Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • mancer7151

    tag

    válasz Ablakos #27098 üzenetére

    Átírtam kaas brutal traffic mod-ját, sokminden van szanaszét netről nem tudom utánajárás nélkül mi van benne ezekből eredetileg is, de amit érdemes átnézni fájl szinten (akármiben benne lehet persze de ugye load order van):

    def\vehicle\traffic_vehicle_type.sii - vége felé van
    deceleration_limit: 8.0 //6.0
    és
    deceleration_limit: 8.0 //6.0

    def\vehicle\ai\ambulance_type2.sui - ai modokban vannak ezek, elég sok van, ezek a traffic résztvevők:
    max_speed: 160
    engine_power: 250 - kamionok kb 400nál normálisak

    def\traffic_data.sii - adom ami nekem megy, bekommenteltem nektek pár dolgot:

    SiiNunit
    {
    traffic_data : .traffic.data {
    max_vehicle_count: 900
    vehicle_cache_refresh: 9.5

    ai_item_cache_time: 2.0
    ai_item_cache_distance_min: 300.0

    ai_safety_modifier: -0.5 //!
    ai_patience_modifier: -0.9 //!
    ai_patience_time: (0.01, 0.1) //kicsi hogy ne tököljenek

    ai_drag_length_limits[0]: 7.0 //követési távokhoz a hosszok
    ai_drag_length_limits[1]: 11.0
    ai_drag_length_limits[2]: 13.0
    ai_displacement_curve_coef: 0.70

    spawn_items_update_delay: 0.0
    spawn_distance_min: 80.0
    spawn_frequency_bias: (2.0, 7.0) //mennyiként dob ujat

    ai_overtake_time: 6.5
    ai_change_lane_time: 6.0
    ai_change_lane_distance: 40.0

    ai_low_probability_coef: 0.2

    # ai_blink_delay: (0.2, 0.4)
    ai_blink_delay: (1.0, 1.5)
    ai_blinker_offset: (1.5, 2.0)
    ai_blinker_time: (0.3, 0.33) //villogás, 0,33 valós

    ai_speed_threshold: 1.1 //mennyivel mennek/próbálnak menni
    ai_speed_coef_sunlight: (1.1, 1.1)
    ai_speed_coef_wetness: (1.5, 1.05)
    ai_speed_coef_fog: (0.99, 0.99)
    ai_speed_coef_curvature: (0.95, 0.95)
    ai_speed_coef_dangerous_actor: (0.99, 0.99)
    ai_avoid_speed_coef: (30.0, 42.0)

    env_factor_sunlight: (1.45, 1.5)
    env_factor_fog_offset: 110.0
    env_factor_fog_density: (1.10, 30.0)

    ai_lights_on_sunlight:(0.80, 0.90)

    ai_horn_delay: (60.0, 120.0) //nemdudálkussol

    ai_yield_wait_time: (0.0, 0.0) //stoptábla-elsőbbségadás
    ai_yield_timeout: (0.01, 0.1)
    ai_yield_max_speed: (0.0, 0.0)

    ai_revive_crash_delay: 0.05
    ai_revive_delay: (0.05, 0.1)
    ai_revive_timeout: 0.1
    ai_revive_speed_limit: 70.0
    ai_revive_distance_limit: 50.0
    ai_revive_reverse_offset: 0.1

    ai_stop_distance: (0.9 1.5)
    ai_safe_distance_crash: 5.0

    ai_caution_time: (0.05, 0.2)
    ai_spacing_time: (0.25, 0.5)
    spawn_distance_forward: 500.0 //tükör megjelenitéssel szinkronban kell
    remove_distance_forward: 510.0
    spawn_distance_backward: 145.0
    remove_distance_backward: 150.0
    spawn_distance_min: 150.0
    remove_distance_min: 140.0
    # ai_acceleration_threshold: 130
    # ai_deceleration_coef: (0.43, 0.50)
    @include "traffic_data_update.sui"
    }
    }

    A játékot parancsikonnal tudod indítani kapcsolókkal hogy szebben töltsön és használja a ramot, nálam ikonnál a cél mező:
    "C:\American Truck Simulator\bin\win_x64\amtrucks.exe" -nointro -unlimitedlog -rdevice dx11-mm_pool_size 4000 -mm_max_resource_size 100 -mm_max_tmp_buffers_size 3000

    Még egy kis konfig, ha megvan tedd readonlyra:
    config.cfg
    uset r_buffer_page_size "100"

    uset r_mirror_scale_y "2"
    uset r_mirror_scale_x "2"
    uset r_dof_filter_size "0.2"
    uset r_dof_transition "650.0" //csak a messzit mossa el aztis kicsit
    uset r_dof_start "600.0"
    uset r_dof "1"

    uset r_mirror_view_distance "300" //tükör render táv
    uset r_deferred_mirrors "2"

    Lehet ragozni ezt még ez úgy dióhéj.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák