- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Lesifotón és renderképen a Huawei Mate 70 Pro
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Huami Amazfit Bip okosóra
- OnePlus 7T - távolról pont tökéletes
- Samsung Galaxy Z Fold4 - egyre megy, honnan nézed
- Motorola Edge 40 - jó bőr
Új hozzászólás Aktív témák
-
Retro DJ
aktív tag
Ezt nem bírom ki, hogy nem tegyem be!
a kép aláírása:
Férfiak akik mindent megoldanak: ha elfogyott a pelenka, megoldom:KÉSZ!!
Retro
-
vecsepapa
csendes tag
Sziasztok!
Ismételten egy kis segítségre lenne szükségem
A tolatólámpa a ködlámpa ugyebár a csomagtérajtón van, és ezek ezzel az érintkezős megoldással kontaktálnak már a zárra is ráállítottam de rázósabb terep után a tolatólámpa és a rendszámtáblavilágítás mint valami discolámpa.
Van erre valami megoldás hogy ne rázkódjon el a kontakt?"1.3, 8 szelep, 62 ló+1 marha :D"
-
Atuska75
tag
válasz vecsepapa #4408 üzenetére
Ki kell cserélni az újabb favi vezetékeire (be kell vezetékezni) vagy ami egy ideiglenes megoldás bele fúrsz a csatiba és bele hajtasz egy egy csavart ezáltal kijjebb áll és érintkezik
Számolj le a negatív hozzá állással mint: Nem fog sikerülni, légy pozitív: Úgyis el fogom rontani :D Ford a márka, Ford vezet, Fordnál jobb csak Ford lehet!
-
Marczi80
tag
válasz vecsepapa #4408 üzenetére
Átvetetékezáshez pedig szükséged lesz kb 4-4 méter kábelre:
0,75 mm2 -esből piros kék zöld sárga barna színűre
1,5 mm2-ből feketére (ablakfűtés)
és én még húztam egy 2,5mm2es feketét is testnek. Azóta világít mindenem, bár néha felvillan az ablakfűtés és ködlámpa visszajelzője...In a world without fences and walls - who needs windows and gates ?
-
Retro DJ
aktív tag
válasz Marczi80 #4410 üzenetére
"már a zárra is ráállítottam de rázósabb terep után a tolatólámpa és a rendszámtáblavilágítás mint valami discolámpa"
Csak csendesen kérdezem, hogy a vezetékek "elhasználódása" milyen hatással vannak a hátsó csatlakozása?
Hiszen azt írja a topictárs, hogy rázós terep után jön a "discozás"...
Retro
-
Marczi80
tag
válasz Retro DJ #4411 üzenetére
Eltartott egy ideig, de sikerült. Kisebb üzletekben keresgéltem, aztán kimondottan erre szakosodottaknál sem találtam (katalógusban volt, de majd 200 év műlva hozzuk) a végén viszont (bocs a reklámért) a Hornbachban találtam (barkácsnagyüzlet, bár nálatok jóval több ilyen van...)
összvissz került valami 10 euróba az egész, és ebben benne van a gumi átvezető és a kábelek összekapcsölására használt bigyó is. A csere meg 2 óráig tartott...
In a world without fences and walls - who needs windows and gates ?
-
Retro DJ
aktív tag
Emígyen a keret nélküli lapátok....
Ezt pedig csak úgy, mert szép...
Retro
-
darius
tag
Egy kis adalék, honnan származik a Forman név
Az adás 44. és 51. perce között van a válasz, érdemes meghallgatni. -
devcse
csendes tag
kedves fórumozók,
köszönöm szépen a segítséget a múlt heti problémám megoldásában közreműködőknek, szerencsére csak csavargatni kellett a karbit ügyesen. azóta megjavult a tükröm is, a hűtőnek pedig semmi baja.
hogy nehogy már minden okés legyen, most az "üzemanyagszivattyú kézi működtető karja" ragadt le...
ill bár nem tökéletes (de legalább már van) az alapjárat, menet közben gázadásra rúg egyet. attól tartok egyszer csak leesik a motor a bakokról. ez a rúgás (nem rángatás) lehet membrán átszakadása miatt?
köszi -
devcse
csendes tag
ahhoz tudnám hasonlítani, mikor lejtőn elindulva kettesben gyújtással bepöccented a kocsit. vagy mikor nem volt alapjáratom, és menet közben gázelvételkor leállt a motor (kivillant a töltésjelző), gázadáskor pedig (mivel ugye sebességben volt) újraindult egy érezhető rántással. video sztem nem adja vissza a rántást (és hangsúlyozom: rántás és nem rángatás!!), inkább érezni lehet
kösszi[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
Szerintem ott valami dugulás lesz. Tisztítottad is a karbit, vagy csak állítottad. Lehet h csak elfedted a problémát és nem oldottad meg. A karbi mágnesszelepe működik.? Ki kell azt rendesen pucolni. Volt olyan esetem, h az egyik ismerősömnek elveszett az alapjárat, aztán addig állítgatta, míg lett, de nem egyenletes. Menet közben, kidugulhatott a karbi, mert hirtelen 2500 as alapjárat lett. amikor megjött vele hozzám, azt hittem, áll a pedálon.
Miután szétszedtük találtunk benne egy gumicsődarabkát. Azt amikor a fúvókához szívta, akkor nem ment rendesen.
-
Retro DJ
aktív tag
Kepzeljetek micsoda szerncse ert! Voltam az offal hajtomuolajat cserelni az egyik autojavito cimbinel. Elnondtam neki, hogyan akarom lambdaszondasitani a Favoritot. Erre kezembe nyomott egy vadi uj negyvezetekes lambdaszondat.
Ennyivel nagyon szivesen hozzajarul a projectem sikerehez... Leesett az alam. Semmi sem allit meg, hogy szondas legyen a kicsike...Retro
-
Retro DJ
aktív tag
A Felicia-k (és újabb Favik) féltengelyén van rezgéscsillapító gumipogácsa. Lehet-e, érdemes-e ilyet felszerelni utólag?
Retro
-
nor-g
újonc
Sziasztok. Van egy 94-es favoritom.Ma hozta vissza a szerejö , hogy nem tud mit kezdeni vele. 2000-es fordulatig , ha finoman nyomom a gázt akkor még el el megy ,de ha többet nyomok fullad rángatózik . Karbi kipucolva .gyújtás beállítva(új gyertya.rotor.gy.e.fedél) és mégsem akar menni. Minden ötletre vevö vagyok
-
rob210
nagyúr
Szerintem falsot szív a cucc.
Karburátor talpnál kezdeném, az ki szokott öregedni, aztán a vákumcsöveket nézném át, majd ha ezek nem segítettek, akkor a gyújtás kábeleket is kicserélném.
Trafót is érdemes ilyenkor megnézni, meg, hogy kap-e rendesen benyát.De első a karburátor talp és a vákumcsövek.
Renault power
-
manlions
tag
Sziaztok ha sikerül holnapután veszek egy favoritot kezdö vagyok még ezekben a témákban a gép 22 éves 31000km. mire kell figyelnem szerintetek kifogja birni a200km hazautat gond nlkül?még eredeti gumik vannak rajta olyan mintha most hoztak volna ki a merkurbol.Kicsit félek töle de remélem nem lesz gond vele. Szeretnék még tanacsot kérni mit kell ilyenkor cserelni/gyertyakabel gumicsövek olaj stb) a másik autom totálkáros lett es most erre futja.Annyira gyári hogy meg radio sem volt benne ennyi idö alatt.Mennyit fogyasztanak ezek tényleg 8-10liter vagy kevessebbel is beéri??
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz manlions #4439 üzenetére
Szia.
Remélem olajat azért cseréltek benne. ezzel kezd, ki kell h birja az utat, de a gyári gumik miatt nem ajánlom a 80-nál nagyobb sebességet. A gumikat, fékolajat, motorolajat, hűtőfolyadékot biztosan cserélni kell majd. beérik ezek a motorok 7-8 literrel, 10 litert csak extrém körülmények között fogyasztanak.
-
manlions
tag
remélem nem lesz vele gond és birja majd bár pár hozzaszolással elöbb olvastam hogy nem biztos hogy jok ezek a sokaig nem használt autok.Bizom benne azert hogy nem lesz vele sok gond végig garazsban tartották 136l es csak egy hátso kipuffogot cseréltek rajta a többi minden eredeti.Semmi nem volt furva faragva rajta.valami hasznos tanacsotok mit nézzek át rajta a szokásos dolgokon kivül?
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz manlions #4441 üzenetére
Semmi extrát nem kell ellenőrizned, ennyi KM alatt el sem érkezett romlani.
Nézd meg nem rozsdásodik e, megvannak e a folyadékok, nincs e olajszivárgás, ilyesmi.
Csapágyak nem zúgnak-e? ne legyen rajta rozsda, akkor nyert ügyed van.A már említett dolgokat cseréld ki miután megvetted, és élvezd az utazást!
-
rob210
nagyúr
válasz manlions #4439 üzenetére
Én nem tudom honnan kerül elő egyre több szinte null kilóméteres favorit de csoda milyen készletek vannak elfekvőben.
Egyik haverom is most vett 14.000.-Km-el trabant 1.1-etNa hogy ne csak off legyen.
manlions:
A kasznit nézd át alaposan, azon ne legyen sok rozsda, mert arra sokat lehet költeni.
Indítsd be a gépet járasd amíg be nem melegszik, a motor.
Várd meg, hogy a hűtőventilátor bekapcsoljon, ez első útnál, főleg ha ilyen hosszú út lesz létfontosságú. Utána tegyél alá egy darab kartont vagy tiszta ruhát. 5-percet vársz ha nincs alatta semmilyen csepegés akkor haza tudsz jönni vele.Ha minden oké és megegyeztetek akkor boldog favorit tulajdonos leszel.
A csere érett alkatrészeket mágus már összeírtaRenault power
-
nor-g
újonc
Mindent kicseréltem amit írtál.Helyzet változatlan. Indításnál néha mintha megszorulna,aztán pörög tovább. Tavaly volt egy általam nem annyira ismert autószerelőnél,ahol állítólag vezérm. lánc.fogaskerekek lettek cserélve.Ott nem lehet valami baki ami ezeket a tüneteket produkálja?
-
Retro DJ
aktív tag
Ezt vettem észre én is.
Kezdve ugye az enyémmel (39e km), aztán jött az egyik srác az Indexes fórumon, hogy ő egy ugyanolyat vett mint az enyém, csak 31e km, most meg ez a kicsike...
Szerintem most kezd elfogyni az emberek pénze, és az eddig őrizgetett "kincseiket" most adják el.
Retro
-
Retro DJ
aktív tag
válasz manlions #4439 üzenetére
A fogyasztás hajtás kérdése (szerintem).
Ha nem vagyok indiszkrét, akkor elárulod, hogy mennyiért jutottál hozzá?
Olvashattad, hogy "hasonló" cipőben vagyok, itt egy összefoglalás, hogy mit cserélek/fogok cserélni:
- hűtőfolyadék (G12 piros aluhűtőhöz)
- levegőszűrő
- ablakmosó folyadék (szeret befagyni, főleg, ha kicsit melegebb a garázs)
- az ülésállító kar műanyag alkatrésze
- üregvédelem, és a sérült alvázvédelem javítása
- ablaktörlők (keret nélkülire)
fogok cserélni:
- olajcsere (Q8 excel), szűrőcsere
- váltóolajcsere (figyelem, csak W80-as olaj javasolt ennek annyi a bibije, hogy hidegben amíg az olaj nem melegszik meg egy kicsit nagyon nehéz lesz a váltó)
- főtengely szimering (ékszíj felőli)
- féltengely szimeringek
- féltengely gumiharangok (gyáriak, de nagyon meg vannak keményedve és csapják ki a zsírt a csuklóból)
- gyertyacsere
- szelephézag ellenőrzés (szelepfedélház tömítés csere)
- fékfolyadékcsere
- fékek ellenőrzése, hátsófék szétszedése, tisztítás, önbeállító ellenőrzés, ha már itt vagyunk hátsó kerékcsapágy játékának ellenőrzése
- fűtéscsap csere, fűtőradiátor tisztítás
- elosztófedél ellenőrzés, tisztítás
- az akku negatív kivezetése és a motorblokk közzé egy emberesebb plusz test kábel húzása (preventív jelleggel)Lehet, hogy valami nem jut eszembe, most hirtelen ennyi. Ezek után remélem, hogy egy darabig megbízhatóan fog működni a kicsike.
Retro
-
Marczi80
tag
Sziasztok.
Pénteken volt valami hasonló esetem (ugye jól emlékszek, alapjáraton megy, aztán mintha meg sem akarna mozdulni) bár szerintem nem sok köze lesz a tiedhez.
Pénteken nálunk havazott, majd havasesőbe ment át. Az egyik melléutacskán (járok ilyeneken, hogy kikeróljem a pozsonyi dugókat) méretes tócsák. Keresztülmentem rajtuk gond nélkül, majd jött egy szemafor szép pirossal, és hosszó sorral. Amikor előbbre kellett állnom a kocsi köhögött, rángatott, mintha nem lenne 1 henger. Alapjáraton szépen ment. majd elinduásnál megint. másfél kilométerre másik szemafornál szintúgy. Viszont ha erősebben megtapostam, akkor azért ment, és a köhögés is megszűnt. Szencen már kutya baja volt, azóta sem produkálta. Jól gondolom valahol felvertem a vizet és attól lehetett?
In a world without fences and walls - who needs windows and gates ?
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Marczi80 #4448 üzenetére
Nekem utóljára akkor csinált ilyet, amikor el volt dugulva a szivókosár a tankban. Miután átfújtam, egy hétig jó volt, aztán kezdte előlről. Le kellett venni a tankot és kimosni. Volt kurv@ élet.
Persze a vizes téma sincs kizárva. Megvan a boritásod ami a főtengely szijtárcsáját takarja? Ha nincs, akkor szerezz egyet, az majd megfogja a vizet.
[link] A kissebikről van szó, gondolom a nagy megvan.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- PlayStation 5
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Autós topik
- Elektromos (hálózati és akkus) kéziszerszámok, tapasztalatok/vásárlás
- Milyen monitort vegyek?
- Chiptörvénnyel készül Trump elnökségére Dél-Korea
- OLED TV topic
- PlayStation 4
- Önfenntartásra rendezkedik be a kínai chipszektor
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest