- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Lesifotón és renderképen a Huawei Mate 70 Pro
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Huami Amazfit Bip okosóra
- OnePlus 7T - távolról pont tökéletes
- Samsung Galaxy Z Fold4 - egyre megy, honnan nézed
- Motorola Edge 40 - jó bőr
Új hozzászólás Aktív témák
-
Retro DJ
aktív tag
-
rob210
nagyúr
Kár ezért a favoritért.
Szép a selyem fekete fényezése.
Szép a motortér bár sok sallang nincs benne mint fűtés ablakmosó etc.
De a felni gagyi azért ráadásul kis hazánkban erősen seggbe tossza a rendőr.
A visszapillantókkal kár volt elkúrni a külsejét.
A beltere meg szép is lehetne csak azok a narancssárga betétek nem kellenének bele.
Meg hát ez a vaskereszt mánia engem taszít.
Nem a hozzáállás miatt hanem mert nem kell azt kirakni, hogy valaki a helyes úton járjon.Renault power
-
rob210
nagyúr
Viszont a kis 1000-es az nagyon szépen restaurált kocsi lett.
Renault power
-
Retro DJ
aktív tag
Tehát, akkor ki hogyan oldja meg az ajtóba a vezetékek átvezetését? Uggggyeee nem igénytelen kárpit alá?
Retro
-
rob210
nagyúr
válasz Retro DJ #4466 üzenetére
Az ajtó első felébe a zsanér négyzetes luka alatt kb 4-5centivel furtam lukat abba pedig beletettem a barkács boltokban kapható gégecsövet, és abba tettem a vezetékeket.
Ez így elég örök.
Ha nem a rideget veszed akkor nem törik el télen sem.Renault power
-
Atuska75
tag
Kellemesen csalódtam a vasban. Tegnap éjjel jöttem haza és kiégett a jobb oldali tompított, itt jött a meglepi ugyanis 1 lámpával is majdnem ugyanúgy bevilágította az utat. I LOVE FAVI LÁMPA!!!!!
Számolj le a negatív hozzá állással mint: Nem fog sikerülni, légy pozitív: Úgyis el fogom rontani :D Ford a márka, Ford vezet, Fordnál jobb csak Ford lehet!
-
manlions
tag
válasz Retro DJ #4445 üzenetére
Sziaztok sikeresen haza értem vele Pécsröl egy idös bácsié volt aki mozgás sérult lett tavaly ezert vált meg töle.Az alja tökéletesen redben augusztus óta állt fel lett huzva az ac pumpa és pöcre indut ha nem látom nem hiszem el.Évente egyszer járt le vele a Balatonra.Minden gyári rajta még eredeti gyertyak gyujtokábelek stb.Kis rozsdásodás van a csomagtartoban tornyoknál kb mint egy 20ftos sajnos par kisebb horpadás van az egyik ajton azt mondja a bácsi ahogy romlott a szeme egyre kisebb lett a garázs ajto.Az ajtok küszöböknél minden holt volt üregvédelem és vizkivezetök vannak látszik lelett kzelve nem sajnálták az anyagot.Jött rendesen nem volt vele gond csak utolsó 30km vettem észre hogy dadogott az alapjárat gondolom a gyertyak ésa gy.kábelek holnap cserélek mindent.Belül pár apro hiany van csak log az egyik napellenzö az egyik ablak nehezen jár ilyen hibái vannak.Lenne két kérdésem:az üléseket lehet e a Felicaéra cserelni?átalakitás nélkül? és a biztositék táblát késesre?
-
Atuska75
tag
Ma átnéztem a kocsit és nekem valamiért nincs benne a ködlámpa vezetékezése, teljesen nekem kell megcsinálni. Meg úgy néz ki szétment az olajgombám még jelez de már átszivárog rajta az olaj
Számolj le a negatív hozzá állással mint: Nem fog sikerülni, légy pozitív: Úgyis el fogom rontani :D Ford a márka, Ford vezet, Fordnál jobb csak Ford lehet!
-
Retro DJ
aktív tag
Képzeljétek. Tegnap NAPKÖZBEN a házunk előtt parkoló autóról letépték hátulról a Skoda emblémát.
Láttam már, hogy egy picit eláll, de mivel stabilan fent volt, ezért nem bántottam. Azt gondoltam, ha jön a jó idő óvatosan visszaragasztom. Valamelyik agyhalott barom meg felhajtotta és letépte.
Az autó segge nem lóg bele a járdába, nem szűk helyen van, el lehet férni (kb így áll most is, csak a szegély mellett közvetlen).
Őszinte leszek, szomorú ahova haladunk. Egy nyamvadt alulemez kibe köt bele?
Retro
-
-
Tomasso72
csendes tag
Sziasztok! Eddig csak szemlélődő voltam a fórumon, most viszont kérnék némi segítséget Tőletek.
