- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- A Mobvoi eddigi legkeményebb órája a TicWatch Atlas
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
nagyúr
válasz Retro DJ #5095 üzenetére
hát az autósboltban ha elkúrták akkor kicserélik szó nélkül.
Legalábbis nekem kiszokták.
Vettem már más típusú alkatrészt én is.Vedd meg az univerzális gumi szőnyeget magas peremmel és tudod hogy oldd meg a csúszkálást úgy ahogy én csináltam
Kétoldalas ragasztó arra tépőzár és már nem is csúszkál el mert hozzáragad a szőnyeghez, ugyan akkor kiszedhető és tisztítható marad[ Szerkesztve ]
Renault power
-
kasyka
csendes tag
NOS MINDEZEK UTÁN, ARRA A DÖNTÉSRE JUTOTTAM,HOGY NEM KÍVÁNOK A TOVÁBBIAKBAN RÉSZT VENNI EBBEN A TOPIKOLÁSBAN!!! (döntésem végleges és nem fogom megváltoztatni,mint ahogy mást sem!) Az én autómat(legyen akármilyen is) csak nekem van jogom minősíteni (mint ahogy én sem minősítem más kocsiját mert nincs hozzá jogom),amiket pedig írtam a saját többévi tapasztalataim (és nem kitalációk!). Amiket örömmel osztottam meg számomra ismeretlen emberekkel, hátha valaki hasznosít belőle valamit. De nem baj legalább gazdagabb egy tapasztalattal,hogy ...................
-
rob210
nagyúr
Azért örülök neki, hogy sikerült egy olyan közösségnek összekovácsolódnia itt, ami egy bizonyos színvonalat megkövetel és meg is tart.
Köszönöm srácok.Renault power
-
Marczi80
tag
Ez a Te dontesed. A minositessel pedig sajnos (szamodra sajnos) nincs igazad. Nekem csak 4 eve van meg a sarkany, es en is csinaltam vele olyanokat, ami szerintem jo (mert hat ugye informatikusok hajlamosak a szabalyok atvaltasara), de amikor lecsesztek erte, igyekeztem megfogadni, nem pedig kotni az ebet a karohoz.
Hogy felhozzak egy ellenpeldat - par ezt a batyam meselte; A 120as skodankon apam az elso 80 000 kilometeren nem cserelt olajat, csak utannaontogetett. Az auto elment, meg utanna is sokaig szolgalt minket, de ez meg nem azt jelenti, hogy a dolog hasznalt is neki.
In a world without fences and walls - who needs windows and gates ?
-
rob210
nagyúr
válasz Retro DJ #5108 üzenetére
De biztos nem jó rá?
Mert a kinézet ellenére még akár jó is lehet.
Amikor a golfon először cseréltem olajat én is lestem nagyokat, mert ami rajta volt ,meg amit vettem helyette tök máshogy nézett ki és a mérete is tök más volt.
De a menete ugyan az volt így feltekertem és használtam egészséggel
Mint kiderült az előző tulajnak valami köze volt a targoncaszereléshez és az volt neki otthon, gondolta ha a menet jó akkor nem lehet baj.Renault power
-
manlions
tag
Nem értek veled egyet itt még csak segiteni akartak akárki kérdezett!!!!Ezek az emberek szeretik és tisztelik az autojukat mindent megtesznek hogy a lehetö legjobbat adják neki.SZÁMOMRA MEG TISZTELTETÉS HOGY FORUMTAG LEHETEK ÉS KÖSZÖNÖM AZ ÖNZETLEN SEGITSÉGET MINDENKINEK!!!!
-
manlions
tag
Azt szeretném kérdezni a lengökar hátso silent cseréhez elég csak a silent csavarjait kivenni vagy többet kell hozzá bontani?pl a talpasgömmbfejet is?
-
Mágus2
Közösségépítő
Hétvégén betyárkodtam kicsit a géppel.
136 l váltó teszt. Felváltottam 60-nál 5.be, majd vissza-lassítottam 50-re. Aztán vissza 3, és lazán 120 ig. Ezért nem járok én 5-ben lassan.
0-100 Ez önmagáért beszél, 22 évesen is hozza a gyári adatot.
Rejtvény: A videón látható jelenség kinek fordult még elő, és mi okozza? Én tudom a helyes válasz, és ha mindenki tippelt, el is fogom árulni.
Amit itt engedélyeznek a szabályok, azt ez az autó még mindig tudja.
[ Szerkesztve ]
-
-
rob210
nagyúr
Ki hát.
A videón legalábbis szépen húz végig 1,2,3,4 ahogy pakolászod.
a 110 3-ban elég szép eredmény, mert erre írtam, hogy nekem 3.-ban 90-volt a vége ha megfeszültem se pörgött tovább.
Viszont a 4.- ik 5.-ik még ott volt.
Bár mint mondtam korábban is én nem is pörgettem a vasat ennyire.Szóval a váltód furcsa nekem, de csak azért mert én amiben ültem favoritban az mind olyan volt mint az enyém.
Az 1es igazság szerint felesleges volt benne.
Én 2-ből simán el tudtam indulni vele, ha nagyon csúsztattam a kuplungot még 3-ból is sikerült egyszer.
Akkor volt az értelme az 1-nek amikor póttal meg tető csomival járkáltam egy ideig.Na de a lényeg, hogy ezért tűnt fel nekem, hogy szépen tartományai vannak a te váltódnak.
Az enyém konkrétan drag váltó volt marha rövid aztán egy hosszú 5.ik ahogy írtam is.Renault power
-
Mágus2
Közösségépítő
Ne gondold, h ez mindig így ment. Sokat javítottam rajta, annyit költöttem rá, amennyiből valaki egész évben elvan. Többszörösen rá lett költve az ára, de kellett valami megbízható melóba-járós autó. Miután felújítottam 2.5 év alatt belement 120 000km, ami úja autóknak is nagy igénybevételnek számít, de sehol nem hagyott ott, és ez mindennél fontosabb számomra.
Ez a gép többször megjárta svájcot, ami azért nincs a kert alatt.
[ Szerkesztve ]
-
Retro DJ
aktív tag
Szia!
Piszok jol megy a gep, en az enyemet meg nem mertem meghajtani a szimering hiba miatt, de ami kesik nem mulik.A fordulatszam mero szerintem azert ter ki, mert nem inditottad be az autot, es a gyujto elektronika kondenzatoraban felhalmozodott toltes az ora fele tudott kisulni. Ezert lendult ki maxra a mutato szerintem. Amit en beszereltem sarga mutatos mar nem csinal ilyet, gondolom betettek egy diofat a korbe.
Kerdes, csak rosszul latom, vagy a felso fenykapcsolo tenyleg lyukas?
Retro
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Retro DJ #5128 üzenetére
Mindegyik kapcsoló lyukas, csak arról leesett a lámpának a jele és még nem ragasztottam vissza. A lyukban van a pici égő ami este átvilágítja az ábrát, csak ez már nem világít. Egyik este vettem észre h leesett arról ami világít és zavart vezetés közben, így megcseréltem. Sorba vannak kötve, és csak a tompítottat kapcsolom, amúgy is kötelező nappal is világítani ebben a szép országban.
U.i nem nyert. de tippelhetsz még 1-et, mivel tetszik a kocsid.
[ Szerkesztve ]
-
Retro DJ
aktív tag
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Retro DJ #5130 üzenetére
Elárulom a titkot mivel már nem vagy játékban. Ezt nem csinálja minden leállításnál, így jelzi, ha felmelegedett a víz annyira, h bekapcsoljon a hűtőventilátor. Mivel itt a gyujtáskapcsolóról veszi a venia a + t ezért jelzi, h ne kapcsold ki a kulcsot, mert még hűt. Picit ingadozott az alapjáratom ,aztán kipucoltam a gyertyákat és meg akartam győződni, h elmúlt a hiba, ami el is múlt, csak kicsit sokat ketyegtettem egy helyben így bekapcsolt a veni.
-
Mágus2
Közösségépítő
Ez a létező leghosszabb eredeti favorit váltó, amit gyártottak. A legrövidebb a felicia pickup váltója. Vezettem egy olyat is 136L ben. 1.ben nem lehet normálisan elindulni vele, mindig elkapar.
Ha valakit érdekel, van még 1 ilyen váltóm, csak a nyeles tengely csapágyát kell benne cserélni.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
Többen mondták már ezt nekem, akik szintén 90es favorittal jártak, aztán beállítottam nekik a motort, és azóta vígan róják a kilómétereket. Minden csak beállítás és karbantartás kérdése. Ezen nincs semmi tuning, igyekszem a gyári állapotra törekedni, csak olyasmit cserélek benne másra,vagy újabb kiadásúra, aminek tényleg értelme van. Nem sokan tudják, h a csehek a japánoktól akartak motort vásárolni a favoritba, csak nem felelt meg nekik, mivel a kis 16 szelepes amit ajánlottak a japánok, többet fogyasztott mint a mostani. Így a csehek az 1000mb motorját faragták meg kissé, az ment a 100, 110, 105, 120as skodriba, majd szintén ezt a motort variálták át a favoritba, feliciába és az 1.4MPI fábiába is.
-
peti_s
addikt
Jövő hétvégén elvileg autózunk egyet, megnézem nekünk hogy megy 3-ban. Ha tehetem, kamerázok is. De, előre szólok, hogy 4 személy + csomagok lesznek, tehát a gyorsulásba belekalkulálni ezt is.
Mágus, ha jól láttam 110-nél 4500 körül váltottál, az 5500 még messze van.
Ha meglesz az a Skoda találkozó, nem szeretnéd néhány üveg sörért (korlátlan mennyiségben kérhetsz ) beállítani a miénket is?
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
Ettől félek én is, már majdnem elment a holdig, szeretném, ha vissza is jönne. Ilyet is csak a vidó kedvéért csináltam, nem így közlekedek. a 100at tartom, ha lehet, azt szereti nagyon. De ilyet is tud még a vén csont. Lepődtek már meg új autók is. Ez a hosszú váltó a dombokon nagy ellenség. Nekem 85 nem sebesség ha valami nagyobb dommbra megyek, ott kell a 110-120, és a tetején örülök ha nem kell visszaváltani. Ha kifogok valami TDI- előttem akit nem zavar h 80 al sétálgat, mert neki tol a turbó, ha kell, és nem tudom megelőzni, bizony váltogatni kell visszafelé.
Ezért vettem a TDI-t.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest