Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • puttputt

    őstag

    válasz Tikakukac #25 üzenetére

    Igen, a telefon, pláne a futtában felvett hívás kevésbé alkalmas eszköz arra, hogy hatékonyan és figyelemmel, plusz átgondolással rendezzük a rendezendőt.
    Rögzíteni minden hívást meg GDPR ellenes eléggé.. Bár lehet azért megérné, hogy mondhassuk a szolgáltatónak:
    "Nem tudom Ön mit csinál, de én rögzítem a beszélgetést, ha ez ellenére van, vagyis nem hiszi el hogy törlöm az ügy lezárultakor, nyújtsa be a panaszát a linken amit most diktálok, majd 30 nap múlva átveheti a határozatom postán. A linkem tehát: https://www.panaszkodommertvanmiert.hu/g392mf23f23u923f2j/info/upload/documentation . "
    Lehet a link végére már bontanák a vonalat, s bővülne a "nehéz ügyfél" mappa. :DDD

    Nekem is volt pár ilyesmi levelezésem, azaz olyan, hogy mindig a magáét hajtogatta a másik fél. Mindig ugyanazt böfögték vissza. Vagyis egy ismerős reklamációja volt a csúcs, reklamált a Wish-nek, először magyarul, majd angolul szidta őket. Mondtam neki, írjon kedves dolgokat, "verje át a rendszert". Érdekes mód, azonnal becsatolta a rendszer a beszélgetésbe a tényleges, élő ügyfélszolgálatost. :DDD Megoldódott az ügye is szerencsére.

    Amúgy igen, jó sztorikat írhattok nyugodtan, ez is oldja a feszültséget, már amennyi ebből van. :DDD

    [ Szerkesztve ]

    :LKBK-Inventor / * Mindig más nő mellett ébredek ... a buszon. ///////////////////////

Új hozzászólás Aktív témák