1993.04 havi Favoritomban hidegen hátramenetet kapcsolni nagyon nehéz, csak recseg, szinte a kapcsolószerkezettel állítom le a fogaskerekek pörgését, hogy tudjak kapcsolóvillát betolni a helyére.. Melegen sosem jön elő, és akkor sem, ha hidegen kicsit előremenetben megy az autó és akkor kapcsolok ruckverz-et
Mi lehet a baj? Tegnap állítottam a kuplung holtjátékon is a motortérben ,a kiemelő szerkezetnél, akkor se lett jobb...
MauCsakakSkoda :)
-
manlions
tag
Lenne még egy kérdésem a szelephézagokat mennyire szoktatok állitani?a szivo15mm a kipuffogo 20mm az ugy jo?elöre is köszönöm a segitséget!!!
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz manlions #4484 üzenetére
Én nem cserélném ki a biztosítéktáblát az újabb típusra. Ha jó a régi, akkor gond nélkül üzemel, ha elromlik ki lehet cserélni. A késes más csatlakozókkal és relékkel van, ill.a bekötés sem azonos az egyes csatlakozóknál. Minden felszereltséghez más fajta tábla jár, így kellene hozzá egy másik autó, amin az újabb tábla van, h ki lehessen mérni, mi, hová van kötve. Túl nagy meló, és semmi garancia, mivel a késes is rakoncátlankodik néha.
Legtöbb gondot a forrasztások meglazulása okozza a tábla hátlapján, azokat kell átforrasztani, melyek láthatóan sérültek, és több baj nem lesz vele.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Tomasso72 #4482 üzenetére
Szia!
Próbálj ki egy dolgot. Hidegen amikor tolatni akarsz, kinyomod a kuplungot, felengeded, megint kinyomod, és tartod 4-5mp-ig majd kapcsolod az R-t. Ha így nem csinálja, akkor olaj, ha a hiba fennáll, kuplung, vagy váltóhiba.
Ugye nem parkolsz bennehagyott sebességgel?
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
Úgy általában semmi, de a favoritok érzékenyek rá. Főleg mert a váltó rudazatos és nem csak a hajtáslánc feszül, hanem a váltó rudazat is. Kopik, hajlik, szóval nem tesz neki jót. A kéziféket pontosan erre találták fel az megfogja az autót. Ezért nem bir ki sokat a váltóban a rudazat alatt lévő szimering. Azoknak szokott engedni, akik sebességgel parkolnak.
[ Szerkesztve ]
-
peti_s
addikt
válasz Marczi80 #4492 üzenetére
Nem tudom hogy tud odafagyni, nekünk -15 °C-ban sem sikerült neki.
Mi is kézifékkel szoktunk parkolni, ha lejtőn állunk meg, akkor szoktuk csak a váltót használni. Meg, egyszer amikor vontatva volt az autó, és megálltunk pihenni, mivel hallottam, hogy ha felforrósodtak a fékek, akkor ha megállunk hűteni, bizony váltóval kell rögzíteni az autót. Az új autóknál is így van, hogy inkább kézifék mint váltó?
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Marczi80 #4492 üzenetére
Nem én találtam ki. A problémát a skoda is sejtette, ezért a feliciában már egy plusz elem támasztja a a váltót a rudazat mellett.
A befagyás azért van, mert eltörött a boritás a kézifék zsinórján, belefolyik a viz és megfagy.
Ha kicseréled újra, 5 évig nyugodtan parkolhatsz kézifékkel -20ban is.[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
Mea culpa, mea maxima culpa.
Melóban eleve a google.sk van, meg több anyag van ezekről a kocsikról csehül, meg szlovákul. Lassan kitanuljátok a nyelvet.
Sokszor tanulságos elbeszélgetni azokkal az emberekkel, akik ténylegesen részt vettek ezeknek az autóknak a gyártásában.
Tudok én, ha akarok.
Elég sok szakkifejezés csak szlovákul megy.[ Szerkesztve ]
-
peti_s
addikt
Én aztán soha. Az indokot nem írom le, mert 2 hétig bannolnak innen érte.
Mágus, még régebben elküldted a Favorit katalizátorának a részletes leírását, de az igazat megvallva azóta nem mentünk többet 250 km-nél vele, és nem került még sor a szétszedésére. Viszont láttam itt a topicban, hogy egy kicsit az autó megtúráztatása is kipucolhatja a karburátort. Meddig hajthatom, mennyi ideig, és hogyan? 3500 felett nagyon ritkán szokott lenni az autó.[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
Ja és hosszú (i) sincs a billentyűzeten.
Nem vagyok hive az autó kinzásának. Az igazat megvallva a tisztitást nem helyettesiti a túráztatás. Az enyém városban mindig ellustul kicsit, nem pörög olyan könnyen, ha kimegyek lakkotton kivülre néha megnyomom(padló) 3.-ban 110-ig persze csak rövid ideig. Ez meg szokta hozni a motor kedvét, és utánna másképpen veszi a fordulatot.
u.i. Csak teljesen bemelegedett motorral ajánlott. Ha be van melegedve, néha kihasználom a teljes fordulatszám tartományt (4000-ig). Ez garantáltan felébreszti a karbi második fokozatát.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest