- Milyen okostelefont vegyek?
- Véroxigénszintet is mér a Honor Band 5
- iPhone topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- A Play Áruházban is fellelhető a legjobb Samsung segédalkalmazás
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Mobil flották
Hirdetés
-
Az Apple megszerezné a klubvilágbajnokság közvetítési jogait
ph A vállalat ezért irgalmatlan pénzt fizetne a FIFA-nak, és ezzel rajzolná át az online streaming platformok háborújában a frontvonalakat.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
ma Részletes anyag került fel az internetre a Sony idei középkategóriás telefonjáról, három helyett két hátlapi kamera várható.
-
Mobilarena
A Blizzard 2007. május 19-én a Blizzard Worldwide International keretein belül bejelentette, hogy fejlesztik minden idők egyik legsikeresebb RTS-ének folytatását, a StarCraft II-t. A játék alapjaihoz nem nyúltak, a második részben is három fajjal szállhatunk harcba: a rovarszerű zerg-gel, a kolonizáló földlakó terran-nal és a hi-tech űrlény protoss-szal. Rengeteg új egység mellett régi ismerősökkel is fogunk találkozni, a történet pedig a Brood War után veszi fel a fonalat.
Új hozzászólás Aktív témák
-
sith7
nagyúr
válasz holydragon #11482 üzenetére
ok
11484
Szűk több helyenAhogy azt látom már Alg is leírta ... ... lassú voltam
[ Szerkesztve ]
-
sith7
nagyúr
válasz holydragon #12092 üzenetére
Mire mi észbekaptunk már mass roach + mass hydra volt, meg a bejáratnál 3 sunken colony /vagy mi .. az a bökködős akármi/
Hát az volt , undorító, az biztoshajsza
"hiába veszek vissza mindent, akkor is jelen van a dolog".Sőt ha visszaveszem 1680 * 1050 - ben még jobban laggol, akad, még 1v1 - ben is, gép ellen
A legjobban azért zavar a dolog, mert nem tudok stromozni a lagg miatt, és mire ledobjom, arra vagy nincs ott, vagy a társam van ott
-
föccer
nagyúr
válasz holydragon #12150 üzenetére
Az a baj, hogy a corruptorok nagyon szedik a carriereket. A P-nél viszont nagyon sok csak földi egység van a very hard a.i. ben, amik eleve halottak a cerrierek ellen.
:I
üdv, föccer
Építésztechnikus. Építőmérnök.
-
föccer
nagyúr
válasz holydragon #12150 üzenetére
No, igaz még melóban, de már annyira agyilag zokni vagyok, hogy muszáj egy kicsit mással foglakozni
Na szóval, most már rendesen elolvasva a hozzászólást:
így utólag sry a wall of text-ért
Az 1.1.2 peccs óta (vagy 1.1.1 már nem is tudom) sokkal durvábbak az insane és a very hard a.i.-k. Gyakorlatilag a bázisára nem lehet bépíteni, mert az scv-kkel azonnal támad. Ha cheese játékot akarsz ellene, akkor azt csakis úgy tudod megkezdeni, ha a bázisán kyvülről indítod. Ezzel meg ugye az a baj, hogy 1v1-ben ég nem gond, 1v2-ben még elmegy. De az 1v3-at már csak brutális szenvedéssel tudtam cannon rush-al nyerni (azért az insan 1v2 sem volt sétagalopp. Ha jól emlékszem 16 perc masszív cannonozással tudtam megfogni). Viszont az 1v4-ben lehetettlen ilyen taktikával nyerni. Egész egyszerűen amire lehozod a 4.-5. cannont, addogra akkora massolást kapsz, hogy még 15 cannon se biztos hogy fogná... Gyakorlatilag csak 1 ellent lehetett kiiktatni a 4-ből. Esetleg 2-őt, ha nagyon magasra tech-el a maradék kettő. De akkor jött vagy 5-6 voidray, meg tonnányi satlker, és onnantól vége. Mindez persze csakis a megatron pályán, ahol a legközelebb vannak egymáshoz az ellenfelek. A másik taktika ugye a szigetre reptetős, amit terrannal a leginkább kézenfekvőbb. Próbáltam mass BC-t, ami hát finoman fogalmazva gyors kudarcba fulladt. Z ellen a corruptor hihetetlen gyorsan pusztÍtja a corruption +20%a miatt. A P a szintén szedi a stalker+void combóval. A Terran meg vikingel szedi ki. Próbáltam mass bansheet, amivel egész szép eredményt értem el. Majdnem össze is jött P ellen, de sajnos túl sok bansheet vesztettem, és az utolsó 2-3 bázisára nem maradt gázom. Viszont olvastam valamelyik fürumon, hogy valaki a lent is említett fast dropp build-et csinálta P-vel, és uitána ment mass carrier-re. No, gondoltam megpróbálom, és másodjára sikerült. Ugyanis van egy olyan szépsége a carriernek, hogy az interceptorok külön támadhatóak. És az a.i. úgy rangsorolja a célpontokat, hogy elösször azokat lövi, ami kárt tud benne tenni. Jelen esetben az interceptor kárt tudott benne tenni, míg a carrier ne. Innentől kezdve alig fogyott 1-2 carrier, miközben én kifókusáltam a mothershippeket, meg a carriereket, voidray-eket. A földi sereget meg rábíztam az attack move-ra Mondhatni easy race. Egészen addig, amíg fel nem programozzák az a.i.-nek, hogy ne az interceptorokat támadja, hanem a carriereket. Akkor tényleg nem tudom, hogy mivel lehet majd megfogni őket 1v4-ben. Szerencsére nekem már megvan az összes outmach-em
No, nagyából ennyi a teljes története az 1vs4 very hard a.i. archivment-nek.
üdv, föccer
Építésztechnikus. Építőmérnök.
-
föccer
nagyúr
válasz holydragon #12444 üzenetére
Ha használod a gyorsbillentyűket, akkor 50-60-as apm-mel simán tudod tartani a harass+egységek termelése című játékot. A építkezéshez meg minenkinek vissza kell mennie a bázishoz, de billentyűzettel az is megvan gyosan és a shift mineral parancsal simán vissza tudod küldeni a parasztot gyártásba, így azt sem kell észben tartani. Ha az összes CCt rajtatartod egy gyorsbillentyűn, akkor a mulékat is pillanat alatt le tudod hívni, a fejelsztések kiadása meg nem kíván tól nagy apm-et. És persze az egész alapja a jó egységkijeölés, és a gyorsbillentyűk ismerte, használta.
Mistixx: a skype nem is azért kell, hogy megtaláljátok egymést, és megbeszéljétek, hogy "no, akkor indulhat a játék", hanem ahhoz, hogy játék közben folyamatosan tudjatok kommunikálni anélkül, hogy gépelni kellene a chat-be.
üdv, föccer
Építésztechnikus. Építőmérnök.
-
WayneGace
őstag
válasz holydragon #12444 üzenetére
Igazad van, de amit írsz az már játékosok tudása közötti különbség. Vagy nem is tudja mit kellene csinálnia vagy tudja, de megvalósítani már nem.
BestSecret invitációt privátban adok.
-
föccer
nagyúr
válasz holydragon #13263 üzenetére
Köszi. Elég keményre sikeredett ez a taktika. No, és is megpróbálom ezt a beépítős taktikát. Gondolkodtam már valami hasonlón, csak attól tartottam, hogy felmennek az elején az artifacthezz, és szétütik. De ezek szerint itt is elég hülye az a.i. ahhoz, hogy nem az objektívára menjen
üdv, föccer
Építésztechnikus. Építőmérnök.
-
föccer
nagyúr
válasz holydragon #13318 üzenetére
Nem kezdtem új kampányba, hanem a hardon végigvitt játékon csinálom a brutalokat is. Így marad az a sorrend, és azok a fejlesztések, amik a hard játék alatt voltak. És mivel abban kb mindent megszereztem, és kifejlesztettem, így nagy bajom már nem lesz
Sith7
Üdv, föccer
Építésztechnikus. Építőmérnök.
-
oxox
addikt
válasz holydragon #13472 üzenetére
Ling ellen meg csak stalker kell !
mivan?????
eszedbe ne jusson....zea kell ling ellen.Ki gépen száll fölébe.... SC2 nick: oxox character code: 698...dio3/ow: oxox#1525 + #21838
-
föccer
nagyúr
válasz holydragon #13826 üzenetére
Engine of destruction. Egyszer próbáltam eddig. Lehet, ha nagyon nekigyürkőzök, akkor menni fog.. A másik az az utter of darkness lesz. Ezt még nem próbáltam brutálon, de eléggé kemény volt hardon is. Majd meglátjuk. A nem tudom, hogy össze jön-e pálya az meg a char-os pusztítsuk el a nydus-okat pálya. A végéig eljutni nem probléma, csak a királynőt kicsinálni gázos. Sajnos nem tudok előtte megmenteni annyi marint, hogy feltimpelve viszonylag gyorsan végezhessek vele, és a kikelt mondszterekke.
De majd nekifekszem még párszor...
üdv, föccer
mod: Sittes: Nem, nem most a PH! addikt jön
üdv, föccer
[ Szerkesztve ]
Építésztechnikus. Építőmérnök.
-
_OldBoy_
tag
válasz holydragon #24254 üzenetére
Így van, itt a TL topik ahol bővebben leírják a részleteket. A lényeg hogy ez nem nyitás, hanem egy mid-late game harass taktika, amit nem egyszerű megcsinálni mert jó mikró kell hozzá. Ahogy beindul a drop már az első sentry-vel csapatni kell az FF-eket nem szabad megvárni míg lerakja mind a négyet.
---> http://silver2master.com/ <--- OldBoy #863
-
killerjohn
addikt
válasz holydragon #24910 üzenetére
szálat...
-
kovsol
titán
válasz holydragon #28150 üzenetére
nekem is ez van épp, mindenből újra kell plecmentelnem, szerintem mindet 0-5 el fogom kezdeni direkt
May the Force be with you!
-
oxox
addikt
válasz holydragon #28150 üzenetére
Ki gépen száll fölébe.... SC2 nick: oxox character code: 698...dio3/ow: oxox#1525 + #21838
-
Formaster
addikt
válasz holydragon #32006 üzenetére
Van mit csiszolni, tele lett buggal. Ismerősömnek egy lezárt goldos seasonjét átírta silverre. Nem keverhette volna össze, mert összesen 1x placementelt, akkor goldos lett, se előtte, se azota nem játszott és ezt mindig goldként könyvelte a carrierbe.
Ennek ellenére most azt írja neki carreer-be, hogy jelen szezonban platinásnak tartja.
(#32007) zuzu000: Ezt 1v1-re írja, jelenleg bronz vagyok, platinást még nem kaptam ladderen, most csak silvereket ad. Igaz itt durva a win rate-em. 33 game-ből 24-et nyertem ebben a szezonban.
[ Szerkesztve ]
-
Winner_hun
félisten
válasz holydragon #32292 üzenetére
Kíváncsi vagyok fogok-e kapni. Nem túl gyakran de ez miatt indítottam el néha, valahogy éreztem hogy akik elvannak vele azok közül jöhetnek ki első körben a bétások.
[ Szerkesztve ]
► "Kicsit olyan webcaritas" ◄ ヅ
-
Eyesis
őstag
válasz holydragon #33729 üzenetére
Nektek tetszik a játék? Élevztek vele játszani? Szerettetek a BW-vel játszani? Szoktatok versenyeket nézni? Miért sajnáljátok ha mondjuk profitál is belőle valaki? Én piszkosul nem sajnálom a pénz a Blizzardtól, elővételben fogom a HotSot is megvenni, a WOW engem kicsit sem fogott meg.
Eyesis
-
Eyesis
őstag
válasz holydragon #33734 üzenetére
Nekem amúgy továbbra is az a véleményem, hogy az interneten kereszül játszható játékok legyenek ingyenesek, és havi, évi díjat kelljen értük fizetni... Nem nem tizen huszon ezrekre gondoltam, hanem mondjuk évi 5ezer FT sc2-re, szerintem korrekt, és többen tolnák...
Na de nyugalom, csak hangosan gondolkozunk, a blizz szerintem nem tervezi az árazásának módosítását sc2vel kapcsolatban
nekem a d3 is tetszett...Eyesis
-
föccer
nagyúr
válasz holydragon #33795 üzenetére
A WoL megjelenése előtt kiszivárgott pletykák arról meséltek, hogy 1,5 éves ütemekben szerették volna kiadni a kiegészítőket. Lassan 2,5 éve, hogy a WoL megjelent. Majdnem 3 év lesz a két kieg között.
No mindegy, majd ideér egyszer, azért nagyon nem kaptam a szívemhez.
üdv, föccer
Építésztechnikus. Építőmérnök.
-
rt06
veterán
válasz holydragon #33804 üzenetére
szerintem nincs olyan jatekos, aki ezen meg meglepodik, hacsak nem tegnap kezdte az ipart az illeto
Politikailag korrekt, valamint munkahely- és gyermekbarát aláírás, amiben egyáltalán nincsen p*na.
-
JNashville
senior tag
-
Eyesis
őstag
válasz holydragon #39756 üzenetére
az a vicc, hogy a zergnek még akkor sem loss a 60-80 drone utáni nem békénhagyás
Eyesis
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest