónak biztos mindegy, a fékek már így is gyengécskék , tényleg kb. a motor lehet a kérdés.
tényleg, ilyenkor ezt át kell vezetni a forgalmiba? vagy ez ilyen láthatatlan ügy?
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
HÁZIGAZDA
-
Qru
MODERÁTOR
Nekem már elhullámosodott a két első tárcsa. Tudom minek fékezek annyit...
Amúgy szoknom kell nekem is a Passat után, hogy nincs agyonszervózva a fék de szépen fog. A tököli egész napos Subaru kulbbos vezetési tréningen is kapott a pofájára rendesen de bírta a strapát.
Parci: Az obk nem szíjjas? Bakker félre lettem informálva?!
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
HÁZIGAZDA
gondolom a vízpumpa a szűk keresztmetszet. mennyit bír vajon? mondjuk van még 50e km-em a 210 ezerig , de igazából nem cserélem, ha nem muszáj (a csörgésre igyekszem majd fülelni, gondolom van benne feszítőpatron, állítólag indítás után kell 5-10 mp-ig fülelni, mert akkor csörög, ha már laza a lánc és erőlködik a patron).
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
nagyúr
Nah, a srác meg is vette a kinézett autót németből, teljesen belé van szeretve, el is mentünk egy közös körre. A képen két 3.0R OBK-t rejtettünk el.
Parci: aszongya a kolléga, hogy neki, ha manuálban tiltásig forgatja, akkor néhány tiltás után elvált feljebb. Te tapasztaltál ilyesmi? Én egészen biztosan nem, pedig többször néztem.
[ Szerkesztve ]
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
carr
őstag
Ha normális a gyorsítás és nem bwaaaaa psst a hangja akkor lehet. Sokat jelent. Hogy hamar elvált. Plusz a gumikban nem 2.2 bar van hanem 3.5 pl....
Nalam az öreg 94es Isuzu 4.5 körül evett most hogy lejöttem Pécsre... Volt benne 50km Budapest, de végig pályán kívül jöttem. Régi 3-as, majd 6-os főút...360+Mindenkit szeress,ne sokban bízz,Ne bánts senkit,ellenséged inkább féljen,Minthogy legyőzd,barátodat szívedre rejtsd,Szidjanak hallgatásért,ne beszédért.
-
HÁZIGAZDA
jó kérdés, azt látom, hogy ki törölte, de nincs indoklás minden poszthoz. látszólag sok volt az off és azért, de tény, hogy nem teljesen konzekvens a törlés, mert van, ami benne maradt. elsőre passz
szerintem a duna autóhoz, az van a legközelebb hozzám
[ Szerkesztve ]
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
HÁZIGAZDA
annyira tényleg nem, de egyébként kb. egyetértek abban, hogy gyorsabbnak tűnik. ugye én egy 6,9 mp-es kocsiból ültem át és s#-ban nem érzem azt, hogy ez lassabb volna. főleg, mert s#-ban kifejezetten agresszív a váltó, amivel egyet kell váltani és mint írod, a kézis verzió meg 6,7.
biztos elijesztette volna a családapukákat a 6,7 mp az adatlapon
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
nagyúr
A régebbi 2500-asok egyébként kerülendők a hengerfalak vékonyítása miatt - ugye nem csak egy generációban van ilyen EJ25-ös moci, és később ezt javították.
Legacy 2.5-re is igaz ez? Gondolok itt a 2003-2006-os modellekre.
"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
Eugene Roe
őstag
https://en.wikipedia.org/wiki/Subaru_EJ_engine#EJ25D
Ahogy mondod, ez alapján a 251-essel volt baj, amivel 2003-ig szerelték az imprezákat, az általam kinézettet pedig az EJ255-össel szerelték. Kétlem, hogy ugyanazon a motorkódon lennének eltérő kiépítések, de persze ki tudja ehhez igencsak a fórumok mélyére kell bújni.
[ Szerkesztve ]
It'll hurt... a lot, but you'll be better - you say?!