Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • petesejt

    aktív tag

    válasz anonymus89 #2349 üzenetére

    Hogyhogy felcserélték a számlán lévő összeget?

    És csak ne légy gátlásos, a világon semmilyen hátrány nem érhet a legközelebbi rendelésednél, akkor sem, ha nekik kényelmetlen, ha most megköveteled az adatok pontos feltüntetését a számlán és a garanciajegyen, és élsz a jogaiddal, akár a hatóságok segítségével is.

    Anno én is "megszívtam" a pécsi márkaszervizben, alaplapot és kijelzőt cseréltek a Note 4-esemben garanciában (szegényre rájárt a rúd, a Vodafone-ban meg összetörték később), :) és hiába követeltem, hogy tüntessék fel a munkalapon az új fődarabok gyári számát és hogy "fődarab" legyen a megnevezésük (ez esetben a fődaraboknak garanciájának nulláról kellett volna újraindulnia az akkori törvények szerint), elhajtott a hülyegyerek azzal, hogy az alaplap és a kijelző a Samsung szerint nem fődarab.... :F :F Csak tudnám, hogy akkor mi az. De sütött róla, hogy fingja nincs jó pár adminisztrációs törvényi előírásról, lenyomtam volna, ahogy kell bármilyen fórumon, olyan hülye volt.... Végül két dolog miatt nem foglalkoztam vele (annak ellenére, hogy imádom rommá szopatni az ilyen arrogáns bunkókat), egyrészt úgyis ment eladásra a teló, másrészt tudtam a gyerekről, hogy egy drogos barom volt, aki valami kapcsolat révén szerezte meg a Samsung márkaszervizelést, úgyhogy hagytam inkább a francba. Pedig válogatott szívatások vannak a zsebemben ilyen esetekre, de tényleg nem akartam már azt a Note 4-est, meguntam, így meg egy percnyi energiát nem ért, végül is megcsinálták hibátlanul, az új tulaj meg úgysem foglalkozott volna azzal, hogy a fődarabok garisak....

    [ Szerkesztve ]

    "Ne félj a haláltól! A stressz minden napodat elrontja, a halál csak egyet fog." - SH

Új hozzászólás Aktív témák