- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Samsung Galaxy Z Fold3 5G - foldi evolúció
- Fotók, videók mobillal
- iPhone topik
- Yettel topik
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Netfone
Hirdetés
-
5 év alatt 100 milliárd dollárt költött fejlesztésre az Apple, az AI a következő
it Tim Cook újfent megerősítette, hogy nagy AI-tervekkel rendelkezik az Apple. És várhatóan alacsonyabb költségekkel valósítja meg azokat, mint a riválisai.
-
Várható a HyperOS a Poco F3-ra is
ma Elkezdtek frissülni a Xiaomi új felületére a Redmi K40-ek, ámde Android 13 alapon megy a dolog.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
Új hozzászólás Aktív témák
-
puttputt
őstag
Igen, végső soron a T és a hasonló cégek, szolgáltatók kinövik magukat "multivá", onnantól nem csak az elvárások nőnek, de jó eséllyel a kötelezvények is feléjük, illetve ők maguk is jobban érzékelik, hogy nem elég csak a reklámokban villogni, ha ld. az ügyfelek folyton savazzák őket. Láttam olyan T-s karrier hirdetést, ami a ma szokásos "how do you do fellow kids" mém stílusában lett feltéve. Széjjel szedte a többség, mondván, őslény technológiára felvételiztettek, béna szöveggel, stb... Nem gondoltam hogy teljesen igazuk van a kritikusoknak, de tény, hogy érdemes óvatosnak lenni, a marketinggel pláne. Olyan cégnél, ami szerteágazó, annál nehezebb mindenkinek eleget tenni. Persze már a jó szándék is sokat segíthet, volt olyan (nem magyar) túraszervező, aki szintén a "csak úgy kommunikálhatsz velem akkor, ahogy én mondom" stílusú volt, aztán tovább szidott, mi az, hogy nem állok be a sorba. Nem biztos hogy ez a megfelelő üzleti technika, főleg, hogy ahogy aztán beszéltük vele, az optimális kiszolgálás nem kiszolgáltatottság, hanem azzal kezdődik hogy az ügyfél ráköszön, s azzal végződik, hogy fizetett, majd elégedetten távozott, aztán sokszor visszatér.
+tény, hogy van cég, amelyik simán nem tesz semmit, míg nem üldözi valaki őket telefonon. Ez persze nem normális mentalitás, hogy már szinte meg kell zsarolni egyes szolgáltatót ahhoz, hogy tegye a dolgát, meg trükközni, keménykedni kell. Egyszerű dolgok miatt is. Ld. van olyan repjegy közvetítő (eleve kerülni kell őket, bár néha rájuk kell fanyalodni...), amelyik semmilyen ticket-et nem kezel, akkor se, ha a rendszerük miatt ért téged anyagi kár. Bőven több ezer forintos, de van mikor 10-20+ ezresre se mozgatják a fülüket. Akkor talán, esetleg, ha zaklatja őket a vevő. Akkor talán emberszámba veszik.
[ Szerkesztve ]
:LKBK-Inventor / * Mindig más nő mellett ébredek ... a buszon. ///////////////////////
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Androidos tablet topic
- Milyen autót vegyek?
- Villanyszerelés
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- További aktív témák...
- Hófehér Toshiba 15,6"HD,4magosIntel!4x2,2Ghz,IntelHDVga,SSD,szép állapot
- ThinkPad 13,3" FullHd IPS,10.gen.core i5(8x4,2Ghz),Vil.bill.8GB DDR4,512GB SSD,Jó akku, jó állapot
- Slim Lenovo,15,6"HD,Intel Silver n5000,4mag!4x2,7Ghz,8GB DDR4 RAM,SSD,jó akku,jó állapot
- Asus játékra is,7.gen.A9 (3,6Ghz),R5+AMD 8500m 2GB videokártyák, 8GB RAM,SSD,jó akku, jó állapot
- Dell Latitude 7480 14" FHD IPS - i7 7600U / 8-16GB RAM / szép állapot - számla, 6 hó garancia
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen