- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
- iPhone topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- 15 éves az első androidos Samsung telefon
- AGM M7 - elnyűhetetlen okostojás
- Telekom mobilszolgáltatások
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- DIGI Mobil
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Garmin Forerunner 255 Music - nem csak futóknak
Hirdetés
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Premier előzetesen a Gray Zone Warfare
gp A mai naptól hivatalosan is elrajtol a játék korai kiadása PC-n.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
laci0530
senior tag
Szia! Egyelőre nálam van a készülék, az enyém is kb. ilyen "fényszökést" produkál oldalt.
Nekem még van több mint egy hetem az elállásra (másnap bevittem a Telenorhoz, ahogy kiszállították a postára, de ott nem vették át belső adminisztratív problémákra hivatkozva (várnak, hogy a készülék átvételéről és a kifizetéséről a posta igazolását megkapják, mert anélkül nem látják a rendszerükben és nem tudják az elállási eljárás (általuk kb. háromnegyed órásra becsült) lefolytatását véghezvinni.
Jeleztem nekik és a 1220-on az ügyfélszolgálatuknak is, hogy a fogyasztó elállási jogosultságát a szolgáltató belső ügymeneti sajátosságai nem akadályozhatják, ilyen esetben alakítsanak ki olyan ügyintézési folyamatot, ami az általuk észlelt akadályokat kiküszöböli és az ügyfelek számára a jogalkotó által biztosított igényérvényesítési módok gyakorlását a rendelkezéseknek megfelelően lehetővé teszi.Ígéretet tettek, hogy azonnal értesítenek telefonon, ha a belső ügymeneti adminisztráció lezajlott, és az biztosan meg fog történni 14 napon belül (eddig nem jeleztek).
Írtam azért a Samsung Központi Irodának is egy gyors e-mailt, csatolva a hibajelenség dokumentációját, tegnap válaszoltak is, hogy sajnálják, valamint felvázolták az elállási, új, hibátlan termékre történő kicserélési lehetőségeket az online rendeléshez kapcsolódóan, amivel - jogász lévén - tisztában voltam eddig is. ).
Emellett lehet, hogy nem foglalkozom most ezzel (kevés időm van napközben) és használom így, aztán majd később garanciában cseréltetem a kijelzőt. Tokban annyira nem lesz vészes (bár ezt csak akkor lépem meg, ha tényleg nem lesz időm ezzel foglalkozni a napokban).
Új hozzászólás Aktív témák
Tekintsd át a téma Összefoglalót!
Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz bátran!
! Tilos a hirdetés, keresés, kí-
nálás, amelyek helye itt van :
- hardverapró
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Friss traileren a Commandos Origins
- Politika
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Xbox Series X|S
- Milyen TV-t vegyek?
- OLED TV topic
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Okos Otthon / Smart Home
- További aktív témák...