Hirdetés

Aktív témák

  • sede7

    tag

    Na, akkor a szerviztapasztalatok - mert ilyenek is lehetnek sajnos :((

    Előzmény: hétfő este NFS Shift közben egyszer csak hirtelen leesett a fénerő. Amikor kiléptem, a menüben feltűnt a fehér teljes hiánya - besárgult az egész kép. A leglátványosabb a magic torch app white screen-je volt, amire mindent lehetett mondani a sárgától a zöldig, csak azt nem, hogy kék.


    (viszonyításként mellette egy fehér zsepi és egy piros párna :) )

    Délelőtt (T-Mobile-os) garancia papírokkal felfegyverkezve bevittem a Camponába. Először megpróbáltam a T-Pont megkerülésével az épületben található Samsung Mobile szervizpontba vinni. Készségesek voltak, nem is kértek papírt, már nézték is, mi a baj. Amikor mondtam, hogy T-s, megnyugtattak, hogy semmi gond, vihetem közvetlenül hozzájuk is, érvényes ott is a T-s garanciám. (Jó tudni!) Sajnos azt gyakorlatilag ők is egyből látták, hogy ez bizony nem helyszíni javítás. Hagyjam ott, kiküldik a központi szervizbe, kb egy hét. Mondom, nekem kéne hétvégére, csütörtök délután elutazom. Megkérdeztem, hol a központ, vihetem-e én oda, mehetek-e én érte. Adott címet, telefonszámot, amit ugyan kicsit sokára vettek fel (zsinórban negyedik hívásra), de ott is egyből pozitívak voltak. Nem ígért semmit, csak hogy megpróbálja úgy megsürgetni, ha lehet.
    Kivittem tehát Budaörsre, a Tesco mögött egy kis irodaépület aljában ("Emanuell") találhatóak. Egy munkafelvételis csaj volt bent csak (ezért nem nagyon vette fel a telefon.), elég gyorsan ment mindent. Valami nagyon gagyi telefont adtak cserekészüléknek, de mindegy.

    Eddig ennyi nagyjából, folyt. köv.

    ui: a múltkor már itt említett szennyeződéses problémát is mutattam nekik, ők sem nagyon tudták, mi lehet az; bár már az előzőn is látszik a különbség a két széle és a közepe között, azért íme, egy másik kép:

    ui2: immár kvázi-tag...

    [ Szerkesztve ]

Aktív témák