Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • puttputt

    őstag

    válasz hcl #41 üzenetére

    "Simán azt hittem, hogy hazai lesz :D Fura egy üzleti modell "
    Nem igazán úgymond "fejlődő ország" volt, na de akkor is. Olyan szintű kioktatást kaptam segítség helyett, amilyenhez csak néhány magyar/ázsiai dolgozótól volt "szerencsém". :DDD

    Illetve igen, sajnos itt megsejtik a szolgáltatók, hogy a szerencsétlen ügyféle nem annyira dörzsölt általában hogy panaszkodjon a fogyasztóvédelemnek vagy a bíróságokon, mert vagy ideje nincs erre, vagy pénze, vagy türelme, stb..Persze ez addig megy tendenciózusan, amíg emberükre nem akadnak. Ld. a mi Wish-es esetünk, szerintem 100-ból 1 akinek sikerül a full visszatérítés annyi galiba után.., de hát nem adtuk fel, ez volt a titka. De persze lehetne valami olyan köztes pont, amitől a szolgáltató is tart, és nem kerül rengeteg pénzbe, plusz kevésbé leterhelt mint egy fogasztóvédelem, meg sokszor függetlenebb vagy szakértőbb is tud lenni. Mondjuk ilyen fórumtársaságok, magánszerveződések... jó táptalaja ennek. De hát ez se annyira tipikus, hogy hosszabb távú, kitartó, profi és elismertebb rendszert lehessen belőle alkotni.
    Ld. ilyen volt pár csoport, akik próbálták magánban figyelni a különféle csomópontokat Pesten, s ha valakit zaklattak csoportok, akkor bevédték azokat, mint ld. a Polgárőrség. Persze a rendőrség és hasonló szervek, meg maga a törvény se az ad hoc védők kezére játszik, szóval.. ezek az önszerveződések lehet ugyanígy befulladnának szolgáltató "elleni" védelemnél is.
    Vagy ott van példának az Uber, Airbnb.. "sikere" az országban.. Az is ilyesmi. Ott se az volt a fő pont, hogy mennyit lehet vele könnyíteni, hanem az adózásuk.

    :LKBK-Inventor / * Mindig más nő mellett ébredek ... a buszon. ///////////////////////

Új hozzászólás Aktív témák