- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Magisk
- Realme GT 5G - versenyképes
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
Hirdetés
-
A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
ma Vagy hogy fogja a mesterséges intelligencia manipulálni a mozgóképeket?
-
Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
it A mindezt lehetővé tévő Neucybert a Neuralink kínai riválisa, a Beijing Xinzhida Neurotechnology fejlesztette ki.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
Új hozzászólás Aktív témák
-
#90088192
törölt tag
Head-set, és kész.
Pl a mekiben miközben készíti a cuccot, vagy kiszolgál, akkor is beszel az éppen az autós szekción várakozóval.
Különben a mai napig nem értem ezeket a problémákat. Szerintem ez valami KE sajátosság.(Nem viccelek).
Ha valamit venni akarok, akkor ha a honlapon ott van, ott lehet fizetni és küldik, ha szolgáltatás, akkor lebeszélem telefonon az emberünkkel, és küldi az emailt, amihez a számla is csatolva van, és fizetem.
Ha nem válaszol valaki a telefonra, hagyok üzenetet, ha visszahív pár napon belül akkor jó, ha nem akkor keresek másikat, ugyan ez a venni kívánt cuccokkal, ha nem tudom egyszerűen elintézni, keresek másikat ahol megy.
A vicc jut eszembe a magyar rendőr és a seriff esete a gyorshajtóval.
Két külön dimenzió. -
Somatom
veterán
Huawei Talkband. Egy megváltás számomra.
Mosolyogtam a Whatsapp részen. Bár többen használnák itthon! Az exem szoktatott rá (akkor még nem volt FB tulajdon), mert feléjük (Spanyolo.) az az elterjedt. Sztem a médiaüzenet zseniális feature. Vezetés közben nem kell pötyögnöm, gyors és nyoma marad. Bárcsak a szolgáltatókkal is lehetne így kommunikálni!Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
#55525888
törölt tag
Az a tapasztalatom a netes cégekkel, hogy hiába profi és kicsit rideg az arculat, emberből vannak az ügyfélszolgálatosok, és ez lágyítja az egészet.
A magánemberekkel sokszor több a gondAmúgy a mobilcsekket appból fizetem, a többit utalom netbankon.
Csak posta ne legyen! -
philoxenia
MODERÁTOR
Nem reklám, itt nyilván igen kevesen vesznek ilyen terméket, de ennél a cégnél a telefonos és emailes kommunikáció kombinációja nagyon jó volt. Mondjuk kompetens személlyel kommunikáltam telefonon is, nem egy ügyfelessel, akinek meg van kötve a keze.
Bár például a T-nél a harmadik ügyfelesnek sikerült rájönnie, hogy miért nem tudok megrendelni egy szolgáltatást.Később általában nem értek egyet azzal, amit korábban leírtam. Ehhez néha évek kellenek, néha percek csak...
-
"+tény, hogy van cég, amelyik simán nem tesz semmit, míg nem üldözi valaki őket telefonon."
Á, inkább akkor sem"Igen, végső soron a T és a hasonló cégek, szolgáltatók kinövik magukat "multivá","
A T már az, a Deutsche Telekom."Olyan cégnél, ami szerteágazó, annál nehezebb mindenkinek eleget tenni. "
Szervezés kérdése. És ha ezzel nem foglalkoznak, akkor később annál nehezebb"Széjjel szedte a többség, mondván, őslény technológiára felvételiztettek, béna szöveggel, stb..."
Ja, de mondjuk mutass távközlési céget, ahol nem fordulnak elő régebbi cuccok? A T-nek volt mainframe üzletága is, azt mondjuk eladták az IBM-nek, meg Power cuccaik is vannak, de ezek nem tekinthetők annyira őslénynek, csak az átlagos szakembernek ismeretlenek, mert ritkán találkozol velük. Hogy magán a távközlési részen üzemeltetni kell évtizedes infrastruktúrát is, az sem egyedi." volt olyan (nem magyar) túraszervező, aki szintén a "csak úgy kommunikálhatsz velem akkor, ahogy én mondom" stílusú volt,"
Simán azt hittem, hogy hazai lesz Fura egy üzleti modell"Akkor talán, esetleg, ha zaklatja őket a vevő. Akkor talán emberszámba veszik."
Minek is tennék. Ez itthon van?
Kulturáltabb helyeken erősebb a fogyasztóvédelem, és minél inkább az, annál inkább foglalkoznak veled a szolgáltatók.Mutogatni való hater díszpinty
-
elessar
tag
Egyszer közöltem egy ilyen telefonügynökkel, hogy én is rögzítem a hívást. Elkezdte nekem mondani, hogyan, milyen feltételekkel rögzíthetek, az összes GDPR szabályt fel akarta sorolni. Hiába közöltem vele, hogy tisztában vagyok a szabályokkal, nem volt hajlandó abbahagyni. Elbúcsúztam tőle...
-
"Nem igazán úgymond "fejlődő ország" volt, na de akkor is."
Pedig néha még ezekben is jobbak" nem annyira dörzsölt általában hogy panaszkodjon a fogyasztóvédelemnek vagy a bíróságokon, mert vagy ideje nincs erre, vagy pénze, vagy türelme, stb."
Nagyobb baj, hogy a fogyvédnek sincs rendes jogköre. Ha röpködnének a bírságok, máris megérné normálisan viselkedniük."Vagy ott van példának az Uber, Airbnb.. "sikere" az országban.."
Ez mondjuk több sebből vérzik, mindenki rohadék volt ezekben a témákban. Pedig ezek tök jó szolgáltatások. Ahogyan a közösségi oldalak is jó dolgok lennének, ha nem kémkedésre, és reklámozásra lennének használva.@elessar : WTF nem rakod rá helyből, amint megmondja, kicsoda...
[ Szerkesztve ]
Mutogatni való hater díszpinty
-
Ahol dolgoztam - helpdesk cég, bár én nem hd-s voltam, hanem a cég infrájáért feleltünk - olyan botot üzemeltetett, ami a hívótól bekérte a céges azonosítóját, majd a helpdesken már úgy csörgött, hogy az ügyfeles megkapta az ügyfél összes korábbi ticketét, és adatait (milyen gépe van, stb.). Viszont ez működött.
Mutogatni való hater díszpinty
-
Másik önsegélyező kör sem ér semmit, mert nem hatóság.
"Így nyilván könnyebben megtartanak minket,"
Monopolhelyzet vagy kartell felismerhető arról, hogy nem akarnak ügyfelet megtartani, mert vagy nem tud máshova menni, vagy amennyi elmegy, annyi jön is Magyar telefonszolgáltató-piac pl. szerintem kartell, mert viszonylag kötött számú ügyfél van, és azok a 3 szolgáltató között oszlanak el, így nem kell értük teperni. Ha az egyik bunkó volt, akkor majd megy a másikhoz, akiben csalódott ügyfelek meg mennek az elsőhöz.BTW amikor egy marhaság miatt nem működött a Telekom app, akkor a T lesz*ta, az appra adott karó értékelés után viszont az app fejlesztői másnap írtak levelet, hogy miben segíthetnek (Nem tudtak, mert nem javíthatják anélkül a hibát, hogy a T kérte volna.)
Mutogatni való hater díszpinty
Új hozzászólás Aktív témák
- -56% HP EliteBook 840 G8:i7 1165G7,16GB RAM,512GB NMVe SSD,Iris Xe,IR kam.+ujj.olv.,vil.MAGYAR bill.
- Monitortató plexi konzol több elérhető készletről MONITORCENTER
- -50% HP EliteBook 840 G8: i7 1165G7,32GB RAM,1TB NMVe SSD,Iris Xe,IR kam.+ujj.olv.,vil.MAGYAR bill.
- 1.250.000 FT helyett 940.000 FT !! MacBook Pro 16" M3 Pro 12CPU / 18GPU / 18GB / 512 SSD
- RTX 2080TI ROG STRIX GAMER PC