Hirdetés
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Samsung Galaxy S23 FE - nincsen sárkány
- iPhone topik
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Samsung Galaxy Z Fold4 - egyre megy, honnan nézed
- Motorola Edge 40 - jó bőr
-
Mobilarena
FIGYELEM
A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdezel, olvasd el az összefoglalót, használd a keresőt
A Revolutról általánosságban
A Revolut fiókról, számlákról
Revolut kártyával kapcsolatos információk
A zárolásokról
A Revolut és a kiegészítő szolgáltatások
2020.08.24-től életbe lépő változások
A szolgáltatás állapota
Új hozzászólás Aktív témák
-
#59063552
törölt tag
válasz gzbotii #4495 üzenetére
Ilyen valaszokat kapok:
"Unfortunately, we are not allowed to give out any details relating to why your account might be under investigation."
"We will provide you more details as soon as there is a progress in your case."
"Your account is currently being reviewed. Once it's completed, you will be contacted by the appropriate team via in-app chat. Apologies for the wait!"
"It looks like our team needs a bit more to check it. I'm sorry it's taking longer than expected! 😕 They will contact you once they have any update on this!"
"I am deeply sorry it is taking this long. Our compliance team must follow certain protocols to ensure the safety and security of all user’s account as well as our system. Sometimes this process can take a bit longer. This usually happens because we work with a wide variety of partners, which means that we sometimes need to get their perspective on a case and this can cause delays."
"As soon as we have un update, we'll message you on chat."
"Hi there, *****! I'm really sorry about the wait and wish there was something I could do to speed this up for you. It looks like your account is still being reviewed, but our team is working to have it resolved as soon as possible. "
"Hello! I've just asked the relevant team to check your case urgently if possible so I hope that one of the agents will contact you on chat shortly! 😊 "
Új hozzászólás Aktív témák
FIGYELEM! A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
- Hír Drágul a Revolut
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest