- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- Android szakmai topik
- Mobil flották
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- GoodSpeed: ASUS ROG STRIX B650E-F GAMING WIFI - Memory Context Restory (MCR)
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
Hirdetés
-
Lunar Lander Beyond teszt
gp Nagyon sok évtizeddel az eredeti Lunar Lander megjelenése óta ismét ezen a címen jelent meg Atari logóval egy játék. Vajon mennyit javult a játékdesign a hetvenes évek óta?
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
ma Részletes képek, specifikációk és euróban megadott ár is van a legendás modell újraélesztett verziójához.
-
Mobilarena
A Blizzard 2007. május 19-én a Blizzard Worldwide International keretein belül bejelentette, hogy fejlesztik minden idők egyik legsikeresebb RTS-ének folytatását, a StarCraft II-t. A játék alapjaihoz nem nyúltak, a második részben is három fajjal szállhatunk harcba: a rovarszerű zerg-gel, a kolonizáló földlakó terran-nal és a hi-tech űrlény protoss-szal. Rengeteg új egység mellett régi ismerősökkel is fogunk találkozni, a történet pedig a Brood War után veszi fel a fonalat.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mister_X
nagyúr
Végigvittem a Heart of the Swarm kampányt, rég élveztem ennyire játékot. Tegnap előtt kezdtem el, talán 2-3 küldetést megcsináltam (a fagyos bolygón az első küldetést), tegnap este leültem folytatni és úgy reggel fél nyolckor dőltem hátra elégedetten a credits előtt. Persze ma egyetem, a székek kényelmetlenek, aplusz szemináriumon eleve nem illik aludni, na majd túlélem.
Felderítésre tippeket, hogy mit érdemes nézni, mikor kell menni és mi minek a jele, elfogadok.
"Most kell szerénynek lenni, mert most van mire." --- "All dreams eventually disappear when the dreamers wake."
-
oxox
addikt
válasz Mister_X #45996 üzenetére
Ave
-scout..9probe-nal raksz pylont (addig nem hasznalsz chronot sem), 9-nel pylo es elmesz scoutolni.
gyemant ligaig maradhatsz ennel standard....es ami mondjuk platinaig fontos, zarj mindig!
scout miert fontos akkor? csak...latod a korai poolt, latod a forge-t (ha pl. cannon rush jon), latod a sok bunkert, vagy, hogy reaperre megy-e (korulbelul azonos idoben rakjak a gaz szedot, es a barakkot is)
ha a pool mar kesz, vagy majdnem kesz, erdemes lerakni egy forge-t, ha kesz a forge, vagy majdnem kesz, azonnal nezz korbe a bazisodon, es ha probalkozik pl. lent, akkor forge-t erdemes lerakni, ill. leszedni a pylont probe-okkal, ill. mikroval megolni a probe-t....ha nem latsz barakkot (proxy-zza), gatewayt/es forge-ot sem a bazisan, akkor celszeru forge-t rakni, mert proxy rush jon.....en meg teamgame-ben is szoktam forge-t rakni, ha veszelyesnek tunik a helyzet...
miert kell zarni? mert ha a speedlingek berohannak pikk-pakk lezabaljak a szedoket, mig egy zeaval akkora irtast csinalsz, hogy massolhatja tovabb...ill. ha elhullik a zea, akkor epulettel zarsz amig mondjuk egy sentry-t le nem hozol....fyi 3-4 sentryvel egyes feljarot barmeddig zarva tudsz tartani.
-mi mit counterel...eleg jol leirtak...ami fontos terran ellen celszeru colo, es ht techet is csinalni...az a baj, hogy mmm jopar vikingel pillanatok alatt eltakaritja a coloidat, es onnan megzabal az mmm...scouthoz visszakanyarodva....en ugy szoktam, hogy tossnal megyek egy kort...gateway van..kijovok, vagy bent megprobalom eldugni....es mikor kesz a core-om, akkor megnezem mire techel, altalaban stargate-el nyitok toss ellen....expelni meg akkor szoktam mikor kesz a stargate, es hozok egy oracle-t, vagy phonixet utana....de ha pl twilight-ot rakott le, akkor imora megyek, mert vagy dt-re megy (obs), vagy blink stalkerre....imo meg zabalja a stalkereket.
[ Szerkesztve ]
Ki gépen száll fölébe.... SC2 nick: oxox character code: 698...dio3/ow: oxox#1525 + #21838
-
oxox
addikt
azt hiszem a ladderen valtoztattak...silverbe sorolt (gondolom inaktivitas miatt, mert negyet hoztam otbol), de 100apm alatti ellenfelet nem nagyon ad (ill. majd mind platina, dia, master volt korabban)
de pozitivumom is volt....egy 2v2-ben, ami kb 30perces volt 150+ apm-et produkaltam zergel...kikaptunk vegul (csapattars bronz volt), de ez az apm ilyen hosszu meccsen jol esett a lelkemnek (foleg, hogy az epm-em altalaban 5-20-al marad el az apm-emtol altalaban)
Ki gépen száll fölébe.... SC2 nick: oxox character code: 698...dio3/ow: oxox#1525 + #21838
-
adrian360
őstag
válasz Mister_X #46005 üzenetére
apm : actions per minute, vagyis a percenkénti műveletek száma. leegyszerűsítve hányszor klikkelsz és nyomsz le billentyűt egy perc alatt.
az epm, azaz effektív apm, vagyis hogy a sok műveletből mi volt a valós, hasznos. pl egymásután sorra kijelölöd az egységeket, de nem csinálsz velük semmit, akkor az apm nő de az epm nem -
Ghoosty
őstag
Nekem hosszú meccseken mindig több volt az APM-em, mint a rövideken. Főleg azért, mert az elején én nem kattintgatok össze vissza, így az első pár egység megjelenéséig kb 0, mert ugye nem nagyon van mit csinálni.
Zergnél alapból másfél kétszer akkora APM-et csinálok, mert ott mindig van dolog, ha más nem creep terjesztés, meg az egységgyártás is ott van, rátenyerelek a gombra és legyárt egy millió zerget 1 másodperc alatt, tehát az apm felugrik az egekbe. -
BeLucZ
addikt
válasz Ghoosty #46007 üzenetére
ez az apm téma amúgy olyan vicces, nemrégiben elvertem egy srácot és utána fél óráig sírt meg osztotta az észt, hogy neki sokkal több apme volt és hogy tudtam mégis nyerni?
nem győztem neki elmagyarázni, hogy önmagában nem sokat ér, ha szarul derít meg rossz unitkompozíciót használ. ahol kell, ahol szükséges ott elég sok az apm-em, pl csatában mikor mikrózok.
nekem nincs szükségem arra, hogy meccs elején szanaszét verjem a billentyűzetet -
oxox
addikt
válasz BeLucZ #46008 üzenetére
reszben igazad van.
igazad van abban, hogy az apm onmagaban keves, foleg ha az epm alacsony kozben, es hulyeseget csinalnak vele....ahogy nezem nekem a 90%+ os aranyom a ketto kozott nagyon magas ertek, masokhoz kepest...foleg, hogy az elejen spam-elek...tobben csak spammelnek. ill. igazad van, hogy lehet 300-is az epm-em ha linget hozok void ellen ...most tulajdonkeppen ketszer irtam le a ket dolgot
..en is szoktam kikapni 70-80-as apm-es emberkektol (leginkabb ha terrannal vagyok...nem erzem a fajt), zergel de foleg tossal, azert a 70-80apm-es ellenfel nekem mar nem megerolteto...meg ha neha hulyeseget is csinalok a mikro kompenzalamiben szerintem nincs igazad az elejen levo spam-eles....ezt a prok sem veletlenul csinaljak, es en is marhasagnak tartottam a szintunkon, pedig nem az....sokkal jobban raall az ujjam a kesobbi jatekban a gyors klikkelesre (kvazi bemelegitem magam, es nem csak a kezem/ujjam)...van, hogy az elso percben 250+ al tolom, majd ez az 5.-ik percre beall 90-110 korulire, amit szoktam is tartani akar 30-40percig is, ill. ha nagy a csihi-puhi, akkor felmegy 120+ -ra (az emlitett 90%-os epm-el)...ez a 150+ ezert is volt szamomra tetszetos (plane, hogy tossal porog fol az apm-em a legjobban az elejen, ezt meg zergel hoztam...nekem is zergel a legtobb...tegnap volt egy 2v2 ahol 700-nal tobb unitot morfoltam )
[ Szerkesztve ]
Ki gépen száll fölébe.... SC2 nick: oxox character code: 698...dio3/ow: oxox#1525 + #21838
-
Ghoosty
őstag
Én értem a játék elején történő spammelést, nem is vonom kétségbe a jelentőségét. De én játszani szeretek, kikapcsolódni. Ha már feszülten készülök az elején, hogy jól menjen, az már számomra nem játék, hanem valami más. Persze néha ilyen is kell és ezért mikor még sokat játszottam, jelentkeztem PH-s versenyekre is. Annak is megvan a maga hangulata.
-
oxox
addikt
válasz Ghoosty #46010 üzenetére
hat nekem az 1v1 mindig izgulos...annyira nem mint regen, de izgulok....a teamgame DPetivel magas ligaban szinten tud izgulos lenni, de random csapatban egyaltalan nem idegeskedek
Ki gépen száll fölébe.... SC2 nick: oxox character code: 698...dio3/ow: oxox#1525 + #21838
-
oxox
addikt
válasz DarthPeeter #46012 üzenetére
sry tegnap megmutattam az uj verdat az asszony unokabatyanak, es ott ragadtunk (10utan ertunk haza)
Ki gépen száll fölébe.... SC2 nick: oxox character code: 698...dio3/ow: oxox#1525 + #21838
-
JSaN
addikt
Udv
Mar nyilt let a legacy of void beta? Mertr megjelent az accountomban, csak nem tudom mukodik is e? Mert akkor foloslegessen nem toltom le.Steam profile: https://steamcommunity.com/id/1106198411061984/
-
JSaN
addikt
válasz Eyesis #46021 üzenetére
ÁÁ szerintem biztos meg jopar mas magyarnak is van, csak nem ide jarnak. Fel raktam mentem par kort, de elkentek a szamat, mivel mar vagy 2 eve nem multizok. Csak a kampany meg a twitch bajnoksagok nezese megy, ettol fuggetlenul 0 napos vetel lesz CE-ben. (amugy diablo 3 megy intenziven)
Furcsa hogy keves a mineral es kenyszerit a terjeszkedesre, minnel elobb fel tudsz techelni es menni hogy a fightra helyezodjon a hangsuly. Ez nekem nem megy, es nem is fogom eroltetni, nezni inkabb szeretem.Ha lehetne szivessen at passzolnam a betat neked, mert en nagyon ezt nem fogom kihasznalni.
Kovsol: En eddig mindig kaptam alfa/beta elerest (wow-ok kivetelevel) bar asszem a dio3 korai betaert kuzdenem kellett, ott bekellett vetnem az ovis paint tudasom hogy megszerezzem anno.
Steam profile: https://steamcommunity.com/id/1106198411061984/
-
oxox
addikt
anno dio3-hoz nekem is adott beta kulcsot...errol emailt is kuldenek, vagy csak a bnet profilban kell keresgelenem, hogy kaptam-e (nem emlekszem mar a diosra)?
Ki gépen száll fölébe.... SC2 nick: oxox character code: 698...dio3/ow: oxox#1525 + #21838
-
JSaN
addikt
válasz EmptyParadox #46025 üzenetére
Igy van, nincs mailezes, Egyszer csak megjelenik az accon es kesz.
Steam profile: https://steamcommunity.com/id/1106198411061984/
-
netpeti98
addikt
Éppen jön le a béta!
Ma kiosztottak egy nagyobb adagot. -
netpeti98
addikt
válasz netpeti98 #46027 üzenetére
Na eddig nagyon furcsa, az eddig megszokott nyitásokat át kell teljesen gondolni, már csak a megváltozott supply számok miatt is. A carrier az új gazdaságnak és az új képességnek köszönhetően elég használható lett, gyorsan legyárható egy mass carrier csapat mothershippel.
Viszont a midgameben már kicsit kezd érezhető gépem gyengesége a HotS-hoz képest, remélem sokat optimalizálnak még rajta.
-
netpeti98
addikt
-
Mister_X
nagyúr
Volt alkalmam látni egy hosszabb délutánon át, hogy miként játszanak diamond ligások (magyarok), még beszélgetni is tudtam velük - elég inspiráló volt, mert amikor én kerültem sorra (PeepMode), akkor nem sajtoltak be, hanem igyekeztek tanácsokat adni és felhívni a figyelmet a hibáimra. Láthattam elég érdekes meneteket, "élő terranokat" (azaz nem teknős vagy mmm), atyaég micsoda micro-k voltak és az elvileg még semmi.
Sikerült ennyi idő alatt is tanulnom annyit, hogy már nem feltétlenül kell cheese win, ladderen mr winstreakben vagyok. Remélem minél tovább megmarad.
"Most kell szerénynek lenni, mert most van mire." --- "All dreams eventually disappear when the dreamers wake."
-
Sziasztok! Tesztelni szeretném az új notebookomat, mennyire bírja a Starcraft-nyúzást. Vajon ha replay-t nézek vissza, az ugyanannyira veszi igénybe a gépet, mint az aktuális játék? Azért gondolkodom replayben, mert így össze tudnám hasonlítani az előddel + esetleg a mások gépével.
Alternatívaképp mintha vhol olvastam volna egy próbapályáról, ahol viszonylag reprodukálható körülmények között lehet nagy (esetleg unlockolt supply miatt egész nagy) seregeket egymásnak ereszteni tesztelési célból, tudja esetleg valaki, merre találni ilyen pályát?
30€ Meta store bónusz Quest headset aktiváláshoz, keress priviben :)
-
válasz föccer #46034 üzenetére
Köszi, szuper talátam is közben jó teszpályát, Onegoal unit tester 0.97, kipróbáltam, hány FPS-t csinál, ha egymásnak eresztünk 2x50 carriert, egyik oldalon 2tucat corruptorral a másikon 2tucat vikinggel kiegészítve: minimum fps=12, de ahogy fogy a nép, gyorsan 20 fölé megy kislaptopon nyomva (i7-5600u, GT 840M).
30€ Meta store bónusz Quest headset aktiváláshoz, keress priviben :)
-
válasz hash99 #46036 üzenetére
Jaigen, fullHD+Ultra. Amúgy a carrier extrán terheli a cpu-t a sok interceptor miatt, ezt a tesztet próbáltam reprodukálni , a carrieres rész még a 4770k-t is 20fps alá küldi (kb 9-10 perc között).
Valódi térképen 2x2-es játékban, 40fps körül van az alja, ott nemigen jut el az ember az 50 Carrier-ig (pláne, hogy terranozni szoktam)[ Szerkesztve ]
30€ Meta store bónusz Quest headset aktiváláshoz, keress priviben :)
-
válasz #85552128 #46038 üzenetére
Wow, erről az átnevezős dologról nem hallottam, itt a konrét beszámoló és az eredmények:
(AMD = FX-8350, "intel"=átnevezett AMD). Azért annyira nem esszük forrón a kását, valóban komoly terhelésnél olyan nagy előnye nincs az ál-intelnek, ergo egy valódi i5-i7-hez képest továbbra is el fog vérezni, ha ráeresztik a tatárjárást.30€ Meta store bónusz Quest headset aktiváláshoz, keress priviben :)
-
válasz t72killer #46039 üzenetére
Itt bővebben kifejti a tag:
This isn't really a processor comparison though.
In both tests, I'm using the same exact AMD CPU. For the Intel test, I'm spoofing it to show as an Intel CPU, but really it's the same AMD CPU with the same instruction set, same clockspeed, and same amount of cores (so basically, I'm taking my FX-8350, and renaming it to Intel).
The expected result would show the benchmarks having the same exact numbers (with margin of error) considering the only thing that changed is the CPU name, and not it's processing power. However, the numbers shift pretty significantly and in-favor for the processor with the Intel identification.
The reason this happens is because Intel's C++ compiler unfairly and intentionally runs worse than it needs to on AMD (and other competitors) processors.
It has nothing to really do with Intel having "superior" hardware at all in this situation. It has to do with Intel making software compiled with their compiler run worse on competitor hardware (aka dirty marketing tricks).
A poén az, hogy ez igencsak hihető...
-
netpeti98
addikt
válasz t72killer #46039 üzenetére
Mondjuk kérdéses a teszt környezet, de sajnos hihetőnek tűnik.
A LotV bétát próbálgatva látható, hogy újítottak a grafikus motoron, ugyanis a Heroes of the Storm a Starcraft motorjára épül, és a LotV-be ezt a felújított motort rakták vissza már 64-Bit támogatással. Viszont jelenleg nálam vannak olyan esetek amikor érezhetően leesik az FPS olyan esetekben ami eddig nem volt probléma a játéknak. De reménykedem, hogy ez csak a bétának tudható be. A 4 magos processzorok rendes támogatása is sokat lendítene a teljesítményen.
-
#85552128
törölt tag
válasz netpeti98 #46041 üzenetére
Azért esik be mert ahogy "fejlesztik" a grafikus motort egyre csak nő a terhelés, de a játék továbbra is csak 2 magot használ - és ezért (is) gyengébbek a jelenlegi AMD CPU-k... A HOTS-nak is jelentősen nőtt a gépigénye, LOTV-nél is várható... De amúgy a Diablo III is ugyanilyen lagghalmaz...
Arról nem is beszélve, hogy még mindig DX9-es (? - vagy a 64-bit mellett ez is változott ?) a játék ami sok egységnél ugyanúgy limitáló lesz...
Amúgy nem tudom hogy keresztelte át AMD-ről Intelre a CPU-ját, de a programok/játékok biztos nem onnan azonosítják be a CPU márkáját/képességeit, hanem DEV-ID alapján.[ Szerkesztve ]
-
válasz #85552128 #46042 üzenetére
Amúgy nem tudom hogy keresztelte át AMD-ről Intelre a CPU-ját, de a programok/játékok biztos nem onnan azonosítják be a CPU márkáját/képességeit, hanem DEV-ID alapján.
Vmware-t használt hozzá, nem csak az applikációt, hanem az egész (guest) oprendszert be tudja ezzel csapni.
-
netpeti98
addikt
válasz #85552128 #46042 üzenetére
Sok egységnék persze, hogy leesik az FPS, de pl megjelent egy majdnem full speedling sereg és 0-1 FPS-re esett le ami miatt ugyan mikrózni lehetetten volt. Persze értem én, hogy fejlődés, de jelenleg azon kívül, hogy világosabbak a textúrák nem sok mindent lehet észrevenni low beállításokon, ami indokolná ezt az egészet.
Bár ami feltűnt, hogy az átlátszó egységek és a warp animáció úgy néz ki mint magasabb beállításokon.
Lehet egy variables.txt túrással lehetne kihozni belőle többet.Persze tudom, hogy a háttrében sok minden változik és a jobb gépekkel rendelkezőket nem érinti.
[ Szerkesztve ]
-
-
oxox
addikt
tegnap este neztem naniwat...hihetetlen mekkora gyoker gyerek...3-4x ugy elpicsaztak, hogy orom volt nezni...de csak nyomta a oracle "rush"-t az elejen...aztan mindig blink stalkerre techelt, es mindig beszopta
Ki gépen száll fölébe.... SC2 nick: oxox character code: 698...dio3/ow: oxox#1525 + #21838
-
oxox
addikt
válasz Winner_hun #46047 üzenetére
koszonni, gg-zni nem tudott, mindig pofatlanul lepett le, es nagyon kitarto sem volt, volt olyan party ahol meg illett volna szorakoztatni a nepet, es akar hozhatta is volna, ha kicsit odateszi magat, de inkabb hagyta...
scoutolni cseszett, csak nyomta vakon az oracle-t vegig....ot persze tobbszor is kikemleltek, igy nem volt nagy meglepetes, hogy az oracle-je mire odaert 3phonix fogadta pl...(#46048) hash99 -masodik legnezettebb stream volt (elson meg eppen piheno volt mikor kezdtem, es 5perctol forgott vissza az ora)....kivancsi voltam a masodik utan megy-e valamire ezzel az oracle majd blink komboval...nem ment.
Elsonek beszivatta egy dt (ami szerintem vicc amugy...eloszor is supply blockba verte magat az oracle-nel, ami GM szinten 23probe korul ciki), meg miutan nem scoutolt oracle-el latta a twiglightot, keszulo dt-t visszahuzta az oracle-t, de masikat nem gyartott detectnek...vagy ezt, vagy azt csinalnia kellett volna.
Azt gondolom DT rush Stargate oracle ellen alapban bukta...lenyegesen kesobb van kesz, es addigra a mineral line megcsapkodasa mellett is tudnia kell detectre otthon tartani egyet...vagy 3sentry es senki nem jon fel a mainre...lehet porog mint atom, meg lehet blinkel orrba-szajba, de nem csinlalta jol a tobbit.a kovetkezokben meg kapta a phonixeket....egy izgi meccse volt, mikor nagyabol fogta a phonixeket az elejen, de miutan nem tudott felmenni a stalkerekket (FF), es megjelentek az imok kezdett cidri lenni (pedig kb akkor lett kesz az expe mikor a masik lerakta a nexust, tehat szerintem megintcsak nem volt egyertelmu, megha robo tech elony is volt...probalt egy eleg nyomi tamadast, majd kilepett...)
[ Szerkesztve ]
Ki gépen száll fölébe.... SC2 nick: oxox character code: 698...dio3/ow: oxox#1525 + #21838
-
netpeti98
addikt
Másnak jó a játék? Minden más Blizz játékom gond nélkül megy, de az SC nagyon szaggat már a menüben is, és a híreket se tudja betölteni.
Új hozzászólás Aktív témák
- Üzletből, garanciával, legújabb Asus Vivobook 17" i7-1355U 10 mag 5GHz/16RAM/1TBSSD/17,3"FULLHD
- Üzletből, garanciával DeLL XPS 15 9500 i7-10750H 32GBRAM 1TBSSD/GTX1650Ti 15,6"4KTOUCH
- i5 12400f 3070 gamer pc
- DeLL Precision 7740 workstation, üzletből, I7-9850H/32RAM/512GBSSD/NVIDIA QuadroRTX3000/17,3"FULLHD
- Sigma 10-20mm f/4-5.6 EX DC HSM (Canon EF bajonett)
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen