- Ennyibe kerülnek a Huawei Pura modellek Európában
- Fotók, videók mobillal
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- iOS alkalmazások
- Egyre közelebb a Poco F6 startja
- iPhone topik
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Telekom mobilszolgáltatások
- Termékoldal buktatta le a Huawei Watch Fit 3-at
Hirdetés
-
A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
ph A vállalat többek között egy slim profilos léghűtővel, egy helytakarékos táppal és egy ITX-es házzal adott magáról életjelet.
-
VR játék lesz az Batman: Arkham Shadow (Meta Quest 3)
gp Egyelőre csak egy teaser trailert kaptunk a teljes leleplezésre a Summer Game Festen kerül sor.
-
Kapnak egy rakás reklámot a Roblox játékosai
it Videohirdetésekre készülhetnek ezentúl a virtuális világokban a Roblox játékosai.
-
Mobilarena
A Blizzard 2007. május 19-én a Blizzard Worldwide International keretein belül bejelentette, hogy fejlesztik minden idők egyik legsikeresebb RTS-ének folytatását, a StarCraft II-t. A játék alapjaihoz nem nyúltak, a második részben is három fajjal szállhatunk harcba: a rovarszerű zerg-gel, a kolonizáló földlakó terran-nal és a hi-tech űrlény protoss-szal. Rengeteg új egység mellett régi ismerősökkel is fogunk találkozni, a történet pedig a Brood War után veszi fel a fonalat.
Új hozzászólás Aktív témák
-
LinogeOW
aktív tag
Köszi még1× mindenkinek
-
Eyesis
őstag
szerintem jó, hogy nem egyforma egyéniségek játszanak pro szinten Idra is fel tudja dobni néha a napot Nem is arra emlékszel 2 hét múlva, hogy Idra-nak, hogy kenték el a száját, hanem, hogy győztes pozícióban rage quitolt vagy, hogy nem írt gg-t
Amúgy meg TERRAN POWA
Eyesis
-
_OldBoy_
tag
killerjohn,
Visszanéztem a tegnapi meccsünket, mikor eltűnt a sereged annak az oka egyszerűen az volt, hogy a void ray-ket dugdostad a bázis felett. Így mikor összecsaptunk csak a csapatod felével küzdöttem, mire meg odaértek segíteni, már késő volt.
---> http://silver2master.com/ <--- OldBoy #863
-
_OldBoy_
tag
válasz killerjohn #24904 üzenetére
elszívtad végül a cigit a meccs végén ?
---> http://silver2master.com/ <--- OldBoy #863
-
iSonic
addikt
válasz killerjohn #24906 üzenetére
cigi káros az egészségre..
-
holydragon
csendes tag
válasz killerjohn #24909 üzenetére
"csak napi 3-4-et szívok"
3-4 mit ? dobozt ?
---SC2: holy#164--- ---D3: holy#2141--- ---"Sweet Mother of Mercy"--- ---ASUS/N53JQ-ASUS/904HA-Samsung/SGS4---
-
h.adam.92
őstag
válasz killerjohn #24904 üzenetére
a halál káros az egészségre, valamint dohányzást okozhat...
-
Eagl3
veterán
válasz killerjohn #24909 üzenetére
Sőt, kifejezetten egészséges...
-
killerjohn
addikt
válasz holydragon #24910 üzenetére
szálat...
-
föccer
nagyúr
-
AlyArkhon
őstag
válasz föccer #24916 üzenetére
Azt a rézfánfütyülőjét ... akarok én is egy ilyet .. . hány emberes adag lehet ez ?
Kint Hollandoknál volt hogy mi is betekertünk fél g t néha 1 et is , de ezt hogy kéred ? "-kérek fél g-t , de nem sima g-t. hanem fél kg-t "
Sierra Leone sokat szenvedett népének és mindazoknak , akik hiszik , hogy a pokolban is élhetnek Angyalok. UI .: Diabló él !!
-
_OldBoy_
tag
Balance
General
Unit vision up ramps has been reduced by 1.
PROTOSS
Immortal
Attack range increased from 5 to 6.
Mothership
Acceleration increased from 0.3 to 1.375.
The Mothership’s Cloaking Field no longer cloaks all units instantaneously, but rather adds units to the cloak field over time (maximum of 25 per second). This should alleviate “Mothership Lag” issue when a Mothership comes online.
Stalker
Blink research time increased from 110 to 140.
Warp Prism
Shields increased from 40 to 100.
Terran
Barracks
Build time increased from 60 to 65.
Hellion
Infernal Pre-Igniter damage upgrade decreased from 10 to 5.
Raven
Seeker missile movement speed increased from 2.5 to 2.953.
ZERG
Infestor
Fungal Growth damage changed from 36 (+30% armored) to 30 (40 vs Armored).
Overseer
Morph cost decreased from 50/100 to 50/50.
Contaminate energy cost increased from 75 to 125.
Ultralisk
Build time decreased from 70 to 55.
Összességében nem rossz . Kíváncsi leszek milyen új taktikák jönnek elő a Mothership buff-al, ha pro szinten is használható egység lesz feldobja majd a közvetítéseket
Contaminate-et sajnálom, így is igen ritkán használt spell amit viszont én szeretek ZvZ-ben elsütni, így viszont Lair után jó darabig várni kell míg tudom használni. Lehet hogy valami roach timing attack-al van összefüggésben de sose hallottam hogy valaki problémázna rajta.
Az Ultrarisk viszont komoly, örökké tartott megépíteni ezeket a dögöket, így ZvZ-ZvP lategame inkább választom BL helyett őket.
[ Szerkesztve ]
---> http://silver2master.com/ <--- OldBoy #863
-
용 Bob
senior tag
válasz _OldBoy_ #24921 üzenetére
Nagyon fasza, megint terran nerf
Eagl3: +1
Heli nerf, egyetlen jól használható egység kb. Z ellen. Mutához miért nem nyúltak akkor??
[ Szerkesztve ]
MSI B350M mortar; R5 3600X; AC Liquid Freezer 240; MSI Gtx 1660ti ventus xs OC 6g ; Corsair LPX 16GB 3200@3200 / CL16; Phanteks enthoo pro m; Logitech G203 // Beyer Dynamic DT 770 Pro; Korg DS-DAC-100m
-
sith7
nagyúr
válasz _OldBoy_ #24921 üzenetére
Mothership
Acceleration increased from 0.3 to 1.375.
The Mothership’s Cloaking Field no longer cloaks all units instantaneously, but rather adds units to the cloak field over time (maximum of 25 per second). This should alleviate “Mothership Lag” issue when a Mothership comes online.ami annyit jelent, hogy ...
-
_OldBoy_
tag
Mutához miért nyúlnának?
---> http://silver2master.com/ <--- OldBoy #863
-
_OldBoy_
tag
Mothership
Acceleration increased from 0.3 to 1.375.
The Mothership’s Cloaking Field no longer cloaks all units instantaneously, but rather adds units to the cloak field over time (maximum of 25 per second). This should alleviate “Mothership Lag” issue when a Mothership comes online.
ami annyit jelent, hogy ...Az álcázó képessége nem azonnal kapcsol be minden egységre, hanem másodpercenként maximum 25 unitot tűntet el. Erre azért volt szükség, mert az azonnali bekapcsolás laggot okozott - bár ilyet aztán tényleg még sose láttam
A sebességét úgy tűnik nem változtatták (először azt hittem hogy azt növelték meg), viszont jobban gyorsul. Hát fogalmam sincs ez mennyit fog számítani
[ Szerkesztve ]
---> http://silver2master.com/ <--- OldBoy #863
-
rt06
veterán
nem lesz minden egyseg egybol cloak-olva a mothership kozeleben, hanem fokozatosan (masodpercenkent legfeljebb 25-osevel) kerulnek elrejtesre, igy remelhetoleg megszunik a "mothership lag" (gondolom ez olyasmi lehet, hogy mikor sok egyseg folott hirtelen megjelenik a frissen elkeszult mothership, a mass cloak miatt akadozott a jatek)
_OldBoy: a gyorsulasan gyorsitottak, vagyis a vegsebessege nem valtozott, csak ezentul nem ugy fog megindulni, mint egy ket hete doglott lajhar
[ Szerkesztve ]
Politikailag korrekt, valamint munkahely- és gyermekbarát aláírás, amiben egyáltalán nincsen p*na.
-
_OldBoy_
tag
válasz föccer #24928 üzenetére
Tényleg nem de elhiszem ha mondjátok Viszont rájöttem hogy miért nerfelték a contaminate-et: az olcsóbb overseer-el könnyen lehetne mass contaminate-elni, így simán lehetne olyan ZvP taktika amikor lair-re rushol a Z, aztán megállítja a protoss gyártását és átsétál roach-okkal.
rt06, igen közbe rájöttem Hát így nem tudom mennyivel lesz használhatóbb bár legutóbbi TL Attackban White-Ra azért megmutatta mekkora poén az ellenfél bázisa fölött mass recall-al bewarpolni a csapatot majd leforcefieldezni a saját rámpájukat.
[ Szerkesztve ]
---> http://silver2master.com/ <--- OldBoy #863
-
oxox
addikt
kerdes:
nem vagyok nagy mothership felhasznalo...bar mostanaban szoktatom magam ra (bar fokent gw unitokkal jatszok)
A teleportalo kepesseget nem nagyon hasznaltam eddig, de akkor a patch azt jelenti, hogyha alaportalok 40 egyseget akkor 15-re tamadhat az ellenfel?
nem hiszem, hogy gyakran fog velem megesni, de az elmeleti resze erdekelne...vagy ez csak akkor van mikor a probe-okat dugdossa el amint kesz van?
Ki gépen száll fölébe.... SC2 nick: oxox character code: 698...dio3/ow: oxox#1525 + #21838
-
rt06
veterán
igen, ha berantasz 40 egyseget, az elso asodpercben amig ott vagy, 15 sebezheto beluluk
ha 60-at rantasz be, az elso masodpercben 35, a masodikban 10 sebezheto
_OldBoy_: nem surun hasznaltam mothership-et, de a legnagyobb probela imho az volt vele, hogy tetulassan indul meg
mire eleri az uzemi sebesseget, a sereg a fel palyan atert
pedig a vegsebessege nem rossz (bar a stalkerhez kepest lemarad, de akkor sem fel kepernyovel egybol az indulasnal)Politikailag korrekt, valamint munkahely- és gyermekbarát aláírás, amiben egyáltalán nincsen p*na.
-
Pöttön
őstag
Sziasztok!
(Előreis bocs a láma kérdésért ) a blizzard mod pájákat hogy lehet betölteni?A sport a legjobb kikapcsolódás...
-
rt06
veterán
válasz Pöttön #24936 üzenetére
milyen palyakra gondolsz? aiur chef, left2die, starjeweled?
amennyiben ezeket szeretned megnezni, ugy custom game-kent keresd oket
vagy inditasz egy uj custom game-et, s a keresot hasznalva eloszeded a palyakat, vagy csatlakozol mar meglevo custom game-hez (itt nem tudom, van-e ra szuro, ritkan hasznalom ezt az opciot)ha valami kulso mod-od vagy palyad van, akkor annak mikentjet itt es itt leirtam
sith7: mi faj?
[ Szerkesztve ]
Politikailag korrekt, valamint munkahely- és gyermekbarát aláírás, amiben egyáltalán nincsen p*na.
-
iSonic
addikt
hát ez a patch kicsit falsch...
1. minek nerfelik a barrack build time-ot? azért mert még egy-két ember bunker rushhol.. azt is simán lehet védeni, csak oda kell figyelni..
2. megértem a hellion nerfet, mert sok síros, aki nem tudta feldolgozni, hogy nem kell kihúzni a mineralból a harvester-t, mert akkor kárt okoz magának.. le kellett volna venni 7-re és akkor nem lenne ebből sem wine-n.. mert most lesz...
3. de legalább a reaven-t buffolták.. ezaz az egyetlen olyan képességét, amit azért valjunk be öszintén nem sokszor használunk, de ha használunk akkor azt is TvT-ben... OJEE...
4. immortal plusz range okés, mivel az 1 base pushok és a kiexpelés utánni sok roach támadást nem volt könnyű fogni.. (1 probe elküldése talán ebben segithet..)
5. stalker blink research nerf miatt, meg megint miből áll majd a PvP? 4gw vs 4gw
6. na amit nem értek az a warp prism plus shiled.. MINEK? whitera bizonyitja be a legjobban, hogy a WP, milyen hasznosan lehet használni, csak jó helyen kell kinyitni... terrannak is olyan helyen kell droppolnia amit nem lát az ellenfél, mert az úgy meglepetés.. de nembaj, mostmár beszállhat a mineral közepére és oda warpolhat.. picit túzásnak érzem, de ez van blizz ezt fogja csinálni.. megértem..
7. fungal nerf.. egyrészt megérem, másrészt nem.. egyrészt örülök, mert legalább a mass mech seregembe lévő hellionok nem pusztulnak el 3 sec alatt.. viszont lehet, hogy a protoss így most picit előnybe juthat..
8. overseer buff, gondolom a banshee harassok kivédése miatt, meg azért, hogy a zerg tudjon felfedezni.. (egy tanács.. TL-en szépen leírták a zerg felfedzést.. két overlord elküldése és beivtele a basere,, biztos felfedezés siker..), de legalább a DT kivédése könnyebb és olcsóbb lesz..
9. ultralisk mondjuk tényleg nagyon lassan jött ki és végre akkor ultrát is fogok kapni a z-től yess..Összefoglalva nem rossz ez a patch, csak még mindig egy dolgot nem értek az egészbe a barrack nerfet és a warp prism buffot, ha ezek nem lennének azt mondanám mindenki számára korrekt ez a patch..
[ Szerkesztve ]
-
Alg
veterán
válasz _OldBoy_ #24921 üzenetére
Végre lehet ultrával is resupply-t tolni és megfogni az ellentámadást
Hellion, infestor, blink nerf OK, overseer olcsósítás nem ártott az ovi speed drágítás után. Papírrepülő kicsit erősebb lett, és az immortalt is hozzáigazították a roach +1 range-hez.
Jól sikerült patch
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
whatever
aktív tag
-
AlyArkhon
őstag
válasz killerjohn #24945 üzenetére
próbálok mindig óvatos lenni . Végre megkaptam a kihívót hétvégén go németbe , onnan meg ahova megyünk 200 km Hollandia gl hf ....
[ Szerkesztve ]
Sierra Leone sokat szenvedett népének és mindazoknak , akik hiszik , hogy a pokolban is élhetnek Angyalok. UI .: Diabló él !!
-
h.adam.92
őstag
válasz killerjohn #24948 üzenetére
ja viccelek
-
_OldBoy_
tag
Pár érdekesség még:
- Repeated control group and selection commands will no longer count as unique actions for APM calculation purposes.
- Attack upgrades are now retained by units controlled by Neural Parasite.
- Fixed an issue where Drone attacks could be more easily dodged than SCV or Probes.
---> http://silver2master.com/ <--- OldBoy #863
Új hozzászólás Aktív témák
- Kolondrum: BBM Enterprise - End-Of-Life-Notice - 2024.11.01
- Ukrajnai háború
- Ennyibe kerülnek a Huawei Pura modellek Európában
- Kerékpársportok
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- Fotók, videók mobillal
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Autós topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Politika
- További aktív témák...