Hirdetés
-
A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
it A jobb célzott hirdetések érdekében adatplatformot indít a Warner Bros Discovery.
-
Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
ph A megfizethető, szivacsokkal jól megpakolt modell ötfajta kapcsolóval és kétféle színösszeállítással/kupakprofillal szerezhető be.
-
Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
gp Továbbra is szeptemberi premierrel számolnak a fejlesztők, reméljük több halasztásra már nem kell számítanunk.
-
Mobilarena
Samsung Galaxy S9 és S9+
Kérlek olvasd át az összefoglalót, mielőtt a fórumban kérdeznél!
Új hozzászólás Aktív témák
-
novinyul
veterán
-
Ezért ilyen drágák ezek a telefonok. Mindenki garanciában felújítja, kicserélget benne mindent.
Mi 11 Lite 5G 6/128 :)) Xiaomi Redmi Pad 4/128 GB, Laptop Asus Oled Vivobook 16GB/1TB " Azért vagyunk, h legyünk " by pusszycat
-
novinyul
veterán
válasz #33253120 #38106 üzenetére
Ki is röhögtem volna embert, gyári garanciával nincs kérdés, már ha rendeltetésszerű használat során adta be a kulcsot a telefon. Szóval kutya kötelessége megcsinálni rendesen a szervizt, pláne hogy a szerelési jegyzőkönyvet is mellékelni kell.
Pixel 8Pro - Realme 9Pro Plus - Retro telefonok
-
#33253120
törölt tag
válasz pusszycat #38103 üzenetére
Amúgy, így, hogy említed tudod miért nagy a telefon kiadáskori ára? Anno egy hazai Nokiás ismi magyarázta el, de szerintem azóta sincs máshogy.
Adott készülék rendelkezik egy előállítási árral, egy szállítási költséggel a disztribútorok irányába, és rendelkezik marketing költséggel is. A marketingköltség pedig nem a teljes várhatóan értékesített készülékre van lebontva, hanem sávosan. Amit előreklámoznak, annál ezeket a reklámokat az első országba kerülő szériánál te fizeted meg, te veszed meg az influencerek készülékeit, te fizeted a szponzorált Insta tartalmakat, és a sporteseményeket, tévéreklámokat is. Ahogy fogy a marketingmegjelenés, úgy lesz olcsóbb mindenhol a telefon. Az első körben vásárlók, előrendelők fizetik ki a bemutatót.
Emellett minden telefon árára rá van számolva egy tipustól függő várható szervízköltség azaz előre kifizettik a garanciális javítást, ismerve a készülék várható gyenge pontjait.
A fentiek egy része tényleg a Nokiás ismerős akkori információi, de egy másik része meg az amit látok a különböző készülékek kiadásakor.[ Szerkesztve ]
-
-
Rinocerosz
senior tag
válasz #33253120 #38108 üzenetére
Emlékszem még a dologra érdekes eset volt ez is . Ilyenkor kíváncsi lennék egy hangfelvételre vagy videóra, amit megmutatnánk egy vezetőnek, hogy na most akkor mi van?
Egyébként én is mindig hivatalos Samsung szervizbe viszem. (Mondjuk itt Salgótarjánban nem is nagyon merném máshova mert a végén valami értelmiségi kezelésbe veszi aztán volt-nincs telefon .)
Viszont eddig nagyon meg vagyok elégedve. Az s7, s9+ akkumulátor cseréje is fél nap alatt megvolt. -
#33253120
törölt tag
válasz Rinocerosz #38111 üzenetére
Lehet én vagyok beteg, de baszott rég óta van Ilyen-olyan szervízszolgáltatása a Samsungnak.
Annó a házhozjövős, szervíz, majd futár, ami a TMX-hez vitte, meg ma a SES is egy felbérelt szolgáltatás, amivel ha nekem bajom volt, akkor nem a céget piszkáltam, hanem mindig a megbízót, a Samsungot. És ők ha esemény volt visszanyúltak a szervízhez. -
Rinocerosz
senior tag
válasz #33253120 #38112 üzenetére
Igen így van. Nekem lassan majd érik egy telefon csere és a iPhone 11pro vagy a Galaxy s20+ lehet a befutó, de a szerviz hálózat nekem nagyon sokat számít. Nem mindegy, hogy ha baj van akkor bevágom magam kocsiba aztán 10 perc és szerviz vagy vezetek 1 órát a legközelebbi szervizhez .
Ilyen postázást én nem igazán bírnék kivárni -
samu74
addikt
válasz Rinocerosz #38113 üzenetére
Nekem 3 nap volt. Az nem nagy idő úgy, hogy 1 nap oda,1 nap szerviz, 1 nap vissza.
A hivatalos szerviztől nem kell parázni, s7 meg s9+ hibátlan azóta is.[link] gondolj bele ez a vacak kijelző vagy 85ezer, és simán be tud égni garanciaidőn belül. Na meg a többi vacak ami alatta van,azért az fáj ha gari idő után kell mókolni.
[ Szerkesztve ]
-----------
-
#33253120
törölt tag
válasz Rinocerosz #38113 üzenetére
Ja, amúgy ha jól tudom ma olyan van, hogy bemehetsz egy postára, és kérsz egy Samsungos borítékot szervízeléshez. Belerakod a telefont, és hozzák-viszik pár napon belül. Azért ez is korrekt cuccnak tűnik. :) De ilyet mások is csinálnak, azt hiszem a Huawei is tolja ilyen módon a szervízt.
[ Szerkesztve ]
-
-
Clever0
senior tag
válasz Rinocerosz #38118 üzenetére
Köszönöm. Beállítottam a jelvényeket, felhívtam magam és már mutatja is az ikon jobb felső sarkában az 1-et.
-
#42365184
törölt tag
Találtam egy akkumulátor kalibráció leírást, helyre is állt az üzemidő Android 10 alatt, most már az új akksival is megy a 9 óra (hang nélkül teszteléssel) youtube videó lejátszás.
Battery reset, akku kalibráció:
1. lépés: beállításoknál, az akkumulátor menüpontban a gyorstöltést kikapcsolni.
2. lépés: tárcsázóban beütni *#0228# majd hívás gomb.
3. lépés: Battery status ablakban Qiuck start-to nyomni, majd OK a figyelmeztetésre. 10-15 másodpercre elsötétül a kijelző, majd visszajön a Battery status ablak. (Ha a kijelző csak rövid ideig sötétült el, akkor ismételd meg.)
Megvárni, míg teljesen lemerül és kikapcsol a telefon.
4 . lépés: kikapcsolt állapotban megszakítás nélkül 100%-ra tölteni. 100% után még kell várni vele minimum 20 percet.
5. lépés. töltő kihúz, telefon ismét lemerít teljesen, hogy kikapcsoljon.
6. lépés: bekapcsolni és egy menetben feltölteni 100%-ra. -
arcitec
addikt
válasz #42365184 #38120 üzenetére
Öszintén ezzel kapcsolatban így ebben a formában kétségeim vannak.
Az ellenben tény, hogy kb 1 havonta célszerű lemeríteni, de nem nullára, majd 100%-ra feltölteni. Ennyi és semmi hókusz pók. U.I : És ez vonatkozik a külső akkukra is.Azokat, mert csak épp akcióban, vagy nyáron a bringán használom, 3 havonta vannak lemerítve - ez gyártói ajánlás is egyben - majd feltöltve.[ Szerkesztve ]
-
Clever0
senior tag
válasz arcitec #38125 üzenetére
Én is tudom, hogy a 20-80-at sőt a 25-75 határokat ajánlják, de csak mostanában néztem meg, hogy ez pontosan mit is jelent. Eddig is gyanús volt, hogy a zseblámpák 18650-es elemeinél a töltők nem foglalkoznak ilyesmivel és a lámpa is csak akkor tilt le, ha nagyon lecsökkent a fesz, pl. 2.7 V alatt van. A tele akku 4.2V a telefonnál is, de a 0%-os még szinte félig van, ezért nem értem a parát és a telefon korlátozásait.
(Az már más kérdés, hogy 15% alatt a telefon csipog, 5%-alatt már halvány és fényképkészítésre sem hajlandó.)[ Szerkesztve ]
-
#33253120
törölt tag
válasz Clever0 #38126 üzenetére
Szerintem ma már a töltöttségkijelzés annyit jelent, hogy mennyit használhatsz az akkuból biztonságosan, és semmi köze a tényleges töltöttségi értékekhez.
Egy irodista, bölcsész, kémikus, humán beállítottságú, stb embert nem fog èrdekelni, hogy meddig lehet tölteni-meríteni, a usert meg kell védeni magától. Mint ahogy az Apple csinálja. -
Clever0
senior tag
válasz #33253120 #38127 üzenetére
Ez akkor lenne jó a júzernek, ha a túltöltés miatt ugyanúgy vagy jobban szirénázna a telefon, mint merítésnél, sőt beállítható lenne, hogy milyen szintnél hagyja abba a töltést. Mos a 15-100-as tartomány használata felé terelnek a gyártók, ami talán jobban árt az akksinak, mint a 0-80. Akár azt is feltételezhetném, hogy szándékosan teszik, hogy a tönkrement akku miatt vegyél új telefont.
Máshogy van az elektromos autóknál. Ott sem lehet 0-ig meríteni az akkut, de a 80%-os töltést is erősen javasolják.[ Szerkesztve ]
-
-
csorbajeno
veterán
válasz Clever0 #38128 üzenetére
Nekem az állandó 100%-ra töltéssel az S6 nem rég kezdte az akkucsere jeleit mutatni(hirtelen, intenzív merülés). Az S9 2 én után még semmi jelt nem mutat, hogy baja lenne, pedig minden éjjel a töltőn alszik ő is. Szóval, szerintem a 100%-os jelzés még nem a valós 100%, ahogy a0% sem a valós 0%.
-
válasz csorbajeno #38131 üzenetére
Van olyan telo ahol beállítható, h hajnal 5kor kezdje el a töltést, h ne legyen feleslegesen a töltőn, csak nem tudom h melyik tudja. Én a Tech2 Lacitól hallottam.
Mi 11 Lite 5G 6/128 :)) Xiaomi Redmi Pad 4/128 GB, Laptop Asus Oled Vivobook 16GB/1TB " Azért vagyunk, h legyünk " by pusszycat
-
-
vihartigris
őstag
válasz Rinocerosz #38133 üzenetére
Akkor van szopás, ha korábban indulsz és aznap intenzívebben kell használni a telefont.
Nekem jó úgy, hogy felteszem töltőre, ha feltöltött vagy ha mennem kell akkor leveszem és használom.bármi reciproka a semmi
-
Rinocerosz
senior tag
válasz vihartigris #38134 üzenetére
Igen szerintem is érdekes így a dolog. Valami értelmesebb szoftveres megoldást tehetnének erre a dologra.
-
válasz Rinocerosz #38135 üzenetére
Én ezt már rég megoldottam egy okos hosszabítóval ami azt illeti.
Mi 11 Lite 5G 6/128 :)) Xiaomi Redmi Pad 4/128 GB, Laptop Asus Oled Vivobook 16GB/1TB " Azért vagyunk, h legyünk " by pusszycat
-
Vitaqo
senior tag
Sammobile szerint júniusra várható a One UI 2.1. Igaz még kb semmi hír nincs arról, hogy mit fog tartalmazni.
-
akos_ur
aktív tag
-
-
TaaT
veterán
-
-
n0is3es
aktív tag
Nah erre a One Ui 2.1 re én is kiváncsi leszek, az Android 11 re is az lennék, de az S9 + már nem fogja megkapni Sebaj jövőre hosszabíthatok és veszek egy Note 10-t
[ Szerkesztve ]
Pixel 6 & Alfa Romeo 147 1.6 Twin 120 LE 2006 ;)
-
H0bi
tag
Sziasztok!
Adott egy s9 plus telefon és bejövő hivások valamikor normálisan működnek, de sokszor van, hogy nem érnek és kapom az sms-t szinte egyből, hogy volt egy nem fogadott hivásom. 1-2 hónapja csinálja ezt, gyári visszaállitás nem oldotta meg, térerő fullos. 2 sim van benn mindkettő ugyanezt csinálja.
Valakinek valami ötlete mi lehet a gond? -
senior tag
Gyakori Samsung probléma az Exynos gyengébb modemje miatt. Érdemes ellenőrizni / megtisztítani a SIM kártyákat, esetleg cserélni, ha már sok évesek...
Amelyik SIM produkálja a hibát, azt érdemes fix 2G/3G hálózaton használni. Térerő függő is a dolog, nekem évek óta nem volt, más meg hetente szív vele. Ha megnyugtat, nem csak a Samsung telefonokkal fordul elő, hanem pl. iphone-nal is...
Új hozzászólás Aktív témák
! Tilos a hirdetés, keresés, kí-
nálás, amelyek helye itt van :
- hardverApró
! Tilos az FRP-lock témája, a warez, és az ezekkel kapcso-
latos segítségnyújtás továbbá a készülékfüggetlenítés nem hivatalos módon!
A Telekom gyári függetlenként értékesíti a készülékeket, míg a Telenornál és
a Vodafone-nál az aláírt hűségidő lejárta után az adott szolgáltatónál lehet
igényelni a hálózati zár feloldását.