Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • cinemazealot

    addikt

    válasz Ijk #204 üzenetére

    "Nem az olajlobbi miatt nem terjedt el..."

    :N Szerintem nézd meg ezt a filmet, csodálkozni fogsz. A sztori 1996-ban, tehát 22 évvel ezelőtt (!) kezdődött, és az EV-1 nagyon jónak bizonyult. És pontosan ezért engedték kizárólag lízingelni (és nem eladni), illetve nyírták ki olyan szinten, hogy 2002 után már híre-hamva sem volt.

    Ólom-sav akkukkal már akkor is ment 130...160 km, NiMH pakkokkal pedig akár a 160...230 km. Gondolod, hogy az elmúlt 20 évben nem tudták volna ezt jobban továbbfejleszteni, ha hagyták volna az ellen lobbisták?

    [ Szerkesztve ]

  • csongi

    veterán

    válasz Ijk #204 üzenetére

    Igen.A varazs szo a probalkozas.:), es ez nem volt tul nagy elannal vegezve.
    Ugy erzem, ha Musk nem kezdi el tolni az elektromos mantrat akkor most is ulnenek a kis szekbe azt jonapot. :).
    Amugy egyertelmu, hogy a vegen az uzemeltetesi koltseg emelkedni fog.

    vicze1:
    Lenyelem mas ugysem marad :). A leirtakon nem valtoztat.
    Az arakrol a kerdesek koltoiek voltak.
    Veszteseges lehet jelenleg, de ez atmeneti. A kenyszer fog megoldast szulni sajnos, es nem a tudatossag.
    Most egy atmeneti megoldas az akku kinlodas is.
    Maga az energia kinyerese tarolasa hatekony felhasznalasa a fo kerdes. Ezek kuatasainak hatraltatasa az olajlobbi.
    Erdekeket hoztak letre az olaj mellett.
    De semmi bajom az olajjal sem, ha par csepp felhasznalasaval lehetne szaz km-t megtenni. Banna a fene ha literje 10000Ft lenne. :).
    Az uzemeltetes ettol megfizetheto maradna. Es tudatosan lehetne idot nyerni. Csakhogy tul sok a ha.:).
    A helyzet adott a kerdes mi lesz a tarthato tudatos megoldas.

Új hozzászólás Aktív témák