- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Garmin Forerunner 255 Music - nem csak futóknak
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Yettel topik
- Magisk
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Milyen okostelefont vegyek?
Hirdetés
-
Megjelenési dátumot végre a Men of War II (PC)
gp Többszöri halasztás után végre megkapjuk a régóta várt folytatást.
-
Bővíti a ROG Ally garanciáját az ASUS
ph Az egyes termékek, kártyaolvasóval kapcsolatos problámájára reagált a cég.
-
3 évig még biztosan nem rendelhetünk Xiaomi EV-t
it A következő 15-20 évben a Xiaomi a világ öt legnagyobb autógyártója közé akar kerülni, de a következő 3 évben még kizárólag Kínára koncentrál.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bocsi a nem túl szakmai témáért, de nektek mik a kedvenc helyeitek a játékban (Promod). Úgy értem, szerintetek melyik hely, város stb néz ki a legjobban? Mindenféle megkötés nélkül kérdezem. Nekem a hegyi utak, szerpentinek, hegységek jönnek be nagyon. Tegnap voltam Romániában, és direkt nem a pályán mentem, néhol nagyon szép helyek voltak. Sőt, eddig amit láttam, szerintem Románia volt a legszebben kidolgozva Promod-ban.
Most kezdtem el jobban lemászkálni a pályáról csak.„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
válasz Ablakos #24002 üzenetére
Voltam már arra, de Irak-ig nem mentem. Jordánia, Izrael megvolt arra emlékszem.
#24001 Itt szépen lemaradt a kérdőjel az első mondatom végéről.
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Ablakos
őstag
Karácsonyra meglepem magam valamilyen váltóval. Thrustmaster Th8 és valamilyen váltó kiegészítő. (négyes alsó-felső soros, felezős váltó kell, Y váltó nem érdekel)
Az Almar (lengyel honlap ) termékről van valakinek véleménye? Esetleg más gyártó terméke?
[ Szerkesztve ]
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz Ablakos #24004 üzenetére
DIY shifter? Én csináltam egyet bár messze nem lett tökéletes, van még mit csiszolnom rajta, de hasonlóan hosszú úton és pontatlanul jár mint egy EF, szóval ATS-ben mondhatni autentikus.
De hogy érdemben is hozzászóljak: a TH8 ha jól tudom csak bizonyos Thrustmaster kormányokkal kompatibilis, viszont az SKRS-hez lehet különböző fedlapokat rendelni, így mindig a jó patternt látod...
[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
Marci112233
őstag
válasz Ablakos #24004 üzenetére
Ezen oldalon egyébként [link] az Ecosystem fül alatt láthatod hogy aTh8-as váltó jó e kormányodhoz. Az én T150RS-em egyébként támogatja. Ami viszont meglepett hogy a 150RS ára jócskán emelkedett mióta én vettem.
Gigabyte B660 Gaming X DDR4, IntelCorei5 13600K/Arctic LF III 360,Kingston 4x8GB DDR4 3200MHz,MSI RTX 3070 Gaming X TRO,Samsung 970EVO Plus 500GB, Samsung 980 1TB SSD,Phanteks Eclipse P600S ,FSP Hydro G 650W
-
A Realistic Brutal Weather modra van bármi ráhatása a menüben állítható eső intenzitás/mérték csúszkának?
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
válasz m0h0senator #24012 üzenetére
Egy jó ideig, amíg játszottam, alig esett.
Aztán állítgattam a csúszkát, esett is, de semmi durva dolog. És most nem tudom, hogy van e összefüggés. Megnéznék egy brutál vihart, némi köddel mondjuk.
A mod működik mert a sky textúrák újak, szépek. És köd is volt már. Az azt hiszem alapból nincs. Néha megyek olyan fekete felhők felé mint a szén, de alig ered el az eső. És nem találtam arra vonatkozó infót, hogy a mod felül írja e az előforduló viszonyok rendszerét. 4000-5000km-es út alatt azért esélyes, hogy essen. De nálam ritka.„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
m0h0senator
őstag
Nálam is ritka viszont nekem a felénél lejjebb van a csúszka. KB azt mondanám, hogy 2-3 nagyobb (2-4000km) út alatt 2x esik az eső. A modok a config fájlokban nem írnak felül semmit. Köd valóban nincs az már a mod hozománya.
An odyssey through the realm of consciousness.
-
válasz Joccc07 #24015 üzenetére
Na, nálam ilyen probléma nincs, mert nincs VGA-m. (Jó technikailag az IGP is GPU.)
Tegnap feltettem a Sequential Turn Signal mod-ot. Írja is a készítő, hogy low end gépeken az indexelés problémát okozhat. És hát igaza van Indexelésnél rendesen beakad a game nálam. És kipróbáltam a Realistic Headlights modot is. Lakott területen lefeküdt tőle a játék. Pedig jól néz ki szerintem. Ki is kapcsoltam azt a modot, pedig lehet, hogy elég lett volna csak a traffic lámpáit kikapcsolni.m0h0senator
Még jó, hogy tegnap beszéltük az esőt. Délután - este amikor játszottam, végig esett. Anglia, Írország körül mentem végig. Viharok, záporok, minden.Egyébként ez a játék miért nincs konzolra? Remélem, ha lesz ETS3, azt kiadják majd PS5-re. Sajna a modok úgy szinte biztos, hogy ki lesznek zárva, de attól még játszogatnánk vele. (Van valami kamionos game PS4-re, valami budget ETS féle, de nagyon retek.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Joccc07
addikt
Az mondjuk elég durva. Nem is játszanék vele ha nincs meg a 60fps.
Egész jól belőttem a beállításokat. Engem csak a random nagy droppok idegesítenek. Megnéztem a múltkor, hogy mi történik odabent olyankor. Konkrétan semmi. Se a CPU se a GPU érték nem ugrik ki. A cpu igy is unatkozik játék alatt.[ Szerkesztve ]
>Gar taldin ni jaonyc; gar sa buir, ori’wadaasla<
-
-
válasz Joccc07 #24017 üzenetére
Az. Írtam korábban, hogy én 2,5 éve áttértem konzolta. Azóta eladtam a 1080-at is. És csak addig játszok a játékkal, míg nem hozza a futár a PS5-ömet. Szóval nem izgat annyira az fps, direkt meg se nézem, hogy konkrétan mennyi van, de látom, hogy nem sok.
Szóval én most csak elütöm vele az időt.
Gondolkodtam már VGA-n. De csak ezért, erre a pár hétre nem veszek, mert a PC egyébként nincs ilyesmire használva már. i5 6600 elboldogul vele, úgy ahogy.„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Joccc07
addikt
válasz m0h0senator #24018 üzenetére
Nem tudok rájönni, hogy mi okozhatja. Valószínűleg a motor mar régi. Bár az én gépem sem új. 1500X, 1050ti, 16Gb ram az is 2400mhz-en. Kéne frissíteni de nincs rá keret.
LnB: Gondolkoztam konzolon de sok minden miatt jobb a PC nekem. Másik pedig nincs, hogy ez ne okozzon gondot. + Konzolra nincs ETS2
>Gar taldin ni jaonyc; gar sa buir, ori’wadaasla<
-
válasz Ablakos #24021 üzenetére
Nincs. Truck Driver c. "csoda" van. De ne akarjátok tudni, hogy milyen. Mondjuk én is csak trailer-t láttam róla.
Kár egyébként. Remélem ha lesz ET3, akkor lesz PS5-re is. Mert mindig is vevő voltam ilyenekre, és a fiam is. Train Sim World is megvan PS4-re. Na az se jó, de legalább van. Vonatoztunk vele egy kicsit legalább.„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
pcnet
addikt
On The Road van konzolra. Ha lenne ETS is, lehet elgondolkoznék konzolon a következő gép bővítés előtt. Tartósabb lenne játékra mint a PC. Én csak Elite Dangeroust és ETS-t tolom. Bár a konzol mellé kellene még kormány és joy, mert a kormányom xbox kompatibilis, a joyom pedig PC only.
“A szervizben munka folyik, nem víz. Ezért a szerviz rövid i.” by Fagyallo
-
Ablakos
őstag
Beüzemeltem a "H" váltót. Még nincs meg a felezős kiegészítő hardver. A beállítás: ZF16. Elfogadja a beállításban az 1-es fokozat = 1-es pozíció. 2-es 2. poz. stb Az autóban viszont 3-as pozíció lesz az 1-es fokozat. 4-es poz a 2-es fokozat. A modtól is függhet, vagy nem értem miért ilyen fura a váltó kiosztás?
[ Szerkesztve ]
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz Ablakos #24025 üzenetére
Mert számít a kiválasztott váltó pattern, az határozza meg melyik fokozat hol van. A felezőt ideiglenesen meg tudod oldani úgy hogy a csoport kapcsolót az egyik billentyűzet gombra állítod. Ne hívjuk felezőnek légyszíves, mert nem az, max a splitter lehetne de az sem az...
[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
Ablakos
őstag
válasz 2ozzmexy #24026 üzenetére
Igazad van, engem is zavar a felező elnevezés, mert persze hogy nem felez. Így hívtuk mindig, meg egyszerűbb volt mondani, mint alacsony hetes/magas nyolcas. (Félúton a 7-hez... ez sem jobb ) Kibeszéltük...
Az alsó/felső sor kapcsolót a kormányon rendeltem a POV bal gombra, de azt nyomva kell tartani a felsősor váltása esetén. Elég macera. Gondolom a billentyűzeten is. Bár elég fura nekem: jobb kéz váltón, bal kéz nyomja a billentyűzeten a felső sor választó gombot, ki fog kormányozni
-
Foose
addikt
válasz Ablakos #24027 üzenetére
Nálam G29 esetén úgy van megoldva,hogy L2 gombbal váltok alsó és felső sor között. Ha pedig teszem azt ZF16 sebességes,akkor L és H között a L3 gombbal váltok. De szerencsére elég sok beállítás lehetőség van a játékban. És előttem szóló jól mondja,hogyan kell beállítani hogy ne kelljen nyomva tartani csak elég legyen megnyomni a gombot a váltáshoz.
Lehet ismersz régebbről,Nrg néven :) Mostanában SirDannyL
-
Nincs On The Road PS4-re. Se a store-ban nem található, se máshol. Egy trailer van belőle, hogy 2020-ban lesz PS4-re, de azóta se jelent még meg. Viszont ez az On the Road nem tűnik rossznak, nagyon ETS2 koppintás.
A Truck Driver van PS4-re. De az egy kalap... Trailer1, Update trailerUhh, észak Norvégia is eszméletlen szép, érdekes hely. Tegnap eljutottam oda is. Azok az alagutak.. körforgalom az alagútban.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
válasz SzabóTamàs90 #24031 üzenetére
Gondoltam. Tudom, hogy alapvetően a Promod lényege az, hogy a valóságot ültetik át, csak részletesebben mint az alapjáték. Nem is értem, miért nem teszik hivatalossá azt a modot. Bár nem tudom, hogy milyen licenceket sérthetnek.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
válasz SzabóTamàs90 #24033 üzenetére
Hogy az alapjátékban ez lenne már alapból. Nem kellene utólag bele moddolni.
Bár most én lehet rosszul gondolkodom a promod-dal kapcsolatban.
A promod a meglévő útvonalakon nem változtat? Csak kibővíti az alapjáték térképét?
Mert én azt hiszem/hittem, hogy a Promod sokkal részletesebb térkép mint az alapjátékban szereplő.[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz Ablakos #24027 üzenetére
Inkább OFFolom:
Én alsó-felsőnek szoktam hívni. A ZF16 egy érdekes váltó, mert sok vontatóba szerelték, a klasszikus HungaroKamion Rábától az Iveco TurboStar-on át a 2516-os Actross-ig mindenbe. Egy rém rugalmas váltó, ám a csoport átkapcoslást mindenhol máshogyan oldották meg, van ahol "át kell ütni" (DAF, MAN, Rába), van ahol kapcsoló van rá. Alapvetően én ATS-t tolok, így 1-10ig számolom a sebességeket, pl: 2alsó, 7felső, mivel ott Direct és Overdrive van, ha érdekel szivesen elmesélem az eredetét meg hogy miért úgy hívják, de ez másik sztori.Van egy checkbox amikor a "range selector" és "splitter" kapcsolóit állítod, ha azt bepipálod akkor nem kell folyton nyomni, hanem első megnyomásra felsőbe vált, ismételt megnyomásra alsóba, majd megint felsőbe. Ha leállítod a motort akkor alsóban kezd mindig.
A Te gondod onnan jön, hogy a ZF váltóknál bal-fent van az R és bal-lent egy C "kúszó" fokozat, ezért van a 3-as helyén az 1-es és 4-nél kell átváltani a csoport kapcsolót (range selector, a valóságban ezen a ponton "ütöd át"). Ezt a játék kezeli, ezért számít melyik "patternt" használod, ha ennél részletesebben érdekel, akkor szivesen elmagyarázom hogyan épül fel a pattern fájl amiben meg van írva...
A H váltó beállításánál kapcsolgasd a váltót és látni fogod mit hova tesz, csak figyelj rá h jó legyen a kiválasztott "minta"."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
Ablakos
őstag
válasz 2ozzmexy #24035 üzenetére
Köszönöm mindenkinek az instrukciókat!
Végül oda jutottam, hogy "Tartomány szerinti megosztott felező" beállítással már az általam elvárt pozíciókban működik a váltó Most már nem szükséges piszkatolnom a pattern beállítással. A range és splitter kapcsolás is megoldódott. Szuper! -
válasz SzabóTamàs90 #24037 üzenetére
Értem, köszi az infót. Eddig azt hittem az alap játék részeit is részletesebbé tették.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Pist@bácsi
őstag
Nálam megosztott felezőre van állítva. Az 1 váltókapcsoló egyik állásában csak páros, a másikban csak páratlan fokozatok vannak. 1-3-5-7-9-11; 2-4-6-8-10-12.
Az átkapcsolás nincs bepipálva, a gyors felezés kuplungra van állítva.
Hátramenetben négy fokozat van. Itt a 2 váltókapcsoló is szerephez jut, bár felesleges 4 hátrameneti fokozat.
Lehet, hogy nem modellezi le egyik valódi váltó kiosztását sem, de jól passzol a G27 H-váltójához, ami 6 fokozatot tud + hátramenet.
Az alsó/ felső kiosztást én személy szerint a valóságban sem kedvelem. -
eboostr
aktív tag
Egyébként így visszaolvasva, nektek milyen váltótok van? Csak valami ilyesmire tudok gondolni:
[link] -
vlevi
nagyúr
válasz eboostr #24041 üzenetére
Nagyjából mindegyik ugyanazt tudja, a megjelenés minősége az eltérés.
Pl ez brutál profin néz ki
[link]
Gyakorlatilag semmi más, mint 2db mikrokapcsolo, amit xy gombbal érzékel a játék.
Csak éppen az a nehezebb része, hogy ezt úgy epitsd rá a G25,27,29,... váltó kárra, hogy úgy nézzen ki, mintha gyári alkatrész lenne. -
Cr00py
senior tag
Nekem jó pár éve meg van már az SKRS. Jelenleg G29-el használom. Én is pont emiatt vettem meg, mert elég minőségi cucc. Ismerősnél láttam régen, kipróbáltam, megtetszett.
Komolyabb sim játékokhoz Fanatec szettem van. CSL elite szettel kezdtem, de azóta már vettem számtalan addont hozzá, másik base-t, kormányokat, más pedált, váltókat. Elég zsebbenyúlós sajnos, viszont minőségi cucc. Legutóbbi szerzemény egy 918 RSR kormány volt. Idővel majd egy fanatec cockpit is jön, most egy lényegesen olcsóbb - nem fanatec - cockpitet használok.. ez is tökéletesen megfelel. -
2ozzmexy
aktív tag
válasz Pist@bácsi #24040 üzenetére
Spicer Super 10 Speed, csak a tiéd 12
Mellesleg Ön itt? A valóságban nem vezettél már elég teherautót? Valahogyan úgy tudlak elképzelni hogy aminek kereke van és gurul azt tudod vezetni is és jogsid is van rá.A spicer 16 sebességes váltójában is 4 R fokozat van. 20 sebességesnek is szokták csúfolni, könnyű felismerni mert kék a váltógomb és egy 4 állású kapcsoló van rajta.
[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Eizo Flexscan EV2450 IPS HDMI 2Év Garanciával MONITORCENTER
- 4070 Ti Aorus Master //KERESEM!!//
- MacBook Air 2017 Mint Az Új/8GB/256ssd/Akku 88%/1 hónap gar./p3365/
- 21,5" Samsung érintőképernyős monitor 1év garanciával MONITORCENTER
- Enermax Platimax 850 W moduláris tápegység (Platinum minősités) Beszámitok!