- A Mobvoi eddigi legkeményebb órája a TicWatch Atlas
- Milyen okostelefont vegyek?
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Lesifotón és renderképen a Huawei Mate 70 Pro
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Fotók, videók mobillal
Új hozzászólás Aktív témák
-
manlions
tag
Azt szeretném kérdezni az normális dolog hogy állandan látni a vizhömérön hogy mikor nyit és zár a termosztát?nem marad meg egy állandó szinten felmegy kb 80fokig nyit vissza kb 60fokra és zár de igy ingadozik végig a szivatom pedig csak akkor áll le ha már kinyit a termosztát 80foknál. hiaba nyomom meg a gázpedált teljesen nem áll le a szivato.
-
rewu25
csendes tag
sziasztok sajnos nem sikerült feltölteni az összeset!tudtok segiteni kicsit benne én sajnos analfabéta vagyok a számitogéphez hogy lehet képeket feltölteni ide?köszi a segitséget elöre is!pedig szép képek!
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz manlions #4603 üzenetére
Szia, ez a termosztátos dolog normális, ha indulás után látod nyitni, de miután már egyszer kinyitott, nem lenne szabad annyira visszahűlnie, h megint bezárjon, aztán vissza kinyisson.
Ha ez ismétlődik többször, akkor a temoszát cserés.A szivató sjana szintén cserés. Nekem is visszakapcsolt, akár üzemmeleg állapotban is.
-
Tomasso72
csendes tag
Jaj tényleg, termosztát...Nekem sokakkal ellentétben viszont nem kúszik fel a mutatóm középállásba, hanem az első vonásig, meg még 2-3 mm-rel fölé megy, de a középállásba még sosem sikerült feltornásztatnom...Valószínűleg állandóan nyitva van a termosztátom?
Mikor fagyálltó cserét csináltam rajta tavaly ősszel, akkor felkúszott, mikor járattam, hogy nyomja ki a vizből a luftot és nyisson össze a motor és a hűtő köre, a ventillátorom is bekapcsolt rendesen, kapta a jelet a hőgombáról. Menet közben viszont nem akar a mutatóm középállásba felmenni, bármilyen sebességgel is haladok..
CsakakSkoda :)
-
rewu25
csendes tag
sziasztok azt azért elárulom hogy ezeken a képeken egy 1991-es 136l tipusú gépsárkány látható nagyából azokkal a modositásokkal amiket eddig itt olvastam és tetszett kb megprobáltam hasznositani a leirtakat és még egy kis saját fantáziát is belevittem szerintem nagyon szuper hogy van egy ilyen topik!én örülök és csak igy tovább!
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
Szerintem nem okoz gondot, a fő részek megvannak. Pl. ebben a csőben(ami még a képen rajta van) van egy kis bimetálos szerkezet, ami hidegen elfolytja a hosszú csőből érkező levegőt, hogy csak a kipufogón melegített levegőt szívja a motor. Szerintem kicsit hangosabb lesz a motor max, de lehet észre sem lehet venni a különbséget.
-
manlions
tag
vagy szerinted elképzelhetö hogy a termosztát befolyasolja a szivatot? hogy állandoan engedi vissza hülni a vizet??leállitom a motort pár perc után inditok szivato kapcsol a viz lent van kb 50-60 fokon es addig megy mig a termosztát ki nem nyit?? menet közben végig meg van ez a kinyit bezár effektus látni a vizfok mérön rendesen az ingadozást
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz manlions #4620 üzenetére
A szivatónak saját bimetál fűtőszála van. Ha az összehúzódik, akkor visszakapcsol.
Ez szokott benne elégni, ilyenkor nem is kapcsol ki teljesen.
A termosztától nem kellene hogy függjön, bár ha annyira visszahűti akkor elképzelhető.
A mutató folytonos mozgása egyértelműen termosztáthiba, ezzel kezd. Majd ha ez ki van cserélve, akkor visszatérünk a szivatóra.
-
Retro DJ
aktív tag
Szia!
Kicsit irigykedek, mert hasonlóan szeretném átalakítani a mi kis sasunkat.
Az ajtókárpitok cseréjéről egyelőre lemondtam, mert túl macerásnak tartom az egészet, nálam pedig az üzembiztosság fontosabb mint a dizájn...
Mi az autó története? Most vásároltad, vagy régen a családnál van?
Retro
-
Tomasso72
csendes tag
Sziasztok,
Még egy apró kérdés, bár gyanítom a választ...A 120-as Skoda meg a 93-as Favó termosztátja csereszabatos?
Köszi
TomCsakakSkoda :)
-
rewu25
csendes tag
válasz Retro DJ #4625 üzenetére
szia!az autó története sajnos nem nálam kezdödött de márt az én tulajdonomban van 2éve most kell majd vinnem müszakira de nem félek tőle mert biztos megkapja! ez egy 91.10.havi 136l tipusú 61le gépsárkány és én nagyon meg vagyok vele elgedve!sajnos az autószerelőkben nem bizom mert sajnos csak jobban elrontották egyszer és értelmes választ nem is tudtak mondani pl a gyujtásomra a karburátoromra szoval nem!én szereztem egy skoda favorit müszaki utmutatót és azóta abbol javitom és persze amiket itt irtatok és megosztottatok!a családban márt van egy felicia keresztapámnak igy tetszett meg nekem mind a két fajta autótipus!ezért is vettem ezt láttam a te sárkányodat is szép állapotban van gratula hozzá!
[ Szerkesztve ]
-
rewu25
csendes tag
válasz Marczi80 #4626 üzenetére
szia marczi80!hát ezt igy nem mondanám mert sajnos amit én vettem az ugye egy modernebb müszeregység és a csatik hátil nem azok voltak!de megoldottam ezt is és az egész nyák lapot átettem a régiböl és ugy tettem be azzal márt semmi gond nem volt!kicsit pepecs dolog volt mig visszatettem a kis égöket de siker koronázta a türelmem!ez egész nem került 4000ftomba mármint az új müszeregység bontóban!
[ Szerkesztve ]
-
Retro DJ
aktív tag
Igaz, hogy nagyon gyötör a takonykór, de már nem bírtam magammal és meglátogattam a helyi autóbontót.
Többek között találtam egy 47 ekm!!!!!!!!!! futott Favoritot (összeszorult a szivem), nagyon patent volt a belseje (majdnem mint az enyémnek). Kérdeztem, hogy mi lett vele, azt mondta a srác, hogy egy öreg papájé volt, és nem akar kínlódni már az eladással, leadta a bontóba
Aztán találtam egy olyan különleges Formant, mint amiről valamelyik nap volt szó (annak az érdekes mély bordó(?) színű változatnak). Sajnos az ajtókárpitjai nagyon oda voltak Kár.
Volt egy sor Felicia, az egyikben megpillantottam egy négyágú kormányt! Rávetettem magam
Ez már az én autómban készült... még kicsit mocskosan fellelt állapotban!
Több lével való áttisztítás után, valamint egy kis ápolószer bevetésével ez lett a vége:
Aztán vettem még egy fordszámmérős műszerfalat:
Amit gyorsan szétkaptam, és csináltam egy null kilométeres autót :Jah, a műszerfal, a persely a kormányhoz és a kormány (légzsákkal) nem került annyiba, mint amennyiért a kolléga hirdeti az ő kormányát. Na jó persze az övé lehet, hogy valamivel jobb állapotban van.
Dreamer
Retro
-
Retro DJ
aktív tag
válasz Retro DJ #4639 üzenetére
Ja és még egy. Néztem Felicia üléseket is. Négy autóból kettő volt értékelhető, de azt mondta a koma, hogy most indulnak be autó behozatalból és lesz sok új (többek között Felicia is). Egyébként a komplett ülésgarnitúra 15e Ftban mérődik.
Úgyhogy nézegetem majd hétvégente, hátha lesz egy "alkalmi vétel".
Retro
-
rewu25
csendes tag
válasz Retro DJ #4641 üzenetére
hello gratula a kormányhoz!én is gondolkodom egy ilyenen de még várok vele!de jó feldobja az autó komfortját kicsit!az ülésekre visszatérve az én üléseimet 10ezerért vettem nagyon szép állapotban bár az enyém egy szimpla feliciábol valo(fapadosbol)!az ajtókárpitokat pedig hát igen egy kis kézügyesség sosem árt ugye hozzá de meglehet csinálni nekem 1napomba került az egész sajnos fényképeket nem tudok mutatni a folyamatrol de anno készitettem mindenröl egy kis összefoglaló fotosorozatot csak mikor a gépem felmondta a szolgálatot elveszett minden pedig minden változtatásrol csinálta
[ Szerkesztve ]
-
Retro DJ
aktív tag
A kormany fogasa is jobb, elsosorban ezert vettem meg, a design itt masodlagos. A mienket elegge izombol kell tekerni kis sebessegnel, szoval, ha egy picit vaskosabb es nagyobb, az segit.
Sajnos nalunk ez az olcsobbik bonto, a masik 25-tol kezdte. . Lattam en is maganhirdeteseket ahol az altalad emlitett arakert is meg lehetne venni, de mire ertemegyek, elhozom, stb addigra ott van mintha itt vettem volna meg.Retro
-
rewu25
csendes tag
válasz Retro DJ #4644 üzenetére
hát igen az igaz a design másodlagos ha ezáltal könnyebb a körmányzás az a legfontosabb! nekem szerencsére nincs gond ezzel mert sajnos nemtudom mért de szinte egy kézzel is tudom forgatni akár parkolásrol legyen szó akár bármiröl!de sajnos nem tudom hogy mért!a másik az ülés hát igen igy van én is igy nézek bármit ha mondjuk ugy kell rákölteni akkor inkább a közelben de kicsit drágább mint messzebb de akkor még drágább hiába olcsobb
[ Szerkesztve ]
-
vecsepapa
csendes tag
Sziasztok!
Olvasgatom a témát. Nekem is tetszik ez a 4 küllős kormány.
Ugyanaz az agymérete mint a favoritnak?
Nekem 90' es van arra is rá lehetne tenni átalakítás nélkül?"1.3, 8 szelep, 62 ló+1 marha :D"
-
Atuska75
tag
válasz vecsepapa #4646 üzenetére
Kell hozzá egy közbetét persely meg egy nagy alátét mert a sima anya csak a perselyt fogja és a kormány meg leesik
Számolj le a negatív hozzá állással mint: Nem fog sikerülni, légy pozitív: Úgyis el fogom rontani :D Ford a márka, Ford vezet, Fordnál jobb csak Ford lehet!
-
Atuska75
tag
válasz Retro DJ #4644 üzenetére
Tudod mi a vicc, én is egyből azt vettem észre hogy, könnyebb tekerni viszont semmi nem indokolja mivel a két kormány milliméterre akkora. Legalábbis a Seatéval megegyezik a mérete. Egyébként amióta benne van jobban élvezem a vezetését is pedig alapból imádok vezetni. Majd azt akarom még megoldani hogy, a bajuszkapcsolók közelebb kerüljenek a kormányhoz.
Számolj le a negatív hozzá állással mint: Nem fog sikerülni, légy pozitív: Úgyis el fogom rontani :D Ford a márka, Ford vezet, Fordnál jobb csak Ford lehet!
-
kasyka
csendes tag
Hali mindekinek. Ma délután sikerült átcserélnem az üléseket(és az asszony sem harapta le érte a fejemet ). Úgy szégyellem,hogy előtte megkérdeztem hogy kell átcserélni,mert pofon egyszerű volt. Takarítással(porszívó) együtt bő 2óra alatt végeztem vele. Igaz ugyan,hogy az ülésállító az ajtó mellé került,de azért odafér még az én kezem is ha esetleg állítani akarok a dőlésszögén. Természetesen kipróbáltam és sokkal jobb így vezetni mint a kiült besüppedt ülésen.Az meg jó lesz a kedvesemnek, úgyis szeret elfeküdni a kocsiban(tudjátok lábak a kesztyütartóra)
-
kasyka
csendes tag
válasz Retro DJ #4639 üzenetére
Pár évvel ezelőtt egy bontóban nekem is ajánlottak egy ugyanilyen Felicia kormányt csak légzsák nélkülit. Bele is próbáltuk. A baj pedig a következő volt vele: túlságosan közel került hozzám a kormány(kb.3cm) és ezáltal a kormányt fogva egyszerűen nem értem el az indexkart csak úgy ha lenyúltam érte. Így pedig nem akartam használni(balestveszélyesnek itéltem meg így a bajuszkapcsolók használatát) úgyhogy elálltam a vételtől.
Új hozzászólás Aktív témák
- NBA és kosárlabda topic
- Rezsicsökkentés, spórolás (fűtés, szigetelés, stb.)
- A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- TCL LCD és LED TV-k
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Horgász topik
- A Mobvoi eddigi legkeményebb órája a TicWatch Atlas
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Önfenntartásra rendezkedik be a kínai chipszektor
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest