Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • kali

    legenda

    válasz #24536576 #3190 üzenetére

    Lehet 12 hónap gyártói jótállás, ha a készülék megfelelő forrásból származik és az aszerinti számla adott hozzá, de nem a Samsung Electronics Magyar Zrt. hozta forgalomba, így a kiterjesztett, második 12 hónapos jótállás nem adják meg rá. (Lásd az összefoglalóban linkelt jótállási leírást.)
    A Samsung ezt bizonyos esetekben márkavédelmi oknak, vagy méltányossági alapon történő díjmentes javításnak is nevezi, de a lényeg az, hogy kivitelezhető, ha a készülék forrás szerint és annak a számlája megfelel az elvárt feltételeknek - utóbbiak is fontos szempontok, mert ez nem minden esetben igaz, bizonyos GSM üzletek olyan termékeket forgalmaznak, amikre az első 12 hónap sem érvényesíthető a gyártói jótállás keretében, legalábbis ebben az országban nem.
    Egy régebbi szélsőséges eset is beugrott, rákerestem és belinkelem, amikor például kijelző tört: [link]

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